top product

top service en product ! :)

Goede en snelle service, klantvriendelijk en betrouwbaar

Wat een uitstekend goede en nette bedrijf!

Wij hebben een waterontharder plus filter aangeschaft voor de gehele woning. De mannen van aqua at home hebben echt topwerk geleverd! Het zijn zeer goede vakmannen. Zij hebben ons ook nog is de laagste prijs kunnen geven in vergelijking met concurrenten. Kortom wat een top bedrijf! Ons hele familie heeft nu lekker schoon drinkwater!!

Heel erg tevreden met onze waterontharder.

Erg goede service bij Aqua at home. Raad het iedereen aan die op zoek is naar een waterontharder.

Top kwaliteit en zeer goede service!

Zeer tevreden met de service en het product.

Heerlijkste water gewoon uit eigen kraan

Sinds wij de waterontharder en filter hebben laten installeren genieten we elke dag weer van heerlijkste water uit onze eigen kraan. Nooit meer dure flessen kopen voor ons meer. Echt een aanrader voor ieder die kwaliteit water wilt in huis.

aardige en kundige werknemers

helaas merk ik weinig van een verbetering, de kalkaanslag is nog precies hetzelfde(die was al niet heel erg) en aan het drinkwater proef ik ook geen verschil. Misschien op termijn en bij de was-en vaatwas- machienes wel verschil ten goede. Voor werkelijk hard water zou ik het wel aanbevelen,zie onder.

Waterontharder geplaatst door Aqua at home

Aqua at home heeft voor ons waterontharder geplaatst, ze hebben professioneel aangepakt en alles naar wens aangesloten, wij kunnen nu genieten van lekker zachte water. Top service en goede product geleverd.

GEWELDIG

Onlangs een waterontharder installatie laten plaatsen, en wat een service krijg je er allemmaal bij. Het is een compleet pakket wat je krijgt van Aqua at home Zeker een aanrader om je installatie te laten plaatsen door deze heren!! Bedankt voor alles!

Geweldige service en top apparaat

We wilden op zeer korte termijn een waterontharder laten plaatsen in onze nieuwbouw woning. Na een telefoongesprek was ik al overtuigd. Ook nog een mooie deal kunnen sluiten omdat we met meerdere buren een waterontharder hebben gekocht bij Aqua at Home. Het water smaakt ontzettend lekker en het voelt ook echt heerlijk zacht. In een woord een super systeem!

Super snelle levering en keurig geplaatst!!

Heerlijk zuiver water

Wij hebben een waterfilter laten installeren door aqua at home voor schoon water. Super netjes geplaatst door de heren.

“Redder in de nood”. Wij zijn uitermate tevreden en bevelen Aqua at Home zéér aan.

Wij hadden een lekkage van onze waterontharder, die niet was aangeschaft via Aqua at Home. Zelfs in het weekend kregen wij contact met Aqua at Home en de ontharder is perfect gemaakt. Daarnaast hebben wij nu een filter bij onze waterkraan waardoor wij heerlijk zacht én gezond water hebben. Je proeft en voelt het onmiddellijk. De installatie gebeurde zeer precies. Men werkt heel netjes. Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!!

Top Service!

Top Service! Proef meteen het verschil.

Vakmanschap

Abet en collega Ali hebben de installatie van de waterontharder vakkundig uitgevoerd. Ze weten precies wat er moet gebeuren omdat elke installatie ander is. Naast de deskundigheid liep de installatie ook heel gezellig; toppers!

top service

top service snel geregeld en er word netjes gewerkt

Top service en vakmanschap

Super! Gelijk contact met de uitvoerder van de klus en soepel communicatie en installatie tegen een eerlijke prijs

Enorm onder de indruk van de uitmuntende service. Vanaf het moment dat ik contact opnam, werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Kortom, een buitengewone service die mijn verwachtingen heeft overtroffen. Ik beveel dit aan iedereen aan, die wil genieten van zacht en schoon water.

Goed service

Top service voor goede prijskwaliteit!

Goed product

Wij zijn al jaren klant van Aqua at Home en nog steeds dik tevreden met onze waterontharder en filter.

Werkt super goed

Direct na de installatie hadden wij kalkvrij water. De monteur heeft zeer netjes gewerkt en duidelijke uitleg gegeven over de werking. Wij zijn zeer tevreden met de service van Aqua at Home.

Nette bedrijf met kennis en ervaring. Prima prijs/kwaliteit.

Een aangename ervaring waarin ik vragen kon stellen en onderbouwde antwoorden ontving. Zij hebben de tijd genomen om alles netjes af te werken en hebben na controles gedaan, dit om te checken of alles naar behoren werkte. Een prettige ervaring, ik zou het aanraden aan eenieder. Bedankt voor jullie goede werk!

Vriendelijk en goed geholpen!

Fijn bedrijf. Waterontharder snel geinstalleerd en vriendelijke mensen. Aanrader!

Super vriendelijke monteur

Heb nix op aan de merken werkzaamheden netjes verricht. Vriendelijke monteur

Netjes geplaatst

De installateur was te laat, dit werd netjes telefonisch doorgeven. Eenmaal aangekomen heeft hij de waterleiding zeer netjes verlegd naar de trap kast waar de ontharder geplaatst is. Super netjes gewerkt. Dikke complimenten voor de monteur.

Telfordstraat 9-24 8013 RL Zwolle

Over Aqua at Home

Aqua at Home is de Nederlandse leverancier van energiebesparende waterontharders en andere wateroplossingen. Elke dag werken wij eraan om drinkwater kalkvrij en gezonder te maken. Onze waterontharders zijn uiterst effeciënt en hebben een compact design. Bij Aqua at Home geloven we in duurzaam ondernemen. Wij zetten ons al jaren in voor een duurzame toekomst. Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven.