Bestelling de volgende dag al geleverd. Netjes!

Super bedankt voor je mooie beoordeling! ✨ Geweldig om te horen dat de levering soepel is verlopen! We werken er hard aan om een ​​snelle en discrete verzending te garanderen. Ik hoop dat je heel veel plezier beleeft met jouw aankoop. Geniet van je dag! 😊 Klantenservice, Sinful

Producten prima, verzending een raadsel

Ik kon nergens terugvinden of opzoeken wanneer mijn pakketje verwacht werd. Dat was wel lastig.

Hartelijk dank voor uw feedback! 🌺✨ Het spijt me om te horen dat de tracking een beetje mysterieus was. Je kunt hier meer lezen over het proces: https://www.sinful.nl/support/3#33 Mooie dag nog! 💕 Klantenservice, Sinful

Snel en discreet verzonden

Snel en discreet verzonden

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! 😉 Fijne dag nog! Klantenservice, Sinful

Het werkt als een melkmachine voor koeien

Ben zeer tevreden over mijn aankoop.Het zuigt, kneed en masseert . heb het nu ongeveer 2 weken, en gebruikt het dagelijks. Ik had gewild, dat deze melkmachine eerder op de markt te koop was. Ik vind het helemaal top.

Super bedankt voor de 5 ⭐! Wat fijn om te lezen dat je zo blij wordt van onze producten! 👌 We kijken er naar uit je snel weer te zien! Mooie dag nog! Klantenservice, Sinful

Goeie service

Ondanks dat het bestelde pakket nooit is aangekomen, was de afhandeling van dat probleem met de klantenservice top geregeld. Ik mocht kiezen tussen een nieuwe levering en mijn geld terug, reacties had ik binnen een dag binnen.

Product is perfect alleen verpakking mag iets duurzamer.

De waterdichte deken is lekker zacht en plakt niet aan je lijf. Alleen vond ik het jammer dat het in een doos aankwam waar wel 6 dekens in hadden gepast. Misschien in het vervolg kleinere dozen of papieren zakken gebruiken?

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We streven ernaar om de beste in ons vakgebied te zijn, dus alle feedback is welkom. Ik zal dit doorsturen naar de juiste afdeling, hopelijk zien we snel kleine aanpassingen. 🩷 Hopelijk tot snel! 😊 Klantenservice, Sinful

Keurig op tijd bezorgd

Eigenlijk had ik geen zin om hier op kwaliteitsonderzoek te reageren maar omdat Sinful alles zo netjes had ingepakt en zowat prompt leverde schrijf ik hier. Nu maar eventjes dat ze gewoon goed bezig waren voor mij en mijn geliefde

Wow! Bedankt voor de 5 sterren! ⭐⭐⭐⭐⭐ Fantastisch om te horen dat je graag bij ons winkelt! We staan altijd klaar om je te helpen 💖 Hele fijne dag nog! 🌹 Klantenservice, Sinful

Absoluut alles in orde

Het assortiment is top, leuke welkomstcode, prijzen zijn prima en ze hadden eigenlijk alles wat ik nodig had en méér. Toen er in de post iets kapot was gegaan hebben ze me goed geholpen, echt klantvriendelijk en klantgericht. Oh, en ze reageren ook super snel. Ja, meer bedrijven even voorbeeld aan nemen graag!

Wow wat een geweldige review, dankjewel! 😻 Het is superfijn om te horen dat het altijd een goede ervaring is om bij ons te winkelen. Dat is precies hoe het hoort te zijn! We staan altijd klaar om te helpen 👏🏼✨ Hopelijk tot snel! 😉 Klantenservice, Sinful

Goed!

Mooi product. Snelle bezorging. Erg blij mee!

Wat een fijne review, bedankt! 💖 We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en het winkelen bij ons een goede ervaring was. Hopelijk tot snel! Geniet van je dag 😊 Klantenservice, Sinful

Ontevreden

Duurde lang voordat bestelling kwam , bovendien werkt de prostaat stimulator niet

Dank voor je review 😊! Neem contact op met onze klantenservice - Wij kunnen u helpen met uw kapotte product! 👏🏼 Lange levertijden kunnen bij ons ook gecompenseerd worden, we streven ernaar de beste in ons vakgebied te zijn. Hele fijne dag nog toegewenst 🌺 Klantenservice, Sinful

TOP SERVICE!

Eerste product DOA, toen werd gelijk nieuwe verstuurd, zonder dat ik oude terug hoefde te sturen TOP!

Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Uitstekende producten

Ik heb een bestelling gedaan en deze is snel afgeleverd. Ik ben verder erg tevreden over de kwaliteit van de bestelde producten.

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! 😻 We worden altijd vrolijk wanneer we zo'n warme aanbeveling over ons en onze producten lezen! Hopelijk zien we je snel weer! 😊 Klantenservice, Sinful

Bedankt voor je feedback ⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop 😻 Klantenservice, Sinful

Mooi op tijd ontvangen

Helemaal tevreden

Een prima product, snel verzonden en goed verpakt

Bedankt voor uw mooie beoordeling! 🌺✨ Ik weet niet zeker wat er met uw beoordeling is gebeurd, aangezien de feedback prachtig en positief is, maar u ons slechts met een halve ster heeft beoordeeld? Kunnen we u nog ergens mee helpen? 🩷 Klantenservice, Sinful

Besteld en snel geleverd

Bedankt voor de 5 ⭐! Altijd fijn om te horen dat een pakket vliegensvlug is bezorgd. Ik hoop dat je veel plezier beleeft van je aankoop! 😍 Mooie dag nog! 😊 Klantenservice, Sinful

Het is heel fijn dat Sinful de mogelijkheid biedt om je bestelling bij een pakketautomaat af te halen.

Bedankt voor je feedback ⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop 🌺✨ Klantenservice, Sinful

Kwaliteit speelgoed

Levering duurt wat langer omdat het uit Denemarken komt. Verder zeer veel plezier van de swing. Kwaliteit is uitstekend.

Scherpe prijzen en goede snelle service

Mijn pakket was licht beschadigd waardoor de verpakking van een van de producten was beschadigd. Sinful reageerde snel en bood een zeer genereuze korting aan…

Bedankt voor de mooie review en de 5 sterren! ⭐ Het is altijd fijn om te horen dat het shoppen bij ons een positieve ervaring is- dat is waar we naar streven. 👌 Ook goed om te horen dat onze service aan de verwachtingen voldeed. We staan altijd klaar om te helpen 😍 Mooie dag nog! Klantenservice, Sinful

Supergoed

Niet goed

Geen orderbevestiging gekregen, geen betalingsbevestiging gekregen, duurde lang dat post.nl iets kon afleveren

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat je een 1-sterren ervaring met ons hebt gehad. 💔 Ik zal binnenkort contact met je opnemen om meer te horen over je bestelling bij ons. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen! 🏃🏼‍♀️✨ Klantenservice, Sinful

Geen klachten

Netjes op tijd en betaalbaar en discreet.

Deze webshop is de meest servicegerichte webshop die ik ken. Toppers !!

Vorig jaar hebben wij een sling gekocht bij Sinful. Na een jaar is er een ophang hengsel afgebroken. Gelijk contact gezocht met Sinful en dezelfde dag werd een vervangend exemplaar naar ons toegezonden. De snelheid, de service en het gemak is echt kenmerkend voor Sinful. Hier kan menig webshop een voorbeeld aan nemen. Dank jullie wel. Toppers.

makkelijk

bestellen afhandeling ging goed

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.