3 weken geleden artikel retour gestuurd - geen vervolg

Drie weken geleden is mijn artikel retour gestuurd. Hierna niks meer vernomen van 123hondenshop.........

Tevreden vanmijn bestelling, goed aangekomen en op tijd !

Levering ok. Kwaliteit ok. Ik ben tevreden.

Honden bed gekocht. Goed product zoals omschreven. Goed communicatie over verzenden en retourneren. De hond is ook hartstikke tevreden!

Dinsdag besteld, zaterdag nog geen bericht en pakket

Ik heb een hondenrugtas besteld op dinsdag. Op de website beloven ze woensdag te leveren. Het is nu zaterdag en ik heb nog niks ontvangen. Ook geen bericht van vertraging o.i.d. Ook op de mail wordt niet gereageerd. Een telefoonnummer hebben ze niet. Echt schandalig!

Slecht

Ik had iets besteld, Order nummer alles toe gezonde gekregen. Mijn pakket zou ingepakt zijn en klaar liggen voor verzending. Zo hoorde je ineens niks meer.. Om vervolgens naar een week te horen dat het pakket ineens uitverkocht was en deze door het bedrijf geannuleerd is. Hier ga ik dus nooit meer bestellen en raad ik andere ook niet aan.

top

prima omschrijving

Goed en snel!

Goede kwaliteit en zeker een aanrader!

Nice and good quality

We just received it a week ago, but so far it looks solid! Our dog loves it and it also looks very nice with the rest of the furniture, nice design.

Geen levering wel snelle reactie klantenservice

Na snelle reactie van dpd dat de mand in hun bezit was, bleef het daarna heel stil. Ik nam contact op via de mail met de klantenservice. Zij gaven aan nog even te wachten, veel vertraging bij de pakketdiensten. Begrijpelijk, dus gedaan. Na 2 dagen nogmaals gemaild, bleek item niet op voorraad te zijn. Helaas, wel direct zonder te vragen of leuren mijn geld terug gekregen.

Super mooie mand goed kwaliteit

Mand binnen 2 werkdagen mogen ontvangen. Goede kwaliteit en ziet er heel mooi uit! Hond is zeker blij

Uitstekende bediening .en heel blij met hondenkussen ,niet duur en goede kwaliteit.

Heel blij met het gekochte hondenkussen , niet duur en heel goede kwaliteit .

Niets ontvangen!

Hallo, De hondenmand is uitverkocht, daarover heeft u als het goed is bericht gehad. Het bedrag wordt automatisch teruggestort. Excuses voor het ongemak.

Mooi product, snelle levering

Een mooie, stevige hondenmand met zachte stof aan de binnenkant. Snelle levering. Heel blij mee en onze hond ook!

Aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit zeer tevreden

zeer tevreden

goed product en snel geleverd

Goed product & nette snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Slecht

Zit al meer dan een week op het product te wachten

Prima geregeld

Goede kwaliteit hondenmand

Niet aangekomen

Ik plaatste een bestelling voor obs hondje die we net hebben, het pakket schijnt aangekomen te zijn maar wij hebben niets gekregen. Ik nam al contact op via de website maar nog geen wederwoord gekregen. Hopelijk wordt er toch een nieuw opgestuurd of men geld teruggegeven Mvg

Prachtige mand

Erg mooie mand. Flink dik, maar lekker zacht kussen. Duurde eventjes voor hij thuisbezorgd werd, maar dat weekje wachten is het echt waard!

Snelle levering en goede producten

Mooie stevige manden .Snelle levering voor een goede prijs. Buddy is er nog niet gelukkig mee maar komt wel goed. Af en toe gaat hij er al in nieuwe manden heel ander materiaal dan de oude . Maar zal wel wennen Aan de kwaliteit van de mand lig het niet . Wel aan het verwende hondje haha

Mooi hondenbed

Hondenbed vervangen. Hond maakte er direct gebruik van. Moet natuurlijk afwachten hoe ‘t bed zich houdt, maar voor nu super tevreden.

Snelle verzending en top mand!

Ik zag een mooie mand (van Benzano), hij was nog in de aanbieding ook. Ik bestelde hem en twee dagen later had ik ‘m in huis. Top!

Alles is goed.

Kwaliteit en prijs is echt goed ,wij zijn blij met deze mooie hondenmand, En de hond nog veel meer. Ook de levertijd is goed . Iets meer info over het verzenden mag wel. Groet, E Fictoor

Poolsterstraat 8 7521 XG Enschede