De prostaat stimulator is in een woord fantastisch!

Ik heb de prostaat stimulator gekocht en het is in een woord fantastisch, als ik het eerder had geweten had ik hem eerder gekocht, Sinful bedankt.

Goede ervaringen

Duidelijke site, snel verzonden en goede kwaliteit van het ontvangen product.

Hartelijk dank voor uw geweldige feedback ✨ Tot snel! Nicolai, Klantenservice, Sinful

Top product, perfecte levering

Nvt

Snel en makkelijk

Goed product en snelle levering. Goede site ook

Helemaal super!

Fijne hulp bij lange levering

Uiteindelijk fijne hulp bij lange levertijd. Pakket kwam blijkbaar uit Denemarken,.. met geen updates van de koerier. Uiteindelijk wel ontvangen… met aanbod tot opnieuw verzenden wat uiteindelijk niet nodig was,.. Wel ff mijn bedenkingen gehad.. end well… all well.!

Geen product en geen updates

Geen bestelbevestiging gehad, geen verzendbevestiging en nog geen product ontvangen. Maar wel een mail met de vraag hoe ik mijn aankoop vind. En als aanhef met ' afhaalpunt' ipv 'klant' of 'mr/mvr'. Waar is mijn order en wat is mijn ordernr ??? 11 juli besteld.

Hoi Het spijt me te horen dat dit is gebeurd 😔 Ik zal je een e-mail sturen met meer informatie en we zullen hier snel een oplossing voor vinden. Ik kijk ernaar uit om van je te horen 😊 Nicolai Klantenservice, Sinful

Nog steeds niet bezorgd

9 juli besteld. Inmiddels 19 juli en nog steeds niets ontvangen. Waardeloos!

Hoi Het spijt me te horen dat dit is gebeurd 😔 Ik heb je een e-mail gestuurd met wat informatie, zodat we hier samen een goede oplossing voor kunnen vinden. Ik kijk ernaar uit om van je te horen 😊 Nicolai Klantenservice, Sinful

Zeer tevrede

Het product is goed maar het dragen kan wat confortabeler

Hai! Bedankt voor je feedback ⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop 😻 Klantenservice, Sinful

Product en kwaliteit zijn allebei voldoende. Ook na het gebruiken is er geen irritatie ontstaan, wat betekent dat het product regelmatig gebruikt kan worden.

Hallo, Wat een fijne review, bedankt! 💖 We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en het winkelen bij ons een goede ervaring was. Hopelijk tot snel! Geniet van je dag 😊 Klantenservice, Sinful

Snel en netjes

Werd binnen 4 dagen geleverd en was netjes en discreet verpakt

Hallo, Bedankt voor de 5 ⭐! Altijd fijn om te horen dat een pakket vliegensvlug is bezorgd. Ik hoop dat je veel plezier beleeft van je aankoop! 😍 Mooie dag nog! 😊 Klantenservice, Sinful

Bezorgen kan sneller.

Prima ervaring maar het bezorgen van het product kan sneller.

Hoi, Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Fijne dag nog! 💜 Klantenservice, Sinful

Goede producten en service

Hoi, Bedankt voor deze fantastische beoordeling! ⭐ We werken er hard aan om jou de beste service te geven, nogmaals bedankt namens ons hele team! Geniet van je aankoop 💕 Klantenservice, Sinful

Good quality product

I’m very satisfied (also with the product :D)

Hai! Thanks for your feedback ⭐! Great that you appreciate us so much! Hope you enjoy your purchase 😻 Klantenservice, Sinful

Product was leeg

Zou het geld teruggestort krijgen op mijn rekening. Maar nog steeds niets ontvangen.

niks mis mee

niets op aan te merken

Ik voel me echt lekker met mijn besteling

Ik vind de besteĺing goed dankje wel de besteling iwerk echt goed

Snelle levering, prima producten

Toch al een thrill om te bestellen . Kon niet wachten mijn vriendin te verassen met de speeltjes.

Hallo! Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Ik wens je veel plezier van je aankoop! Mooie dag nog! 💕 Klantenservice, Sinful

Goede kwaliteit

Hebben de spullen snel gekregen en het is goede kwaliteit!

Bedankt voor deze geweldige review ⭐ Wat fijn om te horen dat je pakket snel werd bezorgd⚡ Ik hoop dat je enorm geniet van je aankoop. Fijne dag nog toegewenst! 😊 Klantenservice, Sinful

Goede en snelle levering

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen en snel geleverd, prima service

Bedankt voor je geweldige review! 😍 We zijn blij te horen dat je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! 😉 We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Mooie website. Snel besteld. Discreet geleverd. 1 ding retour gestuurd prima te vinden info. Dat smaakt naar meer.

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! 😻 We worden altijd vrolijk wanneer we zo'n warme aanbeveling over ons en onze producten lezen! Hopelijk zien we je snel weer! 😊 Klantenservice, Sinful

Zoals een bestelling hoort te gaan

Ben tevreden over het bestel- en leverproces. Alles netjes verlopen. De producten voldoen ook aan de verwachting.

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! 😉 Fijne dag nog! Klantenservice, Sinful

Goed, maar traag

Alles goed maar verzenden is puntje. Duurt meer als week

Wat een mooie beoordeling, dank je wel ✨ Veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot snel! 💜 Klantenservice, Sinful

snel en duidelijk

snel en duidelijk

De Koumen 100

6433 KE Hoensbroek

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.