Voor een Masquerade feest prima geslaagd!

Prima maskers ontvangen, laat het feest maar starten!

Super bedankt voor de 5 ⭐! Wat fijn om te lezen dat je zo blij wordt van onze producten! πŸ‘Œ We kijken er naar uit je snel weer te zien! Mooie dag nog! Klantenservice, Sinful

Alles goed gegaan, geen problemen

Alles goed en makkelijk gegaan, goedkoper dan andere winkels.

Dank voor je review en ⭐! We zijn blij te lezen dat onze producten zo goed bij je passen, zonder al te veel uit te geven! πŸ‘Œ We hopen je snel weer te zien 😍 Hele fijne dag nog toegewenst 😊 Klantenservice, Sinful

Slecht

Mijn ervaring met deze nieuwe tepelklemmen is niet goed. Ze zijn zeer stug en moeilijk te hanteren. Ook de zuigkracht is matig waardoor de ringetjes moeilijk om de tepels te schuiven zijn.

Bedankt voor uw feedback! Het spijt me voor uw ervaring, we zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Ik zal direct contact met u opnemen om het probleem verder te bespreken en een oplossing te vinden. 🩷 Bedankt dat u ons de kans geeft om het op te lossen! Met vriendelijke groeten, Klantenservice, Sinful

Prettige site fijne spullen

Fijne site goedgewaarborg te privacy ook bij afschrijving van de bank snelle levering en hele fijne spulletjes Goeie kwaliteit

Super bedankt voor je mooie beoordeling! ✨ Geweldig om te horen dat de levering soepel is verlopen! We werken er hard aan om een ​​snelle en discrete verzending te garanderen. Ik hoop dat je heel veel plezier beleeft met jouw aankoop. Geniet van je dag! 😊 Klantenservice, Sinful

Stimulerend

Bestelde product netjes op tijd geleverd. Nu nog uitproberen maar schat dat de wereld voor ons opengaat o.a.

Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Ik wens je veel plezier van je aankoop! Mooie dag nog! πŸ’• Klantenservice, Sinful

Komt altijd op tijd en goed aan

Wow, wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket snel hebt ontvangen. Veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Klantenservice, Sinful

scherpe prijzen

Beste prijs voor de e-stim pebble en ook nog een eerste korting, wat wel weer wordt gecompenseerd door de bezorgkosten, maar laten we niet klagen. Fijn ook dat ik het zelf kon afhalen op een post.nl punt.

Wat een fijne review, bedankt! πŸ’– We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en het winkelen bij ons een goede ervaring was. Hopelijk tot snel! Geniet van je dag 😊 Klantenservice, Sinful

Goed verpakt

Prima product en vlotte levering

Wat een mooie beoordeling, we zijn er ondersteboven van!✨ Het is altijd fijn om te horen dat de kwaliteit van onze producten voldoen aan je verwachting! We streven altijd naar een top kwaliteit voor een betaalbare prijs! Nogmaals bedankt! πŸ’• Klantenservice Sinful

Lekker!

Bestelling deed er wel wat lang over, maar goed verpakt en in topstaat kwamen de producten bij me aan.

Super bedankt voor je mooie beoordeling! πŸ‘‹πŸΌ Ik hoop dat je heel veel plezier beleeft met jouw aankoop. Geniet van je dag! 🌺✨ Klantenservice, Sinful

Onduidelijke bezorgtijden

Het bezorgen. Duurde lang . Dit stond nergens aangegeven. Vanuit Denemarken meen ik. Waardoor ik op vakantie was. En mijnnbestelling is geretourneerd.

Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat de levering lang duurde. Als de geschatte levertijd wordt overschreden, staat onze klantenservice altijd klaar om je te helpen het probleem op te lossen. πŸ™πŸΌ Als we je ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! 🩷 Klantenservice, Sinful

Prima zaak snel en goed gelevert

Snel en netjes geleverd

Jammer maar niet goed

Ik had een cilinder besteld omdat de oude stuk was, Echter de bestelde cilinder past niet op de pomp. Dit hadden jullie beter kunnen vermelden. Het is een cilinder op zich en kan niet gebruikt worden met een ander mechanisme. Ik neem hierover contact op.

Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat het product niet goed was. πŸ™πŸΌ In het geval dat het product onjuiste informatie bevat op onze website, staat onze klantenservice altijd klaar om je te helpen het probleem op te lossen. Als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! 🩷 Klantenservice, Sinful

goede ervaring.

goed snelle levering.

Bedankt voor deze geweldige review ⭐ Wat fijn om te horen dat je pakket snel werd bezorgd⚑ Ik hoop dat je enorm geniet van je aankoop. Fijne dag nog toegewenst! 😊 Klantenservice, Sinful

Ik krijg een mail dat het bezorgd is maar er is niets gekomen

Een week geleden de bestelling geplaatst Gisteren zou het pakketje eindelijk komen . Maar niets gehad en postnl zegt dat het is afgegeven

Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat het pakket niet is aangekomen. In het geval dat de levering zoekraakt bij de bezorger, staat onze klantenservice altijd klaar om je te helpen het probleem op te lossen. Als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! 🩷 Klantenservice, Sinful

Bezorging drama

Producten zijn zoals verwacht en dus prima. Zeker voor die prijs. Bezorging duurt erg lang. Moet uit het buitenland komen. Geen zicht op wanneer het bezorgd werd. Nu ander post.NL punt om op te halen. Duurde zo lang dat ik het al was vergeten!

Prima product

Prima product maar komt kennelijk uit Denemarken (wat natuurlijk niet op de voorpagina van de website staat). Als je geen haast hebt is het ok. Communicatie daarover verliep overigens top.

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Fijne dag nog! 🩷 Klantenservice, Sinful

Prima kwaliteit

Levering iets langer dan gehoopt,maar verder keurig verpakt en prima kwaliteit

Perfecr

Zeer goede service na defect apparaat

Bedankt voor je geweldige review! 😍 We zijn blij te horen dat je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! πŸ˜‰ We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Uitstekend bedrijf

Snelle reactie op kapot geleverd apparaat.

Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Goed maar erg traag, zeker qua verzenden

Goed maar spullen komen uit buitenland. Dus lang onderweg, terwijl je denkt dat je iets in Nederland bestelt

Bedankt voor uw feedback! 🌷 Het spijt ons dat onze levertijd niet snel genoeg was. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om je te helpen. Mooie dag nog! πŸ’• Klantenservice, Sinful

Penis pomp

Prima ding kom een genot

Goede service snelle levering

Pakket kwam netjes en discreet aan. Zeer tevreden ik zou hier nog een keer bestellen

Niet goed.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen. Deze zou ik al lang in mijn bezit moeten hebben. Het pakket is niet naar het door mij geselecteerde afhaalpunt bezorgd.

Mijn ervaring met Sinful vind ik heel goed. Ik u

De persoonlijke benadering vond ik zeer goed.

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Fijne dag nog! Klantenservice, Sinful

Bedrijfsgegevens

De Koumen 100

6433 KE Hoensbroek

[email protected]

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.