Perfect water

Dankzij aqua at home genieten we van kalkvrij en zeer schoon gefilterd water. De installateur heeft alles keuring geplaatst en duidelijke uitleg gegeven over de werking van het product.

Heel tevreden met de service

Na wat vergelijkingen online toch gekozen voor aquaathome. We kregen snel antwoorden op onze vragen en je krijgt een zeer goed product tegen een mooie prijs. Na de installatie kregen we nog een duidelijke uitleg over de werking en de voordelen. Zeker een aanrader!

Wat een genot, kalkvrij leven

De douche blijft nu veel schoner en me huid voelt heerlijk zacht aan na het douchen.

Tot nu toe tevreden

De ontharder had een storing, dit hebben we gemeld via de app en dezelfde dag nog opgelost.

Wat een super bedrijf. Ben vanaf het begin goed geholpen door de jongens van Aqua at Home. Van aankoop dat de installatie verliep alles zeer vlot en netjes.

Super goed

snelle en efficiënte service, geen wachtrijen, apparatuur werkt naar behoren en de waterkwaliteit is aanzienlijk verbeterd

Keurig bedrijf

Prettig contact gehad met de adviseur en goede informatie bij het oriënteren. Zelfde ook bij de installatie ondervonden. Zeker een aanrader!

Nette installatie en service!

Goede ervaring met dit bedrijf. Prijs kwaliteit dik in orde. Komt afspraken na en installatie netjes en goed. Ik raad dit bedrijf iedereen aan!

Mijn ervaring is erg positief, eerlijke voorlichting, goede uitleg en hele goede installatie.

Heerlijk water

Sinds wij een filter en ontkalker hebben smaakt ons water echt heerlijk. Bovendien hebben we geen last meer van kalkaanslag in de badkamer en keuken. De installatie is keurig uitgevoerd door de jongens van Aqua at Home.

Snel geregeld en duidelijke uitleg

Ondanks de drukte van verhuizen heeft Aqua at home goed met me mee gedacht. Waterontharder en een waterfilter werken perfect.

Fantastisch geholpen door de mannen van Aqua af home

Zeer net een installatie uitgevoerd op een plek die niet standaard is. Complimenten en een dikke aanbeveling!

Werkt echt

We hebben nu 2 maanden de waterontharder van aqua at home en het werkt echt kan ik zeggen. Nooit meer last van kalk in de badkamer en heerlijk voor de huid.

Super bedrijf!

Ik werd na de offerte aanvraag gebeld en werden er paar vragen gesteld, direct daarna ontving ik een offerte op maat. De prijs/kwaliteit sprak me erg aan waardoor ik akkoord heb gegeven op de offerte. 2 weken later is onze waterontharder geinstalleerd door een zeer leuke monteur. Na de installatie nog even het water gemeten en uitleg gehad over de werking. Zeker een goed bedrijf om zaken mee te doen!

Heel goed geholpen

Apparaat Werkt perfect tegen kalkaanslag en het water smaakt ook lekkerder.

Heel blij met onze waterontharder

Ik heb de Aqualina Duo waterontharder aangeschaft en ben er erg blij mee. Hij past perfect in de meterkast. Het water uit de kraan kan ik beschrijven als Spa blauw en is heerlijk om te drinken. Ook de badkamer en de koffiemachine zijn kalkvrij.

Goede service en vakmanschap bij Aqua at Home

Goede ervaring, alles is keurig geïnstalleerd voor een nette prijs.

Super blij

Wij hebben samen met de buren een waterontharder gekocht en kunnen zeggen dat het echt werkt! De monteur heeft samen met zijn collega de waterontharder in de garage geplaatst omdat het niet in de meterkast bij ons. Keuring gewerkt en duidelijke uitleg gekregen over de werking. Dit is een bedrijf met ervaring, dat zie je aan de werkwijze en de gereedschap wat de installateur alleen al gebruikt.

Wil nooit meer zonder

Na wat zoektocht op internet bij Aqua at Home waterontharders uitgekomen en paar anderen. Dag na de aanvraag werden we gebeld en kregen uitgebreid advies over de voordelen en de systeem. Omdat we met de keuken bezig waren hebben we direct een Quooker, die vervolgens ook gratis werd gemonteerd. Super blij met onze aankoop en de installateur heeft zijn werk zeer vakkundig uitgevoerd. Wij zijn goed geholpen door Aquaathome en raden dit bedrijf zeker aan!

Heel blij met schoon water

Wij werden keurig te woord gestaan, het verschil tussen hard en zacht water konden we zien en proeven in de showroom. Na een duidelijke uitleg was de keuze snel gemaakt. We besloten om een waterontharder en waterfilter te kopen. Na onze keuze kon de installatie binnen 1,5 week worden uitgevoerd. Super netjes en keurig gewerkt door de installateur en binnen een paar uur hadden wij al zacht water. Nu al 4 maanden gelukkig met onze waterfilter en ontharder. Zeker een aanrader voor iedereen die goed water wilt hebben thuis en nooit last van kalkaanslag. De prijs is bij deze heren zeer scherp vergeleken met andere aanbieders;)

Nog altijd super tevreden

Inmiddels al 5 jaar klant bij Aqua at Home en kan bevestigen dat deze jongens echt voor de klant zijn en hart voor de zaak hebben. Onze waterontharder werkt nog steeds super goed. Prima bedrijf om een waterontharder van te kopen.

Top service!

Wat een mooi product! De jongens van Aqua at Home hebben een plankje op maat gemaakt voor in de meterkast. Ze werken heel netjes en zijn super gezellig! Het water is per direct zacht geworden. Absolute aanrader!

top product

top service en product ! :)

Goede en snelle service, klantvriendelijk en betrouwbaar

Wat een uitstekend goede en nette bedrijf!

Wij hebben een waterontharder plus filter aangeschaft voor de gehele woning. De mannen van aqua at home hebben echt topwerk geleverd! Het zijn zeer goede vakmannen. Zij hebben ons ook nog is de laagste prijs kunnen geven in vergelijking met concurrenten. Kortom wat een top bedrijf! Ons hele familie heeft nu lekker schoon drinkwater!!

Over Aqua at Home

Aqua at Home is de Nederlandse leverancier van energiebesparende waterontharders en andere wateroplossingen. Elke dag werken wij eraan om drinkwater kalkvrij en gezonder te maken. Onze waterontharders zijn uiterst effeciënt en hebben een compact design. Bij Aqua at Home geloven we in duurzaam ondernemen. Wij zetten ons al jaren in voor een duurzame toekomst. Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven.