Super levering & service!

Ik had besteld met de fantastische kortingsactie, alles is supersnel ingepakt en geleverd. Kwaliteit van de stenen is goed, netjes en secuur ingepakt met een leuk extraatje. Kwam goed uit, wij zitten midden in een verbouwing en er zaten koekjes bij de bestelling. Geluksmomentje :D Heel erg bedankt voor de service!

Mooi kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit en wordt snel geleverd

Uitstekend!

Prachtige items Snelle levering Goede service En dat keer op keer!

Ruime keus, mooie website, prima service, goed en zorgvuldig verpakt. Ik kom zeker nog een keer shoppen!

Prachtige stenen en zo'n fijne ervaring

Ze denkt ontzettend goed mee en je ziet dat ze passie heeft voor alles wat ze doet. Heel fijn om te winkelen bij haar. Ondertussen nu vaste klant geworden!

De kwaliteit valt nooit tegen

Wederom prachtige artikelen ontvangen. Uitstekende kwaliteit. Erg blij mee.

Duidelijk, mooie kwaliteit. Prima communicatie.

Makkelijk besteld, snel in huis.

Mooie mineralen en sieraden

Genoeg keus in mineralen en prachtige betaalbare sieraden, koop er graag! :-)

Super mooie stenen echt geweldig. Me moeder vond ze ook mooi als kadootje.

Fantastisch!

Rowan is super leuke dame, doet het leuk in de live sales en andere sales kanalen. Komt de mens ook tegemoet, hele fijne (klanten)service. Zoals ze het wil laten voelen, zo voelt het ook, onderdeel van de GemGirl family <3

Wederom fantastisch

Zo blij weer met mijn bestellingen van vorige week. Altijd een cadeautje en verrassing om uit te pakken. Stenen en sieraden nog mooier in het echt met heerlijke koekjes en om het af te maken de freebies ❤️ Bedankt weer!!! Echt een aanrader deze webshop.

Goede kwaliteit en klantvriendelijk

Er is iets fout gegaan, waardoor ik een verkeerd exemplaar heb ontvangen. Ro denkt graag mee, waardoor het probleem goed en snel opgelost was. Ben altijd superblij met de exemplaren die ik ontvang <3.

Beauty's van stenen! Super verpakt!

Wauww

Mijn mooiste stukken komen bij Rowan vandaan! Deze keer ook weer. Citrien en Aquamarijn gekocht. Zo mooie kwaliteit en het word altijd super goed ingepakt. Deze keer zaten er lekkere koekjes bij en superveel freebees! Als je twijfelt om hier te kopen, gewoon doen! Het is vaak mooier dan in de live of de webshop. En de prijzen zijn trouwens ook altijd abnormaal laag. Hoe ze het doet geen idee.

Helemaal Top!

Prijs kwaliteit van mijn aankopen zijn geweldig. Het shoppen gaat op alle aangeboden manieren super makkelijk en prettig en de verzending mega snel! De live sales en veilingen zijn erg gezellig en duidelijk. De webshop is overzichtelijk en het assortiment is groot en divers. Het pakketje met je bestelling ontvangen is een feestje. Alles is top en zorgvuldig met liefde ingepakt. Bij grotere aankopen zit er zelfs een “gift” bij. Altijd leuk en 100% positief!

Mooie stenen

Fijne webshop en mooie gems!

Deze shop is echt de allerbeste met een super goede en snelle service. Er is niet alleen super goede kwaliteit maar ook echt hart voor het bedrijf en de mensen die er kopen. Een echte gemfam. Ik kan iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen bij thegemgirl.

Goede kwaliteit en goed verpakt.

Goede kwaliteit edelstenen en sieraden. Leuke lives. Bestellingen worden goed en snel afgehandeld.

Goede kwaliteit en prijzen, eerlijk en betrouwbaar!

Met gezellige chaotische livesales

Wat je hier koopt is van hoge kwaliteit! Ik heb een Starborn ring ontvangen en ik ben er heel erg blij mee! Ook de hanger is prachtig van kwaliteit!

Gezelligste gemshop die er is!

Gezellig, informatief, top kwaliteit en fijne prijzen.

Weer geweldig

Voor het eerst een stuk of 10 items gekocht (normaal 1 of 2) en wat een beauties zitten er weer bij. Helemaal happy, weer een mooie uitbreiding van mijn verzameling

Super gezellige lives en mooie stenen

Iedere keer weer mooie stenen Nooit teleurgesteld

Een hele snelle levering. En de pakketjes zitten goed verpakt. Leuk met een gratis zakje met steentjes en een snoepje erbij. Heb er al een paar keer besteld, ga ik zeker vaker doen.

Nog altijd super content met de winkel. Leuke prijsjes, ik weet zeker eenmaal bij de post komt het goed aan ( heb soms problemen met de post maar als ik via thegemgirl koop komt het altijd goed en veilig aan ). Ben benieuwd naar de opendag! Ook leuke community

Over The Gemgirl

Edelstenen, mineralen en sieraden webshop