Goed, levering duurde lang

Bestellen ging goed, dacht dat bedrijf in Nederland was, maar dat was niet zo. Daarom duurde levering veel langer dan verwacht.

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! 😻 Hopelijk zien we je snel weer! 😊 Klantenservice, Sinful

Het zit lekker

Hij is mooi en aantrekkelijk

Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen, Ik wens je veel plezier van je aankoop! Mooie dag nog! πŸ’• Klantenservice, Sinful

Prima afgehandeld

Ondanks de hick-up bij de post is de bestelling goed afgehandeld!

Bedankt voor je feedback ⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop 😻 Klantenservice, Sinful

Prettige fijne manier geholpen. Altijd.

Fijne bediening door prettige mensen.

Wow wat een geweldige review, dankjewel! 😻 Het is superfijn om te horen dat het altijd een goede ervaring is om bij ons te winkelen. Dat is precies hoe het hoort te zijn! πŸ‘Œ Ook goed om te horen dat we al je vragen hebben kunnen beantwoorden. We zijn er tenslotte om je te helpen! Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Klantenservice, Sinful

Het werkt perfect. Veel geprobeerd maar dit is een hele andere ervaring.

Wat een fijne review, bedankt! πŸ’– We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en het winkelen bij ons een goede ervaring was. Hopelijk tot snel! Geniet van je dag 😊 Klantenservice, Sinful

Goed en snel in huis.

De website is makkelijk in gebruik en bestelling was binnen opgegeven tijd binnen.

Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Ik wens je veel plezier van je aankoop! Mooie dag nog! πŸ’• Klantenservice, Sinful

de enige kousen die ik al meer dan 10 keer heb kunnen dragen zonder ladders!

Aangezien dit erg zeldzaam is, wilde ik jullie bedanken voor de zeer goede kwaliteit kousen die jullie mij verkocht hebben. Ik ga de kat op het spek binden door nog een paar van diezelfde kousen aan te schaffen, maar ik hoop dat dit niet een gelukstreffer was vorige keer. Ben benieuwd!

Goede service en goed product

Prettige en duidelijke communicatie. Goed product

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! 😻 We worden altijd vrolijk wanneer we zo'n warme aanbeveling over ons en onze producten lezen! Hopelijk zien we je snel weer! 😊 Klantenservice, Sinful

Duidelijk en correctmijn ervaring voor de eerste keer

Is positief

Keurige communicatie over levering

Netjes en correct. Bestel graag opnieuw

Geen pakketje ontvangen

Ik heb mijn factuur en bezorg adres aangegeven en heb geen pakketje binnen gehad. Hierdoor ben ik mijn €37 kwijt. Probeer ook al contact te zoeken maar te vergeefs

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat je een 1-sterren ervaring met ons hebt gehad. πŸ’” Ik zal binnenkort contact met je opnemen om meer te horen over je bestelling bij ons. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen! πŸƒπŸΌβ€β™€οΈβœ¨ Klantenservice, Sinful

Duuet even maar dan heb je ook wat

Verzending duurt een week maar prima prijzen en producten

Dank voor je review en ⭐! We zijn blij te lezen dat onze producten zo goed bij je passen, zonder al te veel uit te geven! πŸ‘Œ We hopen je snel weer te zien 😍 Hele fijne dag nog toegewenst 😊 Klantenservice, Sinful

Waardeloos

Zit al 2 weken te wachten op mijn order. Foute ordernummers. Artikel niet in voorraad. Een bende is het.

Altijd goede kwaliteit en snel geleverd

Snel, duidelijke levertijden en goede kwaliteit

Fantastisch lekkere producten

Mooie artikelen zoals omschreven, snel geleverd

Wow, wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket snel hebt ontvangen. Veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Klantenservice, Sinful

Snel discreet prima op tijd.

Erg fijn speeltje gekocht voor m’n vrouw. Het bestellen en betalen ging erg vlot. Levering 5 dgn. Daarna gingen we los ! En we genieten weer ! Kunnen we als koppel geen testers van speeltjes worden ? We horen het graag ! Lieve groetjes P&I

Wow! Bedankt voor de 5 sterren! ⭐⭐⭐⭐⭐ Fantastisch om te horen dat je graag bij ons winkelt! We staan altijd klaar om je te helpen πŸ’– Hele fijne dag nog! 🌹 Klantenservice, Sinful

Gemakkelijk shoppen en betalen

En goede bezorgkeuze bv pakketautomaat. In de verpakking zat een nette binnen verpakking van papier een soort van geschenk verpakking.

Kwaliteit en draagcomfort zijn onvoldoende

De randen van de ringen zorgden na twee dagen al pijnlijk gevoel en rauwe en open plekken aan mijn balzak en er zijn inmiddels al 2 geleide pennen afgebroken gelukkig waren er twee extra bij geleverd maar ik denk niet dat ik deze nog een keer ga dragen . Jammer

Na één bestelling vier herinneringen om een mening te geven.

Na één bestelling die verder prima is afgehandeld heb ik maar liefst vier mailtjes ontvangen met het verzoek een schouderklopje uit te delen. Twee vlak na de bestelling, en twee twee weken later. Dat is irritant.

Alles keurig mooi verpakt snel aangekomen.

Na bestelling een paar dagen moeten wachten ivm versturen vanuit Denemarken. Spannend maar leuk om de doosjes uit te pakken. Prachtige verpakking en alles nog mooier dan op de foto!

Er ging wat mis met de levering bij PostNL en dit werd echt heel fijn afgehandeld. Kreeg zelfs extra producten als goedmakertje terwijl ik daar helemaal niet om vroeg of het verwachte. Super!

Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Belachelijk

Bezorgen in n ander dorp bij m winkel zonder poging bij mijn eigen adres te leveren Ik krijg graag alsnog bedrag retour

A

A

Product exact zoals besteld, prijs laag en bezorgtijd redelijk.

Helaas vond de bezorgdienst postnl het nodig om niet eens aan te bellen en direct naar een ophaalpunt te brengen. Maar dat is niet de schuld van Sinful!

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! πŸ˜‰ Fijne dag nog! Klantenservice, Sinful

Als beloofd

Mooie aanbieding goed verpakt en op tijd geleverd.

Bedankt voor deze geweldige review ⭐ Wat fijn om te horen dat je pakket snel werd bezorgd⚑ Ik hoop dat je enorm geniet van je aankoop. Fijne dag nog toegewenst! 😊 Klantenservice, Sinful

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.