Ed Citroen

Erg degelijk bedrijf. Snelle levering en het ziet er altijd super goed uit. Ik heb al heel wat reclames laten maken voor mijn eigen werk bij Drukwerkconcurrent. Voor mij geen ander meer.

Voldeed aan de verwachting

Snel geleverd en naar verwachting afgewerkt. Let wel op scherpte; door vergroting wordt dit soms wat minder, zonder verdere terugkoppeling.

Veel persoonlijke zorg/ contact

Alles ruim op tijd ontvangen. Veel persoonlijk contact gehad/ snel antwoord op mijn vragen. Top!

snelle service en fijn contact

snelle service en fijn contact

Goed, snel , vriendelijk en behulpzaam

altijd meedenken, snelle reacties, goede service, mooie kwaliteit en altijd aardige medewerkers aan de telefoon.

Uitstekende kwaliteit en uitstekende persoonlijke service

geen

Fijne communicatie en mooi resultaat

De communicatie met de drukwerk concurrent is heel fijn. Bestelde producten zijn altijd heel mooi en snel geleverd

Prima afwerking opdracht

Mijn bestelling is prima afgewerkt. Bestelde was mooi afgewerkt en prima op tijd geleverd.

prettige communicatie en snel handelen

na het plaatsen van een opdracht kregen we al snel een reactie. vervolgens moesten we tekst aanleveren voor de shirts en werd er binnen een dag een voorbeeld opgestuurd. al snel konden we daar een akkoord opgeven en werden de shirts bedrukt, binnen 5 werkdagen zijn ze geleverd. Fantastische shirts met opdruk die we kunnen dragen binnenkort tijdens de Airborne in Oosterbeek. Hartelijk dan allemaal!

Niet altijd even zorgvuldig

2 keer heb ik inmiddels al iets bij U besteld. 1 x was de afwerking van een van de randen van het bestelde zeil anders dan online besteld (wat niet heel ernstig was; ik heb zelf eea kunnen aanpassen, en de tweede keer zatten de bestelde elastieken niet bij de levering (dit is later wel snel door U in orde gemaakt) U zou dus zorgvuldiger te werk kunnen gaan! Bij ‘aanbeveling’ zou ik zeggen ja, maar ook deze onzorgvuldigheden noemen. Het is toch meer werk wat ik er zelf aan heb gehad. Zelf ga ik bij een volgende bestelling eens kijken of er nog andere leveranciers zijn.

Creatief Aardig Snel

Super aardige mensen. Goed ontwerp team. Snelle communicatie. In één woord fantastisch.

Geweldige service!!

Erg professioneel!!

Goed en snel drukwerk

Goed en snel drukwerk, alleen de communicatie over de proefdruk mag beter.

Beste Jan, Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas is er bij het maken van het drukbestand wat tekst versprongen. Ook in de toegezonden proefdruk is dit helaas niemand opgevallen. Bij de volgende opdracht zullen we hier extra alert op zijn. Bedankt voor je feedback. Groet, Team DrukwerkConcurrent

Kwalitatief goed en snel.

Goede feedback.

Fijne service, open voor feedback

Als zorgaanbieder heb ik stickers ontworpen. Toen ik de aanvraag deed en het bestand stuurde heeft drukwerkconcurrent zelf het initiatief genomen door het drukbestand ook daadwerkelijk kwalitatief goed te maken (uiteraard in overleg met mij). De eerste levering voldeed niet aan mijn verwachtingen, maar drukwerkconcurrent is hier enorm flexibel mee omgegaan en hebben vervolgens een fantastische levering gedaan. Enorm aan te raden gezien de service, vriendelijkheid en snelheid.

Goede samenwerking en communicatie

DrukwerkConcurrent denkt mee, toont initiatief en handelt snel!

Verpakking op maat?

Drukwerk was zoals gewoonlijk perfect maar.... helaas weer kreukels in de randen van de posters. Al meerdere malen dit probleem gemeld. Maar als je posters van 70 centimeter blijft versturen in een koker van 100cm dan is het redelijk voorspelbaar dat door de huidige behandeling van de pakketdiensten, verkreukeld drukwerk aankomt. Dit keer wegens tijdgebrek de posters toch maar door moeten sturen naar de klanten. Maar het zou fijn zijn als dit probleem onderkend en opgelost gaat worden. Want de verdere kwaliteit en service zijn echt aan te bevelen. Groetjes Angélique

Beste Angélique, Bedankt voor je feedback. Zoals via de mail aangegeven zullen we de posters bij de volgende levering anders verpakken. Groet, Team DrukwerkConcurrent

Te laat bezorgd

Slechte service

Beste Eric, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. We zijn er even voor je ingedoken en het is als volgt gelopen: we hebben de polsbandjes per pakketdienst aan je verzonden, helaas is het pakket zoekgeraakt, daar kwamen we na een aantal dagen pas achter. Vervolgens hebben wij per direct nieuwe polsbandjes naar je opgestuurd, met als gevolg dat de gewenste levering iets later was dan gepland. Groet, Team DrukwerkConcurrent

Prettig bedrijf om mee te werken.

De medewerkers van DrukwerkConcurrent zijn snel van begrip. Prettige ervaringen mee. Leuke ontwerpen. Mooi eindresultaat.

Superservice! Snel en flexibel, mooie producten!

Superservice! Snel en flexibel, mooie producten!

Super snel, meedenken, enthousiast, top!

Snelle reacties, denken goed mee, snel geregeld. Erg blij mee!!

Altijd uitstekende service en drukwerk

Patrick is altijd behulpzaam en denkt mee. Dat is prettig en een prima aanvulling op hetgeen je besteld

prima service

ik geef uit principe geen 10 maar tot op erg tevreden over service en meedenken

Topbedrijf!

Lekker snel ook bij maatwerkaanvragen. Snel en zorgvuldig geholpen en prima kwaliteit.

Snel en vlot geholpen

Vlotte en duidelijke reacties, korte lijn snel antwoord.

Schumanpark 99 7336 AS Apeldoorn