Snelle levering.

De levering was snel en het was netjes verpakt.

Super bedankt voor je mooie beoordeling! ✨ Geweldig om te horen dat de levering soepel is verlopen! We werken er hard aan om een ​​snelle en discrete verzending te garanderen. Ik hoop dat je heel veel plezier beleeft met jouw aankoop. Geniet van je dag! 😊 Klantenservice, Sinful

Goed alleen lange levertijd

Goede informatie over levering, alleen de levertijd was wel erg lang

Goede service,product doet wat die moet doen

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! 😉 Fijne dag nog! Klantenservice, Sinful

Fijn zacht materiaal en niet duur oké

Fijn zacht verwennend materiaal voor hem en fijn goedkoop snellen bezorging mijn complimenten mvg een tevreden klant Rene uit herpen

Prima niks mis mee

Hoezo verplicht!!

Snelle service, anonimiteit gegarandeerd.

Mijn pakje is volledig anoniem geleverd, zonder mijn privacy aan te tasten. Binnen 2 dagen geleverd. Supersnel!

Wow, wat een mooie beoordeling, dank je wel! ✨ Goed om te horen dat alles probleemloos is verlopen en je het pakket snel hebt ontvangen. Veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot snel! 😉 Klantenservice, Sinful

Pakje was kwijt geraakt in het verzendproces maar zonder zeuren meteen een nieuwe gestuurd

Bedankt voor je geweldige feedback 🌹 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met onze service en je een goede ervaring hebt gehad. 😍 We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Ging allemaal goed!

Alles op tijd binnengekomen en product(en) zoals beschreven.

Alles op tijd binnengekomen en product(en) zoals beschreven.

Hoi, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat alles op tijd is aangekomen en dat de producten aan uw verwachtingen voldoen. Bij Sinful streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Frederik Customer Care Supervisor, Sinful

Slecht namaak product

Je wordt opgelicht Adverteren met origineel product maar ze verkopen namaak

Hoi, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met een namaakproduct. Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen dit serieus en willen dit graag voor je oplossen. Kun je alsjeblieft contact met ons opnemen via [email protected]? We zullen ons best doen om dit recht te zetten en de situatie te onderzoeken. Bedankt voor je geduld en medewerking! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor, Sinful

Natig

Volgens de gebruiksaanwijzing kunnen we de Satisfyer bedienen met een app. Echter blijkt het onmogelijk bluetooth op de Satisfyer te activeren: 4 sec de aan-knop ingedrukt houden werkt niet.

Hoi, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen hebt met het activeren van Bluetooth op de Satisfyer. Onze excuses voor het ongemak! Zou je kunnen proberen de aan-knop iets langer (bijvoorbeeld 8-10 seconden) ingedrukt te houden en te kijken of dat helpt? Als het probleem aanhoudt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via [email protected], zodat we je verder kunnen assisteren. Dank je wel voor je begrip! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor, Sinful

Duidelijk

De ervaring met het terug verzenden van ik niet zo prettig

Hoi Bedankt voor je feedback. Het spijt me dat de ervaring met het terugzenden niet zo prettig was. Kun je meer details delen, zodat we kunnen begrijpen wat er is misgegaan? We willen graag zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected]. Alvast bedankt voor je medewerking! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor, Sinful

niet het juiste product ontvangen

verkeerd product ontvangen

Hoi, Wat vervelend om te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Kun je alsjeblieft contact met ons opnemen via [email protected]? We zullen er alles aan doen om dit snel en naar tevredenheid op te lossen. Bedankt voor je geduld! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor, Sinful

Voordelige shop

Voordelige webshop en geleverd als beloofd. Helaas wat langer wachten dan gewend in Nederland. In bevestiging staat wel dat het langer kan duren door levering uit Denemarken. En jammer dat beoordelingsmail aanhef is gericht aan afhaallocatie postnl. Nogmaals voordelig en correct geleverd.

Goede klantenservice

Mijn producten lieten ietwat langer op zich wachten door omstandigheden buiten Sinful om. Ze hebben het super opgelost

Bestelde armbandje was stuk gegaan, restitutie gekregen van het volledige bedrag, een nieuwe besteld en deze armband is wel helemaal goed. Vriendin happy ik happy. Mooie kwaliteit .

Hoi, Het spijt me te horen dat je een defect hebt gehad! Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, en we zullen de zaak zo snel mogelijk oplossen. Je kunt naar mij verwijzen, en ik zal de zaak persoonlijk afhandelen. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Prima, wel bijzondere communicatie

De aanhef van de mails die ik krijg zijn gericht aan "fotogroep" . Dat is de winkek/afhaalpunt voor de postpakketten. Ik vind dat bijzonder. Béétje slordig ook. Verder heel tevreden.

Garantieclaim na 6 maanden kreeg ik een nieuw exemplaar. Top.

Zoals ik zij een uitstekende service.

Bedankt voor je geweldige review! 😍 We zijn blij te horen dat je onze service zo waardeert. Mocht er iets zijn, we staan altijd voor je klaar! 😉 We hopen je snel weer te zien! Klantenservice, Sinful

Great

My device i received was defect. They send me a new one right away. Great service

Thanks a bunch for the fantastic feedback! 😍 We're thrilled to hear that you were pleased with our service and had a positive experience. We're already looking forward to seeing you again. Customer Care, Sinful

Netjes

Netjes geregeld en discreet ingepakt en prijs technische goed.

Hallo! Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Ik wens je veel plezier van je aankoop! Mooie dag nog! 💕 Klantenservice, Sinful

Nette en correcte afhandeling

Hai! Bedankt voor je feedback ⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop 😻 Klantenservice, Sinful

Snel geleverd en discreet

Hoi, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons! 🎉 We kijken ernaar uit om je weer op onze website te zien! 🤞🏻 Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Snel en efficiënt

Makkelijke website, snel verstuurd

Hoi, Wat fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen en dat onze website gemakkelijk te navigeren was! 💪 Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Correcte en snelle levering

Het bestelde product voldoet aan de verwachtingen.

Hoi, Wat geweldig om te horen dat je algehele ervaring met ons geweldig is geweest - precies zoals bedoeld! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.