Snel en vlot geholpen

Vlotte en duidelijke reacties, korte lijn snel antwoord.

snel en meedenkend

wij laten veel voor de Veluwefiets4daagse drukken of maken, dit wordt altijd goed verzorgd en bezorgd

Nette, snelle en correcte levering

Drukwerkconcurrent levert een goed product wat binnen de gestelde levertijd binnen was. Vragen worden netjes en correct beantwoord, problemen worden opgelost! Er wordt met je meegedacht! Zeker een aanrader!

perfect

mochten zich er problemen voor doen dan wordt er voor gezorgd dat het bijna meteen opgelost wordt

Vriendelijk

Vriendelijk flexibel snel

service

prettige samenwerking

Prima service met persoonlijke benadering.

Het kan! Een prima dienstverlening tegen een scherpe prijs. Persoonlijke benadering enz enz...

Prima drukwerk, goede service

Bestelling kwam met briefpost niet aan. DrukwerkConcurrent stuurde het gewoon nog een keer. Nu als pakket

Snel tot een goed resultaat gekomen en snel geleverd.

Ik was op zoek naar een decoratie wandbord. Er werd snel gereageerd op de aanvraag en er kwamen goeie ideeën naar voren. Uiteindelijk een mooi ontwerp gevonden en daar is een opzet van gemaakt. Nadat dit akkoord was bevonden is deze in productie genomen. Uiteindelijk maar een paar dagen hoeven wachten van idee naar eindproduct aan de muur. Top service!

Een woord fantastisch

Mijn ervaring is dat DrukwerkConcurrent altijd netjes en op tijd volgens afspraak de artikelen aflev

De producten zijn altijd goed en op tijd afgeleverd .

Snel, vlot, meedenkend, snelle en correcte afhandeling

Over het algemeen heb ik bij vragen of aanvragen snel antwoord. Blij dat er wordt meegedacht zodat het eindproduct zo goed en kwalitatief mogelijk is.

Altijd een goed product ontvangen

Ieder jaar maak ik wel een aantal keren gebruik van Drukwerkconcurrent. Ik ben zeer tevreden over hetgeen ze sfleveren, ook altijd nog even een proefdruk ter controle. De prijs- kwaliteit vind ik gewoon goed.

Altijd perfect van kwaliteit en als er een keer iets niet in orde is, wordt het snel hersteld.

Zeer goede service, goed bereikbaar en nog aardige mensen ook!

Het printwerk is van goede kwaliteit. En staan je snel te woord bij vragen.

Hele professionele drukkerij!!!

Hele fijne persoonlijke benadering, offertes en drukwerk was snel binnen!

Prettig contact, snelle levering en super product

Drukwerkconcurrent is perfect. Snel en duidelijk contact, waarbij de producten zeer snel worden geleverd. Tevens kwalitatief hoogstaande artikelen waar ik erg tevreden mee ben!

komen afspraken niet na

Mijn gewenst formaat niet te bestellen via website. Vroeger wel. Drukken ging goed. Afleveren naar oud adres. Daarna werd het weer Verzonden met 2 verschillende bezorgdiensten

Geweldig bedrijf!

Als ik een 10+ zou mogen geven, deed ik dat. En dat op alle onderdelen (behulpzaamheid en vriendelijkheid van de medewerkers; kwaliteit van het geleverde en snelheid).

Goede kwaliteit.

Prachtige canvasdoeken

Mooie canvasdoeken laten afdrukken met onze lieve honden. Erg blij mee

Super goed.

Super net en fijn bedrijf.

Altijd vriendelijk, snelle service, denken met je mee

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Banner laten printen met ringen. Niet alle ringen zaten er mooi in, maar de print was duidelijk en geleverd volgens afspraak. Blij mee.

Is een top bedrijf

Patrick regelt alles snel en correct.

Schumanpark 99

7336 AS Apeldoorn