Super tevreden

De producten is goede kwaliteit.

Schokkend goedkoop

Ik heb een erotische tot besteld, deze was zeker 25% goedkoper dan de goedkoopste welke ik eerder gevonden had, en zeker de helft van de straat shops.... Levering netjes, al had hij iets efficiΓ«nter ingepakt kunnen, maar very happy

Hoi Ray, Super bedankt voor je review! We zijn blij te lezen dat onze producten zo goed bij je passen, zonder al te veel uit te geven! Heel veel plezier met je aankoop en tot snel! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Spannende artikelen en prima service. We komen graag terug.

Mooie artikelen, uit een ruim assortiment met zeer snelle afhandeling en verzending.

Hai M., Wat een mooie beoordeling, we zijn er ondersteboven van!✨ Het is altijd fijn om te horen dat de kwaliteit van onze producten voldoen aan je verwachting! We streven altijd naar een top kwaliteit voor een betaalbare prijs! Nogmaals bedankt! πŸ’• Femke Klantenservice Sinful

Snelle goede service !

Hallo Brigitte, Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Prima product

Mooie kleding en prima service

Hai Rolanda, Heel erg bedankt voor je feedback! πŸ’• We worden altijd blij van positieve klantervaringen over ons en onze producten! Hopelijk tot gauw! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Prima snelle levering

Qe hadden het adres verkeerd ingevuld,en daar kregen we keurig een mailtje over,erg netjes.

Hallo Eric, Dank voor je review! We zijn blij te horen dat je onze service zo waardeert. Heel veel plezier van je aankoop! πŸ’– We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Uitstekend klantenservice

Mijn bestelling was zoek en ze hebben heel snel een nieuwe verzonden

Hoi Fabio, Bedankt voor je review! 😍 We zijn blij te horen dat het helemaal goed is gekomen met de bezorgen en je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! πŸ’– We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Hallo Gerrie, Dank je wel voor review! Geweldig dat je ons zo waardeert! Geniet van je aankoop πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

Goed product voor een goede prijs.

Goed product en snel geleverd.

Hai Monique, Wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Het is altijd fijn om te horen dat de kwaliteit van onze producten voldoen aan je verwachting! We streven altijd naar top kwaliteit voor een betaalbare prijs! Nogmaals bedankt! πŸ’• Femke Klantenservice Sinful

Prima snelle service

Makkelijke en snel bestelproces

Hai Willemijn, Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Snel en zonder problemen, helemaal goed, dankjewel !! Met vriendelike groet Mac

Hallo Mac, Heel graag gedaan! πŸ‘Œ Jij heel erg bedankt voor de positieve review, we worden er helemaal blij van! Ik wens je veel plezier met je aankoop en hoop je snel weer te zien. 😍 Femke Klantenservice, Sinful

Goed snel

Goed snel top

Hallo M., Wat fijn om te horen dat je pakket snel werd bezorgd!⚑ Ik hoop dat je veel plezier hebt met je aankoop. Fijne dag nog toegewenst! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Hoi Christel, Dank je wel voor je feedback!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons waardeert. Hopelijk tot snel! πŸ’• Fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Levertijd komt niet overeen met website

Zie boven

Hallo C.H., Dank voor je review! Onze levertijd is is 2-3 werkdagen, dit wordt ook aangegeven we op onze website. Jouw bestelling heeft bij mijn weten ook geen vertraging opgelopen. Ik neem contact met je op om na te gaan of er iets mis is gegaan! Femke Klantenservice, Sinful

heel erg goed

Heel vertrouwd en duidelijk. Verder heeft Femke mij goed geholpen.

Hai Ben, Wow wat een geweldige review, dankjewel! 😍 Het is superfijn om te horen dat het altijd een goede ervaring is om bij ons te winkelen. Ook goed om te horen dat ik al je vragen hebben kunnen beantwoorden. We zijn er tenslotte om je te helpen! Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Femke Klantenservice, Sinful

Helemaal prima

Voor het eerst een bestelling gedaan, keurig op tijd geleverd en anoniem verpakt,juiste info over bezorgtijd.. helaas was de pas vorm niet goed en gaat het retour, ik ben er van overtuigd dat de afhandeling ook correct gebeurt.

Hi Arjan, Super bedankt voor je feedback! ✨ Fijn om te horen dat de levering soepel is verlopen! We werken er hard aan om een ​​snelle en discrete verzending te garanderen. Jammer dat de pasvorm niet goed was! Zodra we het retour hebben ontvangen, houden we je op de hoogte van de verwerking😊 Femke Klantenservice, Sinful

Hoi Henk, Bedankt voor je review! Geweldig dat je ons waardeert met een 9! Geniet van je aankoop πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

Top snel verzonden en mooie producten

Prijs waardige producten

Hallo Bianca, Super bedankt voor je review, we moesten er van blozen! ⭐ Het is fantastisch om te lezen dat je zo blij wordt van ons assortiment. We voegen constant nieuwe producten toe, vergeet dus niet om je te abonneren op onze nieuwsbrief zodat je als eerste op de hoogte bent πŸ˜‰ Fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Groot assortiment

Goede prijzen, groot assortiment en de klantenservice is ook prima!

Hoi Erik, Bedankt voor je geweldige review! 😍 We zijn blij te horen dat je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! πŸ’– We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Snelle nette levering

Snel geleverd en zag er netjes uit voor een goede prijs.

Hallo Suzan, Wat een fijne beoordeling, dank je wel! ✨ Het is altijd leuk om te horen dat het winkelen bij ons een goede ervaring was. We streven altijd naar een top kwaliteit voor een betaalbare prijs! πŸ’– Femke Klantenservice, Sinful

Fijne klantenservice

De masker welke ik in eerste instantie had besteld was uiteindelijk niet waar ik naar op zoek was, welke ik had aangegeven aan de klantenservice.. Sinful heeft gelijk contact opgenomen en gevraagd welke oplossingen zij kunnen aanbieden. Uiteindelijk heb ik een tegoed gekregen om iets anders uit te zoeken. Ik vind het super netjes dat ze gelijk met mijn feedback aan de slag zijn gegaan en een mooie aanbieding hebben gegeven hoe zij het kunnen oplossen. Een nieuwe masker heb ik helaas nog niet gevonden maar ik zal zeer zeker nog eens shoppen op hun website

Update 11/11 Hoi Rachida, Dank je wel voor je nieuwe beoordeling! 😍 Goed om te lezen dat het probleem is opgelost en je onze oplossing waardeert! Hopelijk vind je een ander mooi masker. Hele fijne dag nog 😊 Femke Klantenservice, Sinful --------------------------------- Dank je wel voor je feedback! Wat jammer om te horen dat het product niet aan je verwachting voldeed πŸ˜₯ Ik zal contact met je opnemen om na te gaan of we dat kunnen oplossen!

Snelle levering en goede communicatie

Prima levering

Hallo Johan, Wat een fijne review, bedankt! We zijn blij te lezen dat het winkelen bij ons een goede ervaring was.😍 Hopelijk tot snel! Geniet van je dag 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Gave website vol prachtige producten

Het liefst bestelde ik alles! Helaas vergiste ik me in m'n maat en heb ik bijna alles moeten terugsturen. Dit is nog niet afgehandeld dus daar kan ik nog niets over zeggen. Qua materiaal en producten komt het perfect overeen met de foto's.

Hai Anne, Wat een mooie review, dank je wel! 😍 Heel leuk om te lezen dat je zo blij wordt van onze producten! πŸ‘Œ Mocht je vragen hebben over maten, we staan voor je klaar. Zodra je retour is ontvangen nemen we contact met je op. Mooie dag nog! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Goede overzichtelijke website, makkelijke bestelprocedure, snelle levering

Hi Miranda, Bedankt voor de 5 ⭐! Altijd fijn om te horen dat een pakket vliegensvlug is bezorgd. Ik hoop dat je veel plezier beleeft van je aankoop! 😍 Mooie dag nog! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Correct behandel

Word goed en vlot geholpen Ik hoop dat ik meer en vaak bestellingen gaat doen. Mvg. Robby

Hallo Robby, Wow, wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket goed hebt ontvangen. Veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot snel! Femke Klantenservice, Sinful

Over Sinful.nl

Welkom bij Sinful Wij zijn een Europees e-commerce bedrijf voor seksspeeltjes en de grootste in ScandinaviΓ«. Sinds 2008 inspireren we mensen om een beter en speelser seksleven te krijgen. Ons team bestaat uit meer dan 200 toegewijde medewerkers, die samenwerken op ons hoofdkantoor en in ons magazijn in Denemarken. We zijn de trotse ontvangers van de Deense 'Entrepreneurship Award voor E-Commerce' 2017 en 2018, evenals de Deense 'Gazelle Award' van 2015 tot 2021. Om de Gazelle Award te ontvangen, moet een bedrijf tot de meest succesvolle bedrijven van alle sectoren in Denemarken behoren, een positieve groei hebben laten zien en de omzet hebben verdubbeld over een periode van vier boekjaren.