Klantgericht!

Bronsport ervaar ik als een erg klantgerichte organisatie, waarbij service en mogelijkheden de sleutelwoorden zijn.

kwaliteit en betrouwbaarheid

Snelle levering, korte lijnen en vernieuwend.

Net en betrouwbaar als altijd

Van tijd tot tijd bestel ik hier artikelen voor de sporthal. Ik kan er altijd van op aan dat het proces van begin tot eind netjes en eenvoudig verloopt.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en duidelijk

Ik ben prettig geholpen. Geduldig en vriendelijk.

Snelle service, vlotte communicatie

Supersnelle reacties op vragen via de mail. Snelle levering. Duidelijke handelswijze. Mooi stevig materiaal

Goed en lekker snel.

Voor het eerst besteld bij Bronsport. Wat een bijzonder mooie collectie gym/sportartikelen voor alle leeftijdscategorieen. Service uitstekend: een belletje om dat de materialen qua kleur en materiaal iets afwijken. Bevalt tot nu toe heel goed. Snelle bezorging. Donderdag besteld vrijdag al binnen. Nu nog uitpakken en ermee aan de slag. Dat komt maandag.

keurig afgeleverd

kleine bestelling en keurig afgeleverd

Een uitgebreid assortiment en heel servicegericht.

Een uitgebreid assortiment en heel servicegericht.

Goed bedrijf

Bestel al jaren hier mijn materiaal voor bewegingsonderwijs. Uitstekende service, goede communicatie en over het algemeen snelle levering

Betrouwbaar

Mooie en goede spullen en leveren op tijd. Anders bellen ze.

denken mee en zijn goed bereikbaar

prettige communicatie en snelle levering

een fijne aanbieder van gymnastiek en spel materiaal. Vlotte levering en interessante prijzen.

Snel, correct, vriendelijk en heel makkelijk!

Goede service en mooie materialen

Ik werd zelfs nog gebeld naar aanleiding van mijn bestelling. En ze kwamen zelf met een beter en goedkoper alternatief voor onze doelgroep. Er wordt echt mee gedacht! Heel fijn!

persoonlijk en professioneel

Persoonlijk en professioneel

Prima!!

Duidelijk op side!! Succes met alles.

Professioneel, goeie prijzen en snelle levering

Professioneel, goeie prijzen en snelle levering

Snelle service, goed verpakt

Fijne overzichtelijke website. Het bestellen, de verwerking van de bestelling, de communicatie over de bestelling en de levering verliepen allemaal heel soepel.

Positief

Fijne website; snelle levering; betrouwbaar

Goede hulp en tel gesprek gehad omdat normaal particulier niets verkocht werd. Maar nu snelle hulp en service zoom blij met zijn nieuwe judopak.

Geweldige service en denken mee aan oplossingen.

Materiaal wat niet genoeg op voorraad is wordt gelijk gemaild en komen zelf met oplossingen en aanpassingen om het wel goed te regelen. Super!

TOP!

Bronsport is een zeer prettig bedrijf om materialen bij te bestellen, maar ook om ze in het warenhuis uit te proberen. Zij geven goede en duidelijke instructie. En de levering van de materialen zijn zeer snel (1 a 2 dagen)

Ontzettend tevreden

Ontzettend tevreden, levering op tijd. Contact heel prettig, denken mee.

Ik had alleen geen briefje in de bus terwijl het al bij de buren was.