Snel en netjes bezorgd.

Ik ben zeer tevreden, het wordt lekker warm en je hebt er maar een klein beetje van nodig, smeert ook goed uit.

Zalig om te gebruiken.

Ik gebruik de tabs heel graag. Ik vond het alleen spijtig dat er enkele los zaten door scheurtje in de verpakking.

Heerlijke subtiele geur

Ik heb de reed diffusser van Joik besteld. De geur is heerlijk en zeker niet chemisch zo als vaker bij de goedkopere versies. De geur is ook over mijn hele woonkamer verspreid. Top

Producten van hoge kwaliteit

Producten van Curaloë zijn natuurlijke producten. Hebben een heilzame werking en verlichten inwendige en uitwendige klachten. Heb deze plantage zelf mogen bezoeken en weet iets van deze heilzame plant. Op de dag van vandaag gebruik ik nog steeds producten van curaloë.

Geweldige service

Ik was per ongeluk het rubbertje van mijn drinkfles kwijt geraakt. Daarom gevraagd of zij mij een nieuw rubbertje wilde toesturen. Dit is mij gratis,als service , toegestuurd. De reactie op mijn vraag was bijzonder snel ! Top gedaan , bedankt!

Snelle bezorging en service

Hele fijne webshop. Ik heb mijn bestelde producten snel ontvangen

Suep

Heel vies

Smaakt naar vis, krijg het niet weg.

Mooi duurzaam product

Jammer dat ik dit product nergens gewoon in een winkel in de buurt kan vinden.

heel fijn produkt

Heb al jaren last van een droge mond. Heb alle mondspray s gebruikt. Deze spray is zacht voor de mond en helpt bij problemen van het tandvlees ,zoals ontstekingen.

snelle levering, goed product

Blij met deze reuze goede deo. Nooit geen vervelende geurtjes meer ! Lekker snel bezorgd

Maar...ik dacht / bestelde 1 bepaalde van 60 gram. Het gaat hier om Balm Tattoo met 50 spf. Deze ken ik en ruikt lekker naar zonnebrand, smeert ook fijn. Uiteindelijk kreeg ik 2 tubes van het zelfse merk waarvan 1 een andere soort van 30 gram zonder spf. Dit terwijl ik alleen de ene wilde van 60 gram met spf 50. Het is mij niet duidelijk waarom ik thuis niet kreeg wat ik bestelde. Maar ik had het zeer nodig voor mijn tattoo en heb de producten gehouden. Over de producten zelf ben ik tevreden en ik zou ze aanraden aan anderen. Het product zonder spf is meer geurloos en wat dikker qua structuur. Gevoelsmatig doen ze allebij wel wat se moeten ze moeten doen.

Snel en punctueel geleverd

Prima product en bij vragen is de firma prima te bereiken voor antwoord en advies.

Geweldig product

Goede service en snelle levering. Het product zorgt ervoor dat de was sneller droog wordt in de wasdroger

Heerlijke geur love it

Snelle zorgvuldige verzending

Veerloze wasknijpers van goede kwaliteit. Geschikt voor waslijn of dunne draad. Niet voor de wat dikkere deurrekjes. Mooi product. Zorgvuldig en snel verzonden.

Altijd goed

Snel en betrouwbaar ga zo door

Snelle bezorging

Prima product

Product en prijs zijn prima. Levering was een paar dagen later dan beloofd.

Er was een verkeerd product geleverd maar dit is super snel verholpen ben er heel blij mee

Snelle levering van mijn pakje. Het product zelf was mooi ingepakt. Is een cadeautje, de ontvanger zal hier heel blij mee zijn.

Subliem

Niet alleen correct verpakt en geleverd maar ook nog een kleine attentie als verrassing erbij. Top