Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Slaap maar lekker.

Tja, we raken verwend. De wetenschap dat de drukwerk-klus in goede handen is, is wel heel goed voor mijn nachtrust. Je gaat het bijna gewoon vinden dat het zo snel en goed, gladjes verloopt. Ook dit keer weer prima. Dank je wel.

• Aanbevelen Ja

Uitstekende service, heel goed meegedacht met onze wensen en met een heel mooi resultaat. Een echte aanrader!

uitstekend

mooie kwaliteit drukwerk.

• Aanbevelen Ja

Altijd goede producten en snelle�

Altijd goede producten en snelle levering

• Aanbevelen Ja

Het opdracht was snel en duidelijk�

Het opdracht was snel en duidelijk begrepen en kreeg heel snel een proefdruk te zien en na een week had ik via de post het eindproduct in handen, super. Dankjewel.

Super snel en kwaliteit

Super snel en kwaliteit

Top bedrijf

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs

snelle en correcte service

snelle en correcte service

• Aanbevelen Ja

Mooie presentatiemappen laten maken.

Mooie presentatiemappen laten maken. Prima kwaliteit en snelle levering.

• Aanbevelen Ja

Vlotte afhandeling netjes geleverd.

Vlotte afhandeling netjes geleverd. kleine foutje prima hersteld

• Aanbevelen Ja

Altijd keurig op tijd geleverd en prima�

Altijd keurig op tijd geleverd en prima kwaliteit

Korte lijnen

Korte lijnen, behulpzaam, adequaat in reactie. Mijn eerste contact met DrukwerkConcurrent heeft geleid tot een prachtig eindproduct.

Heel erg blij

Top geregeld!

Uitstekende service!

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening en de service van Drukwerkconcurrent. We hadden een nogal �lastige� opdracht en waar concurrenten afhaakten, zijn we door DrukwerkConcurrent.nl uitstekend geholpen. Het eindresultaat is prachtig geworden!

• Aanbevelen Ja

Super! Snelle service denken altijd mee en wordt snel geleverd!

Kwaliteit

Kwaliteit - prima prijs

• Aanbevelen Ja

Top, goede en snelle service, en fijn meegedacht

Top, snelle service, mooie shirts

Goede kwaliteit

Al vaker iets besteld. Goede kwaliteit en keuze in levertijd.

Top geregeld

In 1 woord : Goed!

Snelle en accurate service

Snelle en accurate service, prima artikelen.

Snelle levering!

Snelle levering!

• Aanbevelen Ja

Het is een goed bedrijf ze helpen je�

Het is een goed bedrijf ze helpen je prima en snelle reacties in een woord geweldig

• Aanbevelen Ja

Zeer snelle en goede service

Zeer snelle en goede service. Goede prijzen!

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, met weinig info maken ze iets wat er keurig uit ziet. Snel en betaalbaar, een compliment waard!!

Goed en snel werk

Goed en snel werk