Super tevreden!

Makkelijk een bestelling gedaan op een zeer overzichtelijke site en nadat ik de bestelling heb gedaan werd ik, na het stellen van een hulpvraag, snel en correct geholpen. Een dikke 10!

Uitstekend!

Vriendelijk personeel! Snelle service. Radiatoren moet je echt bij dit bedrijf kopen!!

Vandaag besteld, morgen in huis. Super snelle service!

Heb heel wat Radiatoren gekocht bij radiatorenoutlet.nl Kortom, geweldig! Super blij en tevreden.

Uitstekent!

Goed en snel geholpen, super producten!

Vakkundig en behulpzaam, ik kom hier zeker weer

Ik had een verticale paneelradiator op het oog en snel kwam ik al op de website terecht. Via de chat heb ik antwoord op al mijn vragen gehad en de volgende dag kreeg ik de radiatoren en toebehoren geleverd aan huis. Heb voor een zwarte radiator gekozen en deze is mooier dan op de afbeelding. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Ruime voorraad

Na lang zoeken eindelijk een betaalbaar zwart radiatoren gevonden. Uitstekende service en zeer vriendelijke personeel top

Spotprijzen

Mooie radiatoren, heel veel soorten voor een prachtig prijs. EN SNEL GELEVERD ! Super communicatie echt!

Snel en compleet geleverd!

Vorige week meerdere radiatoren besteld en binnen de aangegeven termijn netjes geleverd. Ze zijn gisteren gemonteerd en werken prima.