Iets langere levertijd maar netjes bezorgd en prima producten.

Hoi, Bedankt voor je begrip, ondanks de iets langere levertijd. Fijn om te horen dat het pakketje netjes is bezorgd en dat je tevreden bent met de producten! ๐Ÿšš We doen ons best om een goede service te bieden. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Goed en discreet geleverd!

Goed en discreet geleverd!

Hoi, Wat fijn om te horen dat je bestelling goed en discreet is geleverd! ๐Ÿ“ฆ We besteden veel aandacht aan een discrete service, en het is geweldig dat dit gewaardeerd wordt. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Zeker aan te bevelen

Snel binnen. En een heel verraste en blije partner.

Hoi, Wat geweldig om te horen dat de bestelling snel is binnengekomen en dat je partner verrast en blij is! ๐ŸŽ We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring. Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Bestelling en verzending dik in orde, retourbedrag ontvangen diep triest!

Ik heb bij Sinful een artikel besteld, dat inderdaad met enkele dagen thuis was. Helaas is de maatvoering niet goed en op de website zijn geen goede alternatieven te vinden. Ik stuur het artikel retour, dat proces is al lichtelijk ingewikkeld ten opzichte van andere webwinkels. Er wordt vermeld dat terugstorting van de aankoopkosten 2 รก 3 weken kan duren. Ik ben nu 6 weken verder en heb nog geen euro van de 89,00 terug gezien. Ben bang dat ik door Sinful ge...... ben.

Hoi, Het spijt me om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de terugbetaling na het retourneren van het artikel. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Excuseer voor het ongemak. Alsjeblieft, neem direct contact op met onze klantenservice met je bestelgegevens, en we zullen dit onmiddellijk voor je nakijken en oplossen. We willen ervoor zorgen dat alles recht wordt gezet. Bedankt voor je begrip. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Snelle levering, betaalbaar en breed assortiment

Alles helemaal maar naar verwachting, en anonieme levering

Hoi, Wat fijn om te horen dat alles helemaal naar verwachting is verlopen en dat je tevreden bent met de anonieme levering! ๐Ÿ“ฆ We streven ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

1 van de straps kwam kapot binnen

Doe het pakket open en de draaden hangen er van af

Hoi, Oh nee, het spijt me om te horen dat de draden uit het pakket hangen. Dat is zeker niet de kwaliteit die we willen bieden. Neem alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice en we zullen dit onmiddellijk voor je nakijken en oplossen. Excuseer voor het ongemak. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Product is helemaal volgens verwachting

Product goed verpakt in goede staat aangekomen. Zoals het hoort. Het enig verwarrende bij de bestelling was dat er meerdere firmaโ€™s (hoewel aangegeven) betrokken zijn bij de verzending van het pakketje. Dat kan bij een eerste bestelling verwarrend overkomen

Hoi, Fijn om te horen dat het product goed verpakt en in goede staat is aangekomen, zoals het hoort! ๐Ÿ“ฆ We begrijpen dat het enigszins verwarrend kan zijn als er meerdere firma's bij de verzending betrokken zijn, vooral bij een eerste bestelling. We zullen kijken naar manieren om dit proces duidelijker te communiceren. Bedankt voor je feedback en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Ik ben heel tevreden !

Hoi, Wat geweldig om te horen dat je heel tevreden bent! ๐Ÿ˜Š Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Verzending duurde relatief lang

Levering was duidelijk en compleet, maar de verzending duurde relatief lang, omdat de produkten uit Denemarken moeten komen.

Hoi, Fijn om te horen dat de levering duidelijk en compleet was, maar excuses voor de langere verzendtijd door de producten uit Denemarken. We streven ernaar om de levertijden te verbeteren en bedanken je voor je begrip. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Gewoon weer super

Dankjewel weer Sinful! Alles weer dik in orde, materiaal van het pakje, (past goed, sluit mooi aan!) levering, op de hoogte gehouden worden betreft bezorgen, dank jullie wel en ga zo door! En zeker nog niet uit geshopt bij jullie. Tot gauw!

Hoi, Dankjewel voor je positieve feedback! ๐Ÿ˜Š Wat geweldig om te horen dat alles weer dik in orde is, van het materiaal van het pakje tot de levering en de updates over de bezorging. We waarderen je steun en kijken uit naar je volgende bezoek. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, zijn we er voor je! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Fast and perfect

Everything was perfect with delivery

Hi, I'm delighted to hear that everything was perfect with the delivery! ๐Ÿšš If you ever need anything in the future, feel free to reach out. Thank you for your positive feedback! Best regards, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Functioneert goed

Hoi, Fijn om te horen dat het goed functioneert! ๐Ÿ˜Š Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Geen levering na 7 dagen

Bestelling gedanken van boven 300 euro op website staat 1 tot 2 dagen levering van denemarken naar nederland. Na 5 dagen maar eens telefonisch contact opgenomen daar deelde ze Me mee dat alles was verstuurd en ze niks vreemd zagen in de bestelling het ligt dus aan de vervoerder nu 7 dagen inmiddels nog steeds niets ontvangen Track en trace zegt al 4 dagen pakket is niet ontvangen bij post nl Sinfull schaam jullie inmiddels bij waarborgfond klacht ingediend en geld terug gevraagd bij sinfull dit zal ook wel een tijd duren.ik zal hier nooit meer een bestelling plaatsen.

Hi! Thanks for your review ๐Ÿ˜Š We are sorry to hear that your order arrived delayed. We contacted you regarding a compensation, and we are looking forward to your reply Michel Customer Care, Sinful

snelle verzending, goede producten!

Zeer tevreden!

Hoi, Wat geweldig om te horen dat je zeer tevreden bent! ๐Ÿ˜Š Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we voor je klaar. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Goede webshop

Veel keus

Hoi, Fijn om te horen dat je veel keus hebt! ๐Ÿ˜Š Als er iets is waarbij we kunnen helpen of als je specifieke vragen hebt over ons assortiment, laat het ons gerust weten. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Beter dan goed

Ik ben te zeer vreden.

Hoi, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent! ๐Ÿ˜Š Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Mjn ervaring stat in de cijvers

Jullie gevn door dat de bestelling binnen 3 bij mij worden bezorgd, dat is niet het geval. bestelling i op 22.11.2023 besteld en op 28 word bezorgd. Ik heb het in Nederland achter gelat.ik heb dat geld voor niet betald

Hallo, Bedankt voor je review! Wat jammer dat je het pakket later hebt ontvangen dat de 3 werkdagen die we aangeven. Ik zie dat DHL het pakket 27/11 zou bezorgen, maar dat het afleverpunt is aangepast. Daarom is het een dag later bezorgd bij een ander afleverpunt๐Ÿ˜” Als verzender hebben we hier helaas geen invloed op. Wel hoop ik dat je tevreden bent over de producten? Ik wens je er heel veel plezier mee!๐Ÿ˜š Femke Klantenservice, Sinful

Suppre

Top.

Hai! Bedankt voor je feedback โญ! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop ๐Ÿ˜ป Femke Klantenservice, Sinful

Hallo! Dank je wel voor je geweldige review!โœจ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! ๐Ÿ˜‰ Fijne dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

Terrugkoppeling wanneer het pakket wordt geleverd zou worden zeer prettig zijn.

Het bestellen gaat prima, het zou enorm fijn zijn als je een terugkoppeling krijgt via mail wanneer het pakket wat je hebt besteld geleverd gaat worden. In dit geval wist. Ik niets, hoorde niets en werd een aantal dagen later verrast door de pakketdienst.

Hai, Dank je wel voor je beoordeling! ๐Ÿ˜ Je hebt helemaal gelijk! Helaas hebben we een technisch probleem gehad met het verzenden van de bevestigingsmail en ook met de mail met verzendinformatie ๐Ÿ™ˆ Mijn excuses hiervoor! Hopelijk geniet je wel dubbel en dwars van je aankoop! Fijne dag!๐Ÿ’› Femke Klantenservice, Sinful

Slecht

Ik heb helemaal niks gekregen kwa update en het ophalen van mijn pakket.

Hallo, Dank je wel voor je review! Helaas hebben we een technisch probleem gehad met het verzenden van de bevestigingsmail. Nu blijkt dit ook om de track&trace mail te gaan. ๐Ÿ˜ฅ Mijn excuses hiervoor! Jouw pakket is 28/11 bezorgd bij het pakketpunt, in je mail vind je meer informatie over het afhalen. Veel plezier van je aankoop ๐Ÿ’• Femke Klantenservice, Sinful

leuke produkten

Leuke produkten om anderen en jezelf mee op te geilen, niet alleen op speciale avondjes, maar ook gewoon overdag voor een extra lekker gevoel.

Hallo, Heel erg bedankt voor je enthousiaste beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo blij wordt van onze producten ๐Ÿ‘Œ We kijken er naar uit je snel weer te zien! Mooie dag nog ๐Ÿ˜ Femke Klantenservice, Sinful

Top klantenservice

Prima producten en een zeer vriendelijke klantenservice die klaar staan voor vragen en zeer snel reageren!

Hai, Dank je wel voor je beoordeling! Ik begrijp helemaal dat je zo ontevreden over ons bent ๐Ÿ˜” Het pakket is te laat bezorgd en dan blijkt ook het product nog eens defect... Sorry! Goed dat je hierover aan de bel hebt getrokken, we sturen je zo snel mogelijk een vervangend product toe. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten! Fijne dag, Femke Klantenservice, Sinful

Delivery was late and product is defective

Extremely disappointed by this whole experience. The product arrived a few days late (when I remembered having PAID for next day delivery!) . And upon trying, the succion functions don't work. Suffice to say I won't be recommending this service to anyone. Total loss of money (and time.)

Hi there, Thank you so much for your honest review! Sorry to hear you are so dissapointed๐Ÿ˜ข We do not offer the option to pay extra and get your order delivered the next day. I checked and see that your order has been delivered withing the 3 workingdays, as we promise on our website. But now you have a toy that doesn't work as it should๐Ÿฅบ We would love to solve that for you! I'll contact you and make sure we find the best solution for you! Keep an eye on your mail ๐Ÿค— Have a great day! Femke Customer Care, Sinful

Met welkomst korting besteld

Ik heb de advent kalender nog niet geopend maar het bestellen met korting lukte na wat moeite en na 2e kortingcode

Hallo! Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! ๐Ÿ˜Š We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Onze reguliere kortingscodes zijn niet geldig voor aanbiedingen of onze adventskalenders. Fijn om te horen dat het met de speciale actiecode van Black Friday is gelukt! Ik wens je veel plezier met het ontdekken van de kalender en elkaar ๐Ÿ’• Mooie dag nog! Femke Klantenservice, Sinful

De Koumen 100 6433 KE Hoensbroek

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.