Oke

Fijne sandalen

Duurzame en leuke schoenen en een supervriendelijke eigenaresse: een gouden combi!

Verrast was ik dat in die leuke kleine winkel in Bergeijk zomaar duurzame schoenen en tassen verkocht werden...ik was ook verkocht! Daarbij vond ik de eigenaresse erg vriendelijk, geïnteresseerd en meedenkend, een fijne ervaring was dat. Ik kom dan ook graag hier mijn duurzame schoenen kopen.

Leuke winkel

Heel fijn geholpen en mooie schoenen..

Eigenlijk na sluitingstijd toch nog geholpen! Super

Ik loop er heerlijk op en ze zien er goed uit!

Lopen lekker, zitten lekker en ze zien er goed uit! Dus niks te klagen....

Speciale dingen kan je er kopen wat mij interesse opwekt

Omdat het een speciale winkel is ga ik er graag heen . Met speciaal bedoel ik dat het duurzaam is natuur. Niet alle mensen lopen ermee dat vind ik toppie!

mooi product en goed advies en gave schoenen

Verkoopster verstaat het vak en geeft goed advies en heeft een prachtige collectie, hippe schoenen. (ook de jurkjes zijn leuk)

Top bedrijf geweldige service

Geweldig bedrijf wat heel erg klantgericht is. Alles voor de klant. Marieke de eigenaar doet alles voor haar klanten. Pur sang klantgerichtheid.

Super leuke winkel, fijn personeel die weten wat ze verkopen

Gezellig geslaagd!

Fijn geholpen,veel keus,echt een aanrader!

Dank je wel Mareth!

Heel fijn!

Goed geholpen, leuke keuze, nog geadviseerd voor een zooltje (geheel vrijblijvend). Gewoon top!

Dank je wel Monique voor je leuke review!

Lopen heel fijn

Goed geholpen.

Prima snelle verzending En snel antwoord op vragen

Dank je wel voor je review!

Top winkel, top service

Super goed geholpen, online besteld maar gebeld met goed advies. Was iets met laarsjes maar vooraf goed geïnformeerd dus het was mijn keuze. Super blij met alle schoenen die ik daar besteld hebt. Iedere keer weer snelle service en super vriendelijk geholpen. Kan deze winkel iedereen aanraden

Dank je wel Felicia voor je uitgebreide review! Veel plezier van je schoenen! xx Marieke

Top service en prachtige schoenen!

Geweldige service en mooie schoenen. Collectie divers en leuke schoenen, aanrader!

Dank je wel! Lief :)

Wat een fijne sfeer en goede hulp.

Een super leuke winkel, met leuke schoenen maar ook een keer wat anders. Er hangt een goede vibe.

Vooral de vibe Inge daar doen we het voor! Dank je wel. xxx Marieke

Heel tevreden, fijne service

Marieke is heel vriendelijk. Fijne service. En ik vind het persoonlijk fijn dat je via bij insta kunt reageren.

Ah super lief! Dank je wel Willeke. Tot de volgende keer! xx Marieke

Super service heel vriendijke verkoopsters

Super !!!!!

WAUW dank je!

Hippe schoenen voor een goede prijs!!

Sfeervolle winkel met veel hippe schoenen en accessoires. Leuk nieuw concept met vintage kleding erbij. Zeker de moeite waard om even binnen te lopen!

Wat leuk om te horen Juul! Veel plezier van je prachtige laarzen. xx Marieke

Goede service en klantvriendelijkheid

Erg klantvriendelijk . Mooie winkel Goede service

Goede service en klantvriendelijkheid

Erg klantvriendelijk . Mooie winkel Goede service

Super goed !!

Hele fijne winkel met super goed personeel.

Dank je wel Marja!

Geweldige winkel

Super leuke bediening Met super mooie collectie

Dank je wel Elly! Graag tot een volgende keer!

Voor een sportieve schoen van Diadora

Ik kon er voor de zomer 2 paar leuke sneakers kopen maar een groot aantal schoenen en of laarzen is niet helemaal mijn smaak.

Hoi Hanneke, super fijn dat je dan leuke sneakers hebt gescoord! Graag tot ziens. xxx Marieke

Zool doorgezakt

Mijn zool was doorgezakt. Zonder problemen meteen nieuwe uitgezocht. Waar ik heel blij mee was

Fijn dat je onze service benoemt en goed vindt! Dank je wel voor je recensie. En graag tot ziens in de winkel! Groetjes Marieke.

Hof 25 5571 CA Bergeijk

Over OAKschoenen

OAKschoenen bestaat sinds 2019. Bij ons vindt je schoenen en tassen die duurzaam zijn geproduceerd. OAK hebben we vintage en jong designers kleding in onze winkel. We vinden het belangrijk dat jij blij de deur uitgaat daarom is onze klantenservice subliem, al zeggen we het zelf ;) Met bijpassende Brabantse gezelligheid natuurlijk. Je kunt ons vinden in het gezellige centrum van Bergeijk op Hof 84. Je kunt ons OAK online vinden op insta, facebook en onze webshop: www.oakschoenen.nl Openingstijden: Maandag 13.00 tot 18.00 Dinsdag 10.00 tot 18.00 Woensdag 10.00 tot 18.00 Donderdag 10.00 tot 18.00 Vrijdag 10.00 tot 20.00 Zaterdag 10.00 tot 17.00 Zondag gesloten