Mensen van vlees en bloed, met hart en ziel voor de zaak & waardevolle communicatie met de klant

waardevolle telefonische communicatie heen en weer zodat het voor onze zaak beste product eruit kon komen, afgestemd op onze wensen en hun mogelijkheden (waaronder biotop-papier!) . Ik voelde nog echt contact van mens tot mens, zonder kloktijd in de nek! Een zaak om je daadwerkelijk koning(in) te voelen als klant! Dank jullie wel van harte! Dorothee & Het Berenhol, Nijmegen

Service als prioriteit

Ik moet zeggen dat ik de vriendelijkheid, het snelle reageren en adequaat handelen zeer prettig vind. Complimenten hiervoor.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Al meer dan 10 jaar trouwe klant! Snelle reacties op vragen en proefdruk aanvragen. Kwalitatief top product en altijd een snelle levering.

Fijne service goed product

Fijne en snelle service waarbij er goed meegedacht werd bij het maken van mijn banner. Ben erg blij met de banner,deze gisteren voor het eerst kunnen gebruiken!

top/uitmuntend

ondanks slechte ( geen) bezorging van de DHL, hebben wij onze posters op tijd mogen ontvangen, dit door de persoonlijke inzet en bezorging van Patrick. Dit bedrijf kent gewoon geen grenzen voor haar klanten. Patrick nogmaals super bedankt

Prettig bedrijf om mee te werken, Goed, snel , vriendelijk en behulpzaam

altijd meedenken, snelle reacties, goede service, mooie kwaliteit en altijd aardige medewerkers aan de telefoon.

Kwalitatief goed drukwerk en snelle service

Super snel en goed drukwerk!

Super snel. Goed drukwerk.

Mooie ontwerpen en snelle levering. Perfecte prijs/kwaliteitverhouding

Helemaal goed niks mis mee

Uitstekend bedrijf en super service

Snelle service, goede kwaliteit!!

Zeer netjes geholpen bij vragen en snelle afhandeling. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Super service!

Korte lijntjes, zeer vriendelijk

Voor de eerste keer ,zeer goed

Alles zeer correct uitgevoerd

De superhelden fixen het

last minute spoedje geweldig opgelost.

Gewoon helemaal top!

Makkelijk bestellen via de webshop, prima prijzen en snelle leveringen. Wat wil je nog meer als je drukwerk gaat bestellen? Voor mij geen ander meer...

Super klantgericht

Goede communicatie en ze zullen er alles aan doen om een bestelling zo snel mogelijk, in perfecte staat, bij je te krijgen

Goede service, snelle levering

Erg tevreden. Mooi product en snelle levering

Okee!!!

Nette prijs, goed gedrukt, keurige afwerking, stevig verpakt en op de afgesproken dag geleverd. Meer kun je toch niet wensen? groet Angélique

Snel goedkoop vriendelijk

Bestellen ging snel, en snel huis. En dan ook nog de goedkoopste, hoe dan !

Ed Citroen

Erg degelijk bedrijf. Snelle levering en het ziet er altijd super goed uit. Ik heb al heel wat reclames laten maken voor mijn eigen werk bij Drukwerkconcurrent. Voor mij geen ander meer.

Voldeed aan de verwachting

Snel geleverd en naar verwachting afgewerkt. Let wel op scherpte; door vergroting wordt dit soms wat minder, zonder verdere terugkoppeling.

Veel persoonlijke zorg/ contact

Alles ruim op tijd ontvangen. Veel persoonlijk contact gehad/ snel antwoord op mijn vragen. Top!

snelle service en fijn contact

snelle service en fijn contact