Prima kwaliteit en service.

Voldoet aan de verwachtingen. De email met advies heb ik erg gewaardeerd.

Netjes geleverd en prima planten.

De Haagplanten zien er gezond uit en zijn zelfs wat groter dan verwacht.

top planten en topservice

mooie forse planten voor een gunstige prijs. zeer vriendelijke en flexibele service.

Snelle levering, top service, ook goede aftersales!

Snelle levering, bomen stonden keuring klaar om op te halen.

Goede communicatie, mooie planten!

Alles volgens afspraak geleverd, mooie planten, erg tevreden!

Helaas is er een conifeer afgestorven in de heg die we vorig jaar door een hovenier hebben laten aanplanten. Aanplant-garantie was helaas al voorbij. De betreffende kweker levert niet aan particulieren, dus we moesten precies dezelfde conifeer vinden, in dezelfde maat als de rest van de haag. Dat is perfect gelukt en ook nog voor een mooie prijs. De heg ziet er weer prima uit. Enig minpuntje vind ik de bezorgkosten, die waren hoger dan de kosten voor de conifeer. Door de grootte was zelf ophalen geen optie.

Zeer flexibel bedrijf, correcte en snelle communicatie met TOP planten

Ik heb een Taxus haag voor de voortuin gekocht, had hiervoor een geul gegraven (ergens gelezen) en later toch maar even nagevraagd hoe breed de kluiten zijn. Mijn geul mocht dus wat breder. Jammer van het werk, maar zeer prettig om het vooraf te weten. De planten kwamen op de afgesproken dag, waar je op de dag zelf nog een bericht over het tijdstip kreeg. Ik had ook wat verkeerds bijbesteld, en ook dat werd prettig geregeld. Een bedrijf om aan te raden! De haag ziet er mooi gekleurd uit, in het voorjaar kijken hoe ze gesetteld zijn. gr. Remco

goede website, prima product

website overzichtelijk, en de planten zijn prima van kwaliteit

Mooie taxus voor een leuke prijs volgens afspraak geleverd

Via duidelijk site taxus planten besteld. Deze voor een leuke prijs op de vooraf afgesproken tijd geleverd.

zeer goede kwaliteit planten, persoonlijke benadering

Ik heb de Thuja occidentalis 'Brabant' via haagplantenwinkel.nl besteld. De planten werden persoonlijk afgeleverd en waren van hoge kwaliteit (hoger dan online plantenwinkels doorgaans). Een wijziging in de bestelling werd snel verwerkt.

Erg blij met onze nieuwe haag!

Snelle bezorging. Mooie planten. Fijne klantenservice.

Goeie site, snel geleverd

Goeie website en een redelijke prijs. Het achteraf bijwerken van het winkelwagentje werkt niet. Verbeterpuntje. Snelle levering op pallet gesealed en al in de voortuin geplaatst. Niets op aan te merken. Planten zien er keurig uit. Informatie voorziening zou beter kunnen. Email met bezorgmoment kwam slecht een half uur voordat de pallet in de voortuin werd gezet. Zeker een aanrader.

Geweldige ervaring!

Jullie reageerden zeer snel op onze vragen, alsook was onze bestelling snel geleverd! Zeer tevreden!

zeer positief

- zeer goede kwaliteit coniferen - juiste lengte - soepele levering - behandeladvies (aanplanten / onderhoud): top!

Bestelling correct uitgevoerd.

Via website besteld en afgehaald bij Haagplantenwinkel. Goed advies over aanplant.

Dik tevreden, mijn coniferen doen het goed.

Ik heb 64 Thuja coniferen afgehaald in Eersel, ze zagen er zeer goed uit en staan er nu mooi bij op de camping. Ik ben heel tevreden.

Ik had bijna 70 planten en ze waren stuk voor stuk mooi

Mooie planten en snelle levering

Mooie planten en snelle levering. Enige opmerking is dat je bij bezorging de planten zelf uit de auto moet halen.

Grand cru kwaliteit

Mooi verzorgde en sterke planten. Hebben een mooi bladerdek op dikke sterke takken. De informatie, na de bestelling, wordt regelmatig ge-update, zodat je niet nodeloos moet zitten wachten op je bestelling.

Goede prijs , snelle levering en prachtige kwaliteit planten, zeer tevreden

Prijs/ kwaliteitverhouding is heel goed . Ik heb coniferen besteld en die zien er heel mooi uit. Je krijgt ook waardevolle tips via mail om te planten en de website is heel makkelijk te gebruiken. Aanrader

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Een haag besteld van Kardinaalsmuts. Instructies op de website waren duidelijk en de berekening van aantal planten klopte precies. Werden snel geleverd en de planten waren uitstekend en mooi op dezelfde hoogte. Bedankt!

Top planten

Wij waren heel tevreden over onze haagplanten, een echte aanrader!

Zeer klantvriendelijk en kundig!

We zijn erg goed geholpen. Goed en uitgebreid advies ontvangen. Er werd heel erg meegedacht. Zelfs 's avonds nog teruggebeld. Ondanks het laat plaatsen van de bestelling stond alles keurig op tijd klaar. Een echte aanrader om hier een bestelling te plaatsen.

Mooie haagplanten

Mooie haagplanten alles stond netjes op tijdstip klaar

Over Haagplantenwinkel.nl

Haagplantenwinkel.nl is gespecialiseerd in het leveren van groenblijvende haagplanten. Al onze planten leveren we uit onze eigen kwekerij. Hierdoor hebben we een goede controle op de kwaliteit. Via onze webshop kunt u eenvoudig uw hagen bestellen. Zoekt u een haagplant die niet in ons assortiment staat, heeft u een spoedbestelling of wilt u vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op. Al onze planten zijn gekeurd door de Nederlandse Algemene Kwaliteitsdienst Tuinbouw (NAK tuinbouw). Ook zijn wij door NAK gecertificeerd. Daarnaast leveren we al onze planten met een europees plantenpaspoort.