Ondanks dat ik particulier ben is voor 1x mijn bestelling in behandeling genomen. Super lief!!

Netjes verpakt, snel bezorgd

Ballen nette grootte, gezichtjes niet echt herkenbaar als emoties

snel en makkelijk

veel keus en snel geleverd

Supergoed

Duidelijke site.. Ga zo door.

Professionals die weten waar ze over praten.

Personeel is zo enthousiast en weten waar ze het over hebben. Elke keer hebben ze ook weer nieuwe spellen die de gymles nog leuker maken. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je

Fijne site, snelle levering.

Via de site of de app is eenvoudig en snel te bestellen. Super fijn

nette levering, werd zelfs op de plek van bestemming gebracht in het gymlokaal

Prettige vriendelijke bezorger die alles netjes op zijn plek zette en ons er veel succes mee wenste. Fijn een persoonlijke benadering zelfs bij het leveren!

Heel erg fijn en super snelle service

Je wordt snel geholpen en ze hebben kennis van zaken. De levering is snel en compleet.

Super snel, behulpzaam en gaaf!

Ik had niet verwacht dat de door mij bestelde artikelen zo snel geleverd zouden worden. Ook vond ik de service om contact op te nemen over 1 van de producten met een langere levertijd super fijn. De verzorging werd goed aangekondigd en was binnen de afgesproken termijn. Echt een fijn en betrouwbaar bedrijf. Op naar vele uren speelplezier op ons schoolplein.

Snelle levering, uitstekende service

Twee outdoor tafeltennistafels besteld voor school

Ik ben zeer tevreden over Bronsport. Na telefonisch goed advies te hebben gekregen heb ik twee outdoor tafeltennistafels met toebehoren besteld. De tafels voldoen aan mijn verwachtingen. Ook de communicatie met het bedrijf was zeer prettig. Snelle levertijd en goed verpakt vanuit Duitsland. Dus in zijn totaliteit erg tevreden.

snel en top geregeld

Was een fout gemaakt met het aantal artikelen, keurig en snel de juiste aantallen binnen gekregen en duidelijke info voor de retour zending van de onjuiste artikelen bijgevoegd met tekst waar ik het in kon leveren, Top gedaan!

Snel geleverd en grote bestelling compleet geleverd

Telefonisch contact was zeer vriendelijk en behulpzaam. Online bestellen was eenvoudig en overzichtelijk.

Makkelijk, overzichtelijk en snel besteld

Het zoeken naar materiaal verloopt erg makkelijk. Je hebt altijd vergelijkingsmateriaal. Prijs en kwaliteit zijn verschillend en soms heb je meer info nodig om juiste keuze te maken voor je school (ligt ook aan je prioriteiten). kwaliteit materiaal vaak goed. Na bestelling is communicatie goed. Duidelijk in mail en eventueel goed en snel aan telefoon. Bestelling wordt relatief snel verwerkt, is er een probleem dan wordt je hiervan snel op de hoogte gebracht.

meedenken en vervolgens snel leveren, heel prettig!

Ik bestelde hockeysticks voor mijn leerlingen, daar volgde een telefoontje op van een medewerker met een voorstel om andere (goedkopere) sticks aan te schaffen die meer geschikt zijn voor mijn doelgroep. Heel fijn!

vlot verloop van begin tot einde

van bestelling tot levering is alles vlot verlopen

Plent yof resources and always friendly

I have been using Bronsport for many years now to purchase sporting equipment for my work. They have a wide selection of available equipment. Their delivery services are rapid, and I've never had an issue with any of my many orders.

Mooi op tijd

Goed afgeleverd en goed in gepakt

Snelle levering van goede materiaal!

Super snelle levering!

Ik werd gebeld omdat ik nog niet betaald had (mail zat in spam) en omdat ze dag later dicht zouden gaan belden ze met de vraag of ik de mail had gezien. Ik zei nee en toen legden ze uit van hoe of wat. Dus ik mail gezocht gevonden betaald en dag later was het pakje in huis. We zijn superblij met de klittenband ballen.

Zeer snelle levering.

Prima, vriendelijke dienstverlening

Reageert snel op vragen en duidelijke antwoorden.

Zo makkelijk

Makkelijk bestellen en snelle levering

Da Vincilaan 11 A

6716 WC Ede