Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente aanschaf van een waterontharder en filter! Sinds de installatie merk ik een groot verschil in de kwaliteit van het water. Het water smaakt nu heerlijk en voelt zachter aan op mijn huid, wat een wereld van verschil maakt, vooral bij het douchen. Mijn apparaten, zoals de wasmachine en de vaatwasser, lijken ook beter te presteren en ik zie minder kalkaanslag op mijn kranen en douchewand. De installatie verliep vlekkeloos en het hele proces was professioneel en vriendelijk. De monteur nam de tijd om alles goed uit te leggen en zorgde ervoor dat ik precies wist hoe alles werkt. Dit is echt een investering die zichzelf terugbetaalt. Ik zou dit product absoluut aanbevelen aan iedereen die de kwaliteit van hun water wil verbeteren! Dank aan het team voor de geweldige service en dit fantastische product!

Komen afspraken na en zijn super professioneel.

De keuze voor Aqua at Home was op basis van goede kwaliteit voor een goede prijs en de hoeveelheid informatie die ze me konden verstrekken t.o.v. andere bedrijven. Ook erg prettig dat je zelf kunt kiezen waar je je zout aanschaft. Al verwacht ik dat ik daar pas over meer dan een jaar over na hoef te denken.

Zeer tevreden ! Zou het iedereen aanraden

Van offerte tot aan installatie vond ik het top ! Snelle service en een eerlijke prijs. Abed was bij ons langsgekomen voor de installatie. Duidelijke uitleg van hoe het allemaal werkt. Vooraf water getest en achteraf ook. Meteen resultaat laten zien door middel van een hardheid test. Het water voelt zachter aan en wij vinden het ook lekkerder smaken !

Top Service

Erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Erg blij met de service.

Werkt perfect

Wij zijn heel blij met de ontharder. Installatie werd zeer vakkundig uitgevoerd door een vriendelijke installateur.

Top installatie, erg tevreden

Ik heb 3 offertes opgevraagd en die van Aqua at home kwam er gunstig uit. In het contact heel prettig, goede, nette en kundige installatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Netjes gewerkt en vriendelijke mensen

Zeer behulpzaam. En geven duidelijk antwoorden.

Ja ik ben tevreden

Perfect geholpen

Wij zijn goed geholpen. Samen met de buren een waterfilter gekocht en wij hebben nu 100% schoon water uit de kraan en bovendien besparen wij op flessen water. Bedankt jongens!

Super tevreden met ons aankoop bij aqua at home. Ik merk echt het verschil met mijn huid en drinkwater!!!

Prima bedrijf en aardige monteur

Wij zijn super blij met onze waterfilter van Aqua at home.

Uitstekende service, wij hebben geen last van kalk meer!

Aantal jaar geleden de waterontharder via Aqua at Home aangeschaft, beste keuze ooit! Wij hadden ontzettend veel last van kalk in onze apparaten. Uitstekende service, installatie is ook uitstekend uitgevoerd en ze zijn ook al terug geweest voor onderhoud waarbij ze het apparaat hebben gereinigd en het apparaat is opnieuw op alle punten nagelopen. Ik zou ze van harte aanbevelen aan iedereen die af wil van kalk in zijn huis!

The best!

Ik heb in mijn gehele huis filters en ontkalker laten plaatsen! Ik ben super tevreden en het was snel geplaatst!

heerlijk schoon water

Wij zijn heel blij met onze waterfilter en waterontharder van Aqua at Home. Water smaakt heerlijk!

Uitstekend!

Top service! Netjes werk en snel aangesloten. Beveel het iedereen aan

Prima product en service

Wij zijn heel tevreden met het apparaat van aqua at home.

Super goed geholpen

Na de offerte aanvraag hebben wij advies gesprek op locatie aangevraagd. Tijdens het gesprek werden super goed ingelicht over de werking en de voordelen. We waren direct overtuigd door de duidelijke informatie van de adviseur en zijn we over gegaan tot aanschaf. Week later is de waterontharder zeer netjes geplaatst in de meterkast. Nu inmiddels 5 maanden tevreden klant van Aqua at Home!

De monteur was zeer vriendelijk de waterontharder is snel geplaatst

Prima bedrijf

Wij zijn erg tevreden met Aqua at Home. Ze hebben bij ons en de buren een waterontharder geplaatst in de garage. Het werkt super goed! Zeker een aanrader!

Vriendelijke mensen goede uitleg

Na een goede uitleg heb ik besloten om de stap te nemen. Afspraak gemaakt en binnen 2 weken laten plaatsen. Ik heb mijn wensen uitgesproken en de monteur heeft de ontharder geplaatst precies zoals ik het wilde. Meteen na de installatie merkte ik het verschil. Ben er super blij mee.

Helemaal top, ben er super blij mee. Duidelijke uitleg, goed aangelegd. Bij vragen altijd bereikbaar. Zeer tevreden met de aanschaf.

Super tevreden

Zeer vakkundig geplaatst in de meterkast. Water was meteen na de installatie al kalkvrij. Telefoon en mail contact was heel snel en de adviseur had antwoord op al mijn vragen. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een goed waterbehandeling bedrijf!!

Super geregeld!

De ontharder doet het perfect. Keurig geplaatst in de meterkast door monteur Shams.

Heerlijk water

Hadden dit veel eerder moeten doen. Je hebt direct na montage al heerlijk zacht water. De service is ook nog es perfect bij dit bedrijf. Zeker aan te raden!

Telfordstraat 9-24

8013 RL Zwolle

Over Aqua at Home

Aqua at Home is de Nederlandse leverancier van energiebesparende waterontharders en andere wateroplossingen. Elke dag werken wij eraan om drinkwater kalkvrij en gezonder te maken. Onze waterontharders zijn uiterst effeciënt en hebben een compact design. Bij Aqua at Home geloven we in duurzaam ondernemen. Wij zetten ons al jaren in voor een duurzame toekomst. Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven.