Lekkere tuinbank

Bank is mooi gemaakt, goed hout wat wel mooi grijs wordt, rvs boutjes, verzonken en schroefdraad in het stalen frame, in de poedercoat. Rubberen afstelbare voetjes maakt de bank compleet!

Bedankt voor de beoordeling. Hoop dat de vergrijzing van het hout snel genoeg gaat.

Fantastisch!

Goede communicatie Mooi en speciale producten Levering ging heel soepel en vlekkeloos We zijn enorm tevreden. BEDANKT

Bedankt voor de levering en zijn blij met jullie beoordeling

Super blij!

Na lang zoeken uiteindelijk een afspraak gemaakt met Marco voor een bezoek aan de showroom. Na een hartelijke ontvangst en uitgebreide toelichting over materiaal en stoffen was het besluit voor ons niet moeilijk. Wat een kennis, geloof en passie voor hun product. Sinds kort staan de loungebank en tafel in onze tuin, het resultaat is fantastisch en overweldigend. Dank jullie wel Marco en Jan-Paul.

Bedankt voor deze fantastische beoordeling.

Wat een bank!

We zijn erg blij met onze Loungebank van De Stoor. Het proces van vinden (via Instagram), advies (in Naarden), bestelling, levering en montage verliep uitermate vlot en prettig. Het enthousiasme van beide mannen over hun product is aanstekelijk.

Hele mooie spullen en er wordt goed meegedacht

Marco helpt en denkt erg goed mee en komt actief met ideeën m.b.t de stoffen en maten van de banken. Het resultaat is zeer mooi geworden.

super tevreden

ik ben erg tevreden met de bank goede houding voor relaxen en om knap recht op te zitten waar je het makkelijk een avond op vol hou.

Goede service en top tuinmeubelen

Heel blij met mijn loungebank en stoel.

Top kwaliteit en service!

Wij zijn onwijs blij met onze bank en tafel van De Stoor. Stoere, robuuste uitstraling en zit heerlijk. Het hout kleurt zeer snel van rood naar een hele mooie grijze kleur. Hier gaan wij jaren plezier van hebben!

Heerlijke set met een stoere elegante look

Top zit comfort. Meubelen zijn onverwoestbaar

Super geholpen!

Heel blij met mijn bank en advies van De Stoor Buitenleven!

Over De Stoor Buitenleven

Marco van Herp en Jan Paul Vrolijk hebben na een zoektocht naar de juiste tuinmeubelen voor eigen gebruik besloten zelf een tuinmeubel te ontwerpen. Marco is al heel zijn leven actief in de meubelen branche. Hij ontwerpt en levert diverse merken meubelen. Het merk de Stoor met modulaire elementen voor in het interieur is daar een van. Jan Paul heeft een reclamebureau BOFESTO en houd zich vooral bezig met marketing en communicatie. Beide zijn zo enthousiast geworden van de eerste ontwerpen van het tuinmeubel waardoor zij in 2021 de Stoor Buitenleven zijn gestart. De missie is om tijdloze, duurzame en stoere buitenmeubelen te ontwerpen waar mensen blij en gelukkig van worden.Duurzaamheid is één van onze prioriteiten samen met de flexibiliteit van de keuzes. Een van de meest duurzaamste houtsoorten. De naam van onze buitenmeubelen hebben we Ginger Grey genoemd, omdat het hout (Padoek ook wel corail wood genoemd) binnen een aantal weken verkleurt van rood naar grijs. Dankzij het Nederlands ontwerp en fabricaat zijn er korte lijnen in de keten wat de snelheid en betrouwbaarheid van de levering en duurzaamheid bevordert. Zo kan de bestelling al tussen 4-8 weken worden geleverd!