Prima, vriendelijke dienstverlening

Reageert snel op vragen en duidelijke antwoorden.

Zo makkelijk

Makkelijk bestellen en snelle levering

Vlot

Jullie staan altijd klaar om de hopen en adviseren. Jullie denken mee in oplossingen. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat het jullie om geld gaat, juist altijd om service. Jullie zijn het enige bedrijf in sportmaterialen die ik actief promoot onder collega’s als we het hebben over materialen.

Hele fijne service

Ik had een vraag gesteld over een product en kreeg hier snel reactie op. Ze hadden het product niet, maar ze dachten meteen mee over een oplossing. Erg fijn! Het is op die manier ook gelukt en de spullen zijn snel geleverd.

Snelle levering. Producten zijn zoals verwacht.

Snelle levering. Producten zijn zoals verwacht.

Snel en kundig meedenkend

Prima service, snelle terugkoppeling en goed materiaal

Snelle probleemloze levering

bestelling ging probleemloos en een snelle levering

Top service en snelle afhandelin⁶g!

Top service en snelle afhandeling

Professioneel, adequaat, snel en corect handelen.

Gemak website en bestellen, werd nagebeld vanwege een artikel wat even anders moest, adequaat opgelost.

zeer snelle levering

korte duidelijke informatie snelle levering

Prima snelle levering. Betaalproces met waardebon kan efficiënter maar is verder keurig afgehandeld.

goed materiaal, snelle levering

Prima service, snel geleverd en goed meedenkend

We hadden een geldbedrag gekregen van een grote supermarkt om uit te geven aan korfbalmaterialen. De rekening moest naar de supermarkt. Voor Bronsport geen probleem!

Prima product en snel geleverd

De rolcontainer is helemaal prima en lekker snel geleverd.

Prima producten die goed verpakt geleverd worden.

fantastisch snelle levering

Zeer tevreden over hoe snel het gaat, gisteren besteld, vandaag kunnen gebruiken. super!

Prima service en snelle levering volgens afspraak.

Snel en alles klopt!

Goed en leuk materiaal voor ons als school.

Eerste ervaring met Bron sport is uitstekend. Vriendelijke medewerkers en de service van hen is erg goed, ook als je op het laatste moment nog iets bij besteld. De levering was ook super snel

Ik had verkeerde softballen besteld en ik werd snel en soepel geholpen met het ruilen van de artikelen

Goede levering

Goede levering

Snel gefixt

Snelle levering (volgende dag) Goede kwaliteit kortom dik tevreden

Bestelling gedaan. Volgende dag reactie dat 1 artikel niet in voorraad was, vervanging voorgesteld en 2 dagen later alles geleverd.

Prima product

Bestelling eenvoudig geplaatst en op tijd geleverd. Informatie over de voortgang van de bestelling helder en op tijd.

Da Vincilaan 11 A

6716 WC Ede