Filters

4

duurt te lang

Op de website staat 2 a 3 werkdagen , helaas duurde het bijna 2 weken, ik denk ook omdat ik na een week een mail heb gestuurd en toen duurde het ook nog een kleine week voor het binnen kwam.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Astrid, Dank je wel voor je eerlijke feedback! En die is geheel terecht. Afgelopen periode is het bijzonder druk geweest, waardoor sommige bestelling vertraging hebben opgelopen. Het spijt me om te lezen dat jij zo lang hebt gewacht, excuses hiervoor! Omdat we er zo van balen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, willen we dit graag goed maken. Ik neem per e-mail contact met je op. Hopelijk ben je wel blij met de producten die je hebt besteld? We houden contact! 😊 Hartelijk groet, Femke Klantenservice, Sinful

10

Uitstekende service

Artikel gekocht, en binnen hele korte tijd ging er het al kapot. En ging niet om iets goedkoopst. Maar werd ons direct een nieuwe opgestuurd. Zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Peter, Dank voor je mooie review! Geweldig om te lezen dat de geboden oplossing de beste voor jullie is! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven met de aankoop. Mooie dag nog! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

10

Snelle service en binnen de beloofde tijd

Ze leveren snel en kwaliteit is goed erg blij

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Eric, Wat een fijne review! Goed om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad en in je nopjes bent met onze producten 😍 Hopelijk zien we je snel weer in onze shop! Fijne dag vandaag! Femke Klantenservice Sinful

10

Goede ervaring, tevreden

Eerste aankoop,snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Monica, Bedankt voor je review! Blij te horen dat het winkelen bij ons zo'n goede ervaring was πŸ’• Hopelijk zien we je snel weer! Fijne dag nog! Femke Klantenservice Sinful

9

Super aanbod, snelle verzending, probleemloos inkopen gedaan. Top!

Ik zocht een degelijke kooi voor mannen, en die vond ik bij Sinful. Geweldige keus, geen rommel te koop maar goede degelijke spullen in hun gamma. Dit was de eerste maar zeker niet de laatste aanschaf dat ik deed bij Sinful!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Henk, Super bedankt voor de mooie review ⭐! Wat fijn om te lezen dat je zo blij wordt van onze producten! πŸ‘Œ We kijken er naar uit je snel weer te zien 😍 Mooie dag nog! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

10

Super

Everything was good and fast. Customer service help very fast and was easy with contact.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Rafal, Thanks for sharing your review! πŸ‘Œ We're thrilled to hear you had such a good experience shopping at Sinful. Our customer care team is always there for you. 😊 Have a wonderful day! Femke Klantenservice Sinful

1

Bad

I ordered a month ago and never received anything and I contacted customer service they told me a few more days and you will have your order and after a week still nothing and I contacted Once again to get money back they sent me the missing money and I contacted once again telling me that the missing money arrives but up to now still nothing

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Elmahdi, Het spijt me te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad. Excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar gesproken ik heb contact opgenomen met de financiΓ«le afdeling om de terugbetaling na te lopen. We spreken elkaar morgen! Fijne dag nog. Femke Klantenservice Sinful

9

Geweldig !!

Ik heb een geweldige ervaring met jullie.. jullie klanten contact verloopt prima en snel .. en oplossingen worden snel gedeeld met mij en uitgevoerd !! Daarom mijn 9!!!! Kanjers !! Houd vandaag jullie hoofden cool met dit warme on-Nederlands weer !!! En tot de volgende keer toppers !!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Martijn, Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Prachtige dag toegewenst! πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

7

Doen er alles aan om je te helpen en een goed gevoel te geven.

Helaas was door een computer storing de levering naar een dhl locatie niet mogelijk. Dit viel ook niet op te lossen. Mijn oplossing was hun niet goedgenoeg. Er was wel steeds communicatie.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Update 22/07: Hallo G.J. Voor de zekerheid heb ik de verzending van het pakket in de gaten gehouden en is deze nu gelukkig bij je afgeleverd. Hopelijk ben je tevreden met je aankoop? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, neem gerust contact op! Mooie dag toegewenst, Femke Klantenservice Sinful --------- Hi G.J. Helaas was het door een storing bij de bezorgdienst niet mogelijk om jouw pakket naar een parcelshop te versturen. Inmiddels is het afleveradres aangepast en is het pakket naar je onderweg! Alvast veel plezier met je aankoop! Femke Klantenservice Sinful

8

De hele procedure van zoeken tot ontvangen was goed geregeld

Alles liep zoals het hoorde, zoeken was redelijk duidelijk, bestellen zonder problemen, verzending gpedgerrgeld en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Ted, Bedankt voor je review! Blij te horen dat het winkelen bij ons zo'n goede ervaring was πŸ’• Hopelijk zien we je snel weer! Fijne dag nog! Femke Klantenservice Sinful

10

Uitstekend

Discreet verpakt, fijne producten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Audrey! Wat een fijne review, bedankt! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en het winkelen bij ons een goede ervaring was. 😍 Hopelijk tot snel! Geniet van je dag 😊 Femke Klantenservice, Sinful

9

Goede support, goede prijzen

goede prijzen, direct antwoord op je vragen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi! Wat een mooie beoordeling, we zijn er ondersteboven van!✨ Het is altijd fijn om te horen dat je blij werd van onze service en producten. We streven altijd naar een top kwaliteit voor een betaalbare prijs! Nogmaals bedankt! πŸ’• Femke Klantenservice Sinful

10

Niet discreet vermeld op afschrift

Probleem opgepakt, ruimschoots gecompenseerd. Aftershave service sales, perfect.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Update 24/6 Hallo Michiel, Wow, wat een mooie review! We worden er helemaal blij van 😍. Fijn dat we het goed met je hebben kunnen maken en je nu zo tevreden bent. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring, we kunnen daar onze service mee verbeteren. Mooi weekend toegewenst! 😊 Femke Klantenservice Sinful Hi! Bedankt voor je review! We balen ervan dat de levering van jouw pakket niet goed is gegaan. Uiteraard had jouw naam op het pakket moeten staan, zodat deze niet door een ander geopend kon worden. Onze excuses hiervoor. Helaas is het misgegaan met het adreslabel. Naar aanleiding van jouw feedback is dit direct aangepast en kan het niet meer gebeuren. Dus dank je wel dat je ons hier op hebt gewezen! Ik neem uiteraard nog even persoonlijk contact met je op. Hele fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

1

Slecht

Na 6 dagen nog niets ontvangen Is nu woensdag 22 juni nog steeds niets ontvangen tot mijn spijt

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Update 28/6 Hoi! Na de wijziging van je adresgegevens is je bestelling dan eindelijk bezorgd. Nogmaals dank voor je geduld! We hopen dat alles naar wens is? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, schroom niet om contact op te nemen! 😊 Fijne dag nog! Femke Klantenservice Sinful -------------------------- Hi Dank voor de update van jouw review! Helaas komen we er nu pas achter dat we niet het volledige adres hebben en het pakket daarom niet geleverd is. Zodra we alle gegevens hebben, maken we dit snel in orde! Femke Klantenservice, Sinful

8

nice service.

.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi! Hartelijk dank voor je review! We balen ervan dat je ons niet te pakken kreeg. Gelukkig hebben we elkaar inmiddels gesproken en is je pakket onderweg. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op! Femke Klantenservice, Sinful

9

Uitstekend!

Heel aardig en zeer professioneel aan de telefoon. Pakketje snel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Inge, Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful"

1

Pakket nog steeds niet binnen

Ipv 3 dagen nu al 2 weken niks binnen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Update 24/6: Hi Nina, Hopelijk ben je helemaal blij met je aankoop? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! Fijn weekend toegewenst! Femke Klantenservice Sinful -------------------------------------------------- Hallo Nina Al wel een uitnodiging tot een review, maar nog geen pakket in huis. Dat is zeker niet de bedoeling, onze excuses! We hebben je order nagekeken en zien dat je pakket nog onderweg is. Helaas heeft de bezorging vertraging opgelopen. We willen je graag voor compenseren voor je geduld en nemen contact met je op. Houd je e-mail in de gaten! 😊 Alsnog een mooie dag toegewenst! Femke Klantenservice, Sinful

9

Goed

Zeer nette klantenservice snel geleverd alleen de dhl koppeling mag wel sneller worden behandeld daar komt wantrouwen van

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Maurice, Bedankt voor je geweldige review! 😍 We zijn blij te horen dat je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! πŸ’– Mooie dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Over Sinful.nl

Welkom bij Sinful Wij zijn een Europees e-commerce bedrijf voor seksspeeltjes en de grootste in ScandinaviΓ«. Sinds 2008 inspireren we mensen om een beter en speelser seksleven te krijgen. Ons team bestaat uit meer dan 200 toegewijde medewerkers, die samenwerken op ons hoofdkantoor en in ons magazijn in Denemarken. We zijn de trotse ontvangers van de Deense 'Entrepreneurship Award voor E-Commerce' 2017 en 2018, evenals de Deense 'Gazelle Award' van 2015 tot 2021. Om de Gazelle Award te ontvangen, moet een bedrijf tot de meest succesvolle bedrijven van alle sectoren in Denemarken behoren, een positieve groei hebben laten zien en de omzet hebben verdubbeld over een periode van vier boekjaren.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd