Dat ging allemaal zeer soepel

Van website tot levering aan huis ging het goed. En natuurlijk ook de hasg zag er prachtig uit.

Heel behulpzaam

Reageren snel, goede kwaliteit!

Prettig contact, goed advies en kwaliteit plant!

De chinese hulst planten zien er heel gezond en vol uit, met een heel goede wortelkluit. Ook correct afgeleverd.

Mooie planten

Betrouwbare levering Planten mooier als op de foto

Prettig contact, goed advies en kwaliteit plant!

Het was een fijn contact waarbij ik goed geholpen werd welke plant het best bij mij zou passen. Dat heb ik als prettig ervaren. Ik zou het zeker aanraden aan anderen!

heel goede planten en correct geleverd

Snelle levering, goede planten

Snelle levering en mooie planten! Er werd goed en vriendelijk advies gegeven over welke plant ik het beste kon bestellen.

Hoogstraat 5 5 5521nk Eersel

+31 (0) 497 516121

Over Haagplantenwinkel.nl

Haagplantenwinkel.nl is gespecialiseerd in het leveren van groenblijvende haagplanten. Al onze planten leveren we uit onze eigen kwekerij. Hierdoor hebben we een goede controle op de kwaliteit. Via onze webshop kunt u eenvoudig uw hagen bestellen. Zoekt u een haagplant die niet in ons assortiment staat, heeft u een spoedbestelling of wilt u vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op. Al onze planten zijn gekeurd door de Nederlandse Algemene Kwaliteitsdienst Tuinbouw (NAK tuinbouw). Ook zijn wij door NAK gecertificeerd. Daarnaast leveren we al onze planten met een europees plantenpaspoort.