Supersnel geleverd

De informatie over de artikelen op de website is duidelijk. Ik heb gechat omdat ik een vraag had en dit werd adequaat beantwoord. Het artikel eed meteen na betaling opgestuurd. Echt supersnel.

Een fijne webshop voor kleinmateriaal in de LO lessen

Bronsport heeft een heel breed assortiment aan kleinmateriaal voor het bewegingsonderwijs. De foto's zijn groot en duidelijk en de omschreven geeft je voldoende informatie om een goede keuze te maken. Bronsport heeft tot nu toe alles wat ik in de lessen LO gebruik. Als iets niet op voorraad is, wordt er direct contact opgenomen en een alternatief aangeboden.

Prima geholpen

Na de bestelling prima geholpen

vlotte en snelle levering

goede service snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijke website, super snel geleverd en het materiaal is van goede kwaliteit.

Groot aanbod, snelle service

Super groot aanbod met een snelle service en betaling na levering!

Hartstikke goed

Ik kom bij jullie via Hans en Dini van het Parkinson boksen. Leuke site !

duidelijke site, producten worden heel snel geleverd, kwaliteit prima

Prima. Levering zou sneller kunnen.

uitstekend

uitstekend en goed verzorgd

Mijn bestelling was niet op voorraad. Meteen volgde er een mail . Heel netjes.

Snelle service en goed materiaal

Niet een te grote bestelling, maar wederom een super snelle levering.

Behulpzaam en snelle levering, met alles tegelijk.

Dit was onze eerste bestelling bij Bronsport als school. De service was snel en behulpzaam. Zelfs oplettend om de goede accessoires bij te leveren of erover te overleggen.

Top service!

Snelle levering & top service! Denken goed mee en geven echt advies gericht op de praktijk.

Snelle en correcte levering

Snelle, prima levering en ze kijken goed naar alternatieven als er iets niet op voorraad is. Groot assortiment met keuzes van materiaal

Zeer prettig

Behulpzaam

Prettige ervaring

Prima en snel geregeld

Ik ben heel tevreden met de service die Bronsport biedt.

Duidelijke webshop, korte levertijd en ook de facturering gaat goed

Snelle levering van producten.

Zie omschrijving hierboven. Snelle levering.

l

Pakket was eerst niet geleverd, bleek aan dpd te liggen. Dit heb ik gemeld, en jullie hebben me later teruggebeld om te checken of t in orde was, netjes.

Vlotte, vriendelijke dienstverleners!!

Ruim aanbod en ... vlotte, vriendelijke dienstverleners!

Goed materiaal, Prima service, snelle levering, is er iets niet op voorraad dan wordt er naar een alternatief gezocht, kortom men denkt met je mee.

Prima materialen en snelle levering.

Prima samenwerking op deze manier

supersnel en correct geleverd

Inzichtelijke intelligente website. Makkelijk te bestellen. Volgende dag in huis