Prima bedrijf

Wij zijn erg tevreden met Aqua at Home. Ze hebben bij ons en de buren een waterontharder geplaatst in de garage. Het werkt super goed! Zeker een aanrader!

Vriendelijke mensen goede uitleg

Na een goede uitleg heb ik besloten om de stap te nemen. Afspraak gemaakt en binnen 2 weken laten plaatsen. Ik heb mijn wensen uitgesproken en de monteur heeft de ontharder geplaatst precies zoals ik het wilde. Meteen na de installatie merkte ik het verschil. Ben er super blij mee.

Helemaal top, ben er super blij mee. Duidelijke uitleg, goed aangelegd. Bij vragen altijd bereikbaar. Zeer tevreden met de aanschaf.

Super tevreden

Zeer vakkundig geplaatst in de meterkast. Water was meteen na de installatie al kalkvrij. Telefoon en mail contact was heel snel en de adviseur had antwoord op al mijn vragen. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een goed waterbehandeling bedrijf!!

Super geregeld!

De ontharder doet het perfect. Keurig geplaatst in de meterkast door monteur Shams.

Heerlijk water

Hadden dit veel eerder moeten doen. Je hebt direct na montage al heerlijk zacht water. De service is ook nog es perfect bij dit bedrijf. Zeker aan te raden!

Van A tot Z keurig geregeld!

Zeer tevreden met onze aanschaf bij aqua at home. Nu al 3 maanden lekker water en geen last meer van kalkaanslag. Prijs/kwaliteit is perfect als je vergelijkt met andere aanbieders.

Top geregeld!

De ontkalker is super netjes geplaatst in de meterkast. We merken na 1 week al dat we totaal geen last meer hebben van kalkaanslag en het water smaakt heerlijk. Zeker aan te raden!

Boven mijn verwachting

Verder zoeken dan Aqua at Home is niet nodig. Ze denken met je mee voor een passend oplossing en hebben een top product. De ontharder is netjes geplaatst onder de trapkast.

Snel, correct en betaalbaar

Wij konden al 2 weken na akkoord genieten van kalkvrij water. De jongens van Aqua at Home werken zeer netjes en weten heel goed wat ze doen. Wij zijn super tevreden met onze waterontharder

Zeer vriendelijk en snelle service

Zeer behulpzaam en vriendelijk zowel in voortraject als bij de installatie. Denken goed mee mbt de installatie en leveren snelle goede service!

Prima product en uitstekende service!

Monteur heeft zeer keurig gewerkt. Apparaat werkt perfect tot nu toe!

Geweldig geregeld!

Professioneel gemonteerd en duidelijke instructies gekregen over de werking. Complimenten voor de installateur.

Top product

Goede service en klantvriendelijk. Je merkt gelijk verschil. Zeker een aanrader!

Super !!

Top product ! Goeie service, en super vriendelijk !!

Prima bedrijf

Zeer netjes geïnstalleerd.

Goede waterontharder!

Onze waterontharder doet precies wat er beloofd werd bij de aanschaf. Namelijk heerlijk zacht water leveren. Wij zijn zeer tevreden en de buren zijn inmiddels ook al klant.

Inmiddels al 9 maanden tevreden met onze waterontharder en filter van Aqua at Home. Heerlij zacht water en vooral lekker water!

Al jaren tevreden

Door het gebruik van een Aqua at home waterontharder genieten we al jaren van kalkvrij water in ons huis. Nooit meer last van kalkaanslag en bovendien smaakt het water en koffie ook stuk lekkerder!

Perfect geregeld!

Wij hebben een drukverhoger en ontharder laten installeren door aqua at home. Zeer goede ervaring, alles werkt naar behoren en is vakkundig geïnstalleerd, TOP

Heel blij met onze waterfilter

Ons water smaakt heerlijk na het plaatsen van de filter.

Top geïnformeerd en snel geplaatst.

Tijdens een advies gesprek aan huis duidelijke informatie gekregen. Vervolgens een scherpe duidelijke offerte gekregen. Tijdens het plaatsen van de waterontharder waren de monteurs ook zeer klantvriendelijk en vakkundig. Direct na de montage konden we al genieten van kalkvrij water.

Je merkt gelijk verschil in het water.

Top product. Goede service en klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Heel blij met de waterontharder en drukverhoger

Vanaf het 1e contact moment tot met de installatie was alles tot in de puntjes geregeld en de beste prijs voor het product tov alle andere bedrijven. Direct na aansluiting hadden wij zachtwater en dat is aan alles merkbaar.

Waterontharder bij Aqua at Home had ik veel eerder moeten doen!

Dynamisch bedrijf met vriendelijk personeel. Heldere uitleg over hun producten en de werking ervan. Ze werken netjes.

Over Aqua at Home

Aqua at Home is de Nederlandse leverancier van energiebesparende waterontharders en andere wateroplossingen. Elke dag werken wij eraan om drinkwater kalkvrij en gezonder te maken. Onze waterontharders zijn uiterst effeciënt en hebben een compact design. Bij Aqua at Home geloven we in duurzaam ondernemen. Wij zetten ons al jaren in voor een duurzame toekomst. Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven.