prima reactie op probleem met pakket.

Leeg pakket door DHL afgeleverd. Door Sinful als service is het pakket nogmaals verstuurd, nu goed ontvangen! Prima service.

Hallo Henny, Bedankt voor deze fantastische beoordeling! ⭐ Wat fijn om te lezen dat het pakket nu goed is aangekomen. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! Veel plezier van je aankoop πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

Betrouwbaar en professioneel

Aantrekkelijke en makkelijke website, en de bestellingen worden snel geleverd.

Hallo M.R., Wat een mooie beoordeling, we zijn er ondersteboven van! 😍 Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket goed hebt ontvangen. Hopelijk tot snel! Hopelijk tot gauw! 😊 Femke Klantenservice Sinful

Zeer goede klanten service

Femke bedankt voor het snel oppakken van het adres probleem Zeer goede snelle communicatie

Hallo Marc, Bedankt voor je geweldige review! ⭐ Blij te horen dat het is opgelost en je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! πŸ’– We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Spannend!

Het jurkje valt groot uit in tegenstelling met de maattabel, de andere spulletjes prima, discreet verzonden.

Hoi Sylvia, Dank je wel voor je beoordeling!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons waardeert. Je feedback over de maat van het jurkje heb ik doorgegeven. Veel plezier met je aankopen!πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

Heel tevreden

Het bestellen was komen, Alles in goede orde Goed geholpen door het klanten service van het bedrijf Ik ben tevreden

Update 27/01 Hallo Steven, We hebben contact gehad en je adres aangevuld met het huisnummer. Inmiddels heb is het vervangend pakket bij je bezorgd. Hopelijk ben je er blij mee! Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! Femke Klantenservice, Sinful ------------------------------------ Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb de verzending nagekeken en zie nu dat het huisnummer ontbreekt. Hierdoor kan het pakket niet bezorgd worden. Ik neem contact met je op om dit op te lossen 😊

Mijn ervaring is dat ik altijd alles snel in huis heb.

Kijken kopen en binnen 24 uur heb ik het al in huis.

Hallo Henk, Dank voor je feedback! Afgelopen periode zijn we overladen met bestellingen, waardoor het verzenden van bestellingen begin januari helaas vertraging op liep 😌 Gelukkig zijn we weer helemaal bij en worden bestellingen weer na 2-3 werkdagen bezorgd. Mijn excuses voor de vertraging. Hopelijk heb je veel plezier met je aankoop!πŸ’œ Femke, Klantenservice, Sinful

Klantenservice is erg kort af

Product was voorradig na drie dage mail gestuurd dat ik nog geen verzendgegevens hat ontvangen kreeg ik in het Engels een berichtje Package not send jet Daar moest ik het mee doen. Product en prijs is goed

Hallo Jos en Nicole, Excuses, dat was zeker onze intentie niet! De afgelopen periode zijn we overladen met bestellingen. Hierdoor liepen we achter met het verzenden van ook jullie bestelling. Hopelijk ben je verder blij met de aankoop? Wens jullie er veel plezier mee! πŸ’› Femke Klantenservice, Sinful

Perfecte service

Helaas ging de eerste zending mis. Maar de klantenservice pakte dit perfect op.ga hier zeker weer bestellen

Hai Pascalle, Wat een geweldige review, dank je wel! 😍 Blij te horen dat we het probleem goed hebben opgelost. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! πŸ’– We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

lage kwaliteit, ontoereikende maten

slechte kwaliteit, ontoereikende maten, klantonvriendelijk retourproces (bestellen in Nederland, retourneren naar UK)

Update 16/01 Hallo Ola, Zoals in de mail aangegeven, we hadden je nooit ons adres in Engeland mogen geven. Excuses! We willen we je graag de extra verzendkosten vergoeden. Zou je hiervoor op mijn mails willen reageren? Dan maak ik het direct in orde! Femke Klantenservice, Sinful ---------------------------------- Dank voor je review! Tot mijn grote schrik zie ik dat je het verkeerde retour adres van ons hebt gekregen πŸ™ˆ Dit had een Nederlands adres moeten zijn. Excuses hiervoor! Ik neem hierover contact met je op😊

Good

Ales good

Hai Alicja, Bedankt voor je feedback, ⭐⭐⭐⭐⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Geniet van je aankoop πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

Goed opgelost

Na een miscommunicatie ben ik fijn geholpen en is het probleem opgelost. Goed en snel geholpen bedankt hiervoor

Update 20/01 Hai Quinn, Blij te horen dat je blij met oplossing bent! Hopelijk vind je een goed alternatief in ons assortiment😊 Femke Klantenservice, Sinful -------------------------------------------------------- Ik heb je afgelopen week gemaild en wil graag samen een beter alternatief voor je vinden. Neem je hierover contact met ons op? Dan maken we dat in orde! πŸ‘ ---------------------------------------------------------- Wat jammer om te horen dat het product geen match blijkt te zijn πŸ˜• Dat was zeker niet onze bedoeling toen we dit als alternatief aanboden. Ik zal contact met je opnemen om te kijken of we dit kunnen oplossen.😘

heel goed

super goede service en snelle lebering.

Hai John, Wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket goed hebt ontvangen. Hopelijk tot snel! πŸ’• Veel plezier met je aankoop! ⭐ Femke Klantenservice, Sinful

Uistekende service

Helaas was het pakket geweigerd door het pick up point en daardoor niet geleverd, maar dit is zeer netjes opgelost door sinful. Top

Update 11/01 Hallo Dave, Dank voor je update! Fijn dat we een goede oplossing hebben gevonden! Hopelijk tot snel! Femke Klantenservice, Femke ------------------------------------ Dank voor je review! Onze klantenservice is alleen op werkdagen geopend, vandaar dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Jouw pakket is verzonden, maar helaas geweigerd door het pakketpunt. Daarop heeft de bezorgdienst het retour naar ons gestuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses! Ik neem contact met je op om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Alles was prima voor elkaar

Ik was zeer tevreden

Hallo Henk, Dank je wel voor je feedback!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons waardeert. Hopelijk tot snel! πŸ’• Fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Klantvriendelijk en goedkoop

Geweldig ervaring bij sinful. Hier hebben ze goede prijzen en zijn klantvriendelijk. 1ste bestelling bij hun ging fout, hadden ze 1 product verzonden wat niet was op mijn lijst. Geen gedoe, gingen ze gelijk controleren, inderdaad hebben zij een fout gedaan. Alles werd weer recht gezet, zonder gezeur. Duidelijke webpagina, met goed info over de producten. Filters is ook fijn om te zoeken. Top

Hai Pinky, Bedankt voor je geweldige feedback! 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je toch een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Correct en discreet

Leuke selectie kleding en toys. Makkelijk bestellen en aantrekkelijke prijzen.

Hoi Saskia, Dank je wel voor je geweldige feedback!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons waardeert. Hopelijk tot snel! πŸ’• Fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Er was iets niet helemaal goed gegaan Maar binnen een paar tellen heel goed opgelost echt super heel erg bedankt voor de perfecte oplossing helemaal top En zal ook zeker weer één bestelling plaatsen

Update 3/1 Hallo B. Inmiddels hebben we contact gehad over het defecte product. We gaan met je feedback aan de slag! πŸ’› Er komt een vervangend product jouw kant op, alvast veel plezier daar mee! Femke Klantenservice Sinful ------------------------------------------- Dank je wel voor je review! Oei, het product bleek defect te zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Excuses hiervoor. Ik neem contact met je op om dit zo snel mogelijk op te lossen. Hou je mail in de gaten😊

Nooit een pakket ontvangen

Mijn pakket zou zoek geraakt zijn maar wat nog niet een aangeboden bij de verzender. Gevraagd of ze wilde proberen een nieuwe zending aan t maken zodat hij VOOR kerst nog binnen zou komen, tot op heden wederom niet eens aangeboden voor verzending.

Hallo Dennis, Dank voor je feedback! We balen er flink van dat het mis is gegaan met de verzending van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Nadat je contact hebt opgenomen is aangeboden om de order te annuleren of een vervangend pakket te sturen. En dit hebben we zo snel mogelijk in orde gemaakt. Wanneer we een pakket versturen, duurt het 2-3 werkdagen totdat het wordt bezorgd. Ik zie dat het pakket onderweg is, maar kan dit helaas niet versnellen. Zal je hierover per mail contact met je opnemen. Vriendelijk groet, Femke Klantenservice, Sinful

Helemaal tevreden met zowel product als de verzending ervan.

Update 29/12 Hallo Katy, Gelukkig bleek je het pakket goed te hebben ontvangenπŸ˜‰ Dank voor je mooie feedback, blij te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop! πŸ’› Femke Klantenservice, Sinful ------------------------ Maar wat jammer om te lezen dat jij nog op de levering van het pakket wacht! Dat zien we graag anders. Ik heb je net een mail gestuurd om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zie je reactie graag tegemoet 😊

Fijn bedrijf.. en telefoniste Femke vind ik een topper

Ik vond het een fijne ervaring om daar wat te bestellen..

Hai Van Yzendoorn, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Ik moet er een beetje van blozen πŸ’• Altijd fijn om te lezen dat onze service wordt gewaardeerd! Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Femke Klantenservice, Sinful

Goed assortiment, prijzen ok. Verzending duurt een heel klein beetje langer, maar netjes volgens de aangegeven termijn.

Hallo B.B., Dank je wel voor deze mooie review! We zijn blij te lezen dat onze producten zo goed bij je passen, zonder al te veel uit te geven! πŸ‘Œ Veel plezier met je aankoop!😊 Femke Klantenservice, Sinful

Fijne service

Had iets besteld wat bij passen niet naar wens was. Belde met service en werd vriendelijk en bekwaam geholpen.

Hai Petra, Bedankt voor je geweldige feedback! Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Femke Klantenservice, Sinful

Goede producten voor een prima prijs

Hallo Henk, Bedankt voor je positieve review! 😊 Geweldig dat je ons zo waardeert! Geniet van je aankoop πŸ’• Femke Klantenservice, Sinful

Leuke en betaalbare winkel

Leuke webwinkel met een uitgebreid assortiment. Met betaalbare en duurdere opties voor ieder wat wils. Bij de webshop werken alleen sommige linkjes in het menu niet goed, dat is een verbeterpunt. Na bestellen was alles snel in huis, netjes verpakt en blij met de producten!

Hallo Marjolein, Dank je wel voor je feedback!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons waardeert! We willen graag onze website verbeteren, over de betreffende linkjes neem ik contact met je op. Hopelijk tot snel! πŸ’• Fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Prima kwaliteit, goede prijs! Snelle levering en helemaal tevreden :)

Hai Thijs, Wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket goed hebt ontvangen. Veel plezier met je aankoop! 😊 Femke Klantenservice, Sinful

Over Sinful.nl

Welkom bij Sinful Wij zijn een Europees e-commerce bedrijf voor seksspeeltjes en de grootste in ScandinaviΓ«. Sinds 2008 inspireren we mensen om een beter en speelser seksleven te krijgen. Ons team bestaat uit meer dan 200 toegewijde medewerkers, die samenwerken op ons hoofdkantoor en in ons magazijn in Denemarken. We zijn de trotse ontvangers van de Deense 'Entrepreneurship Award voor E-Commerce' 2017 en 2018, evenals de Deense 'Gazelle Award' van 2015 tot 2021. Om de Gazelle Award te ontvangen, moet een bedrijf tot de meest succesvolle bedrijven van alle sectoren in Denemarken behoren, een positieve groei hebben laten zien en de omzet hebben verdubbeld over een periode van vier boekjaren.