Hele mooie lak

Niets ontvangen

Paar keer contact ingevuld niets geantwoord. Post.nl status in brievenbus geleverd 13 mei 14.07, niets gehad. Post.nl gebeld foutieve code pakket zoek, bedrijf moet dit oplossen maar krijg bedrijf niet te pakken. Weg geld

Beste Nicole, Neem zeker even contact op met onze klanten service, [email protected]. Zij kunnen jouw zeker verder helpen met je pakket! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Niet

Ik heb nog niks ontvangen als het goed is komen ze morgen.

Beste Yvonne, neem even contact op de klanten service! Hun kunnen je verder helpen, [email protected]. Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Nagellak snel verstuurd. Kleuren komen overeen met de website foto. Nagellak is best dik en kwastje is wat kort. Lakken vereist wat geduld. Eindresultaat is mooi. Dekt goed.

Voor de eerste keer besteld.

Leuke kleuren en redelijk snelle levering.

Nieuwe klant

Ik ben een nieuwe klant, dus nog niet ervaren genoeg om dit bedrijf te beoordelen. Maar ik heb mijn bezoek op de website als zeer prettig ervaren tot nu toe. Ik moest even de draai vinden, naar ik kom vaker terug. 2 kleuren gellak besteld met de bijbehorende coat en cleaner. Tot nu toe tevreden.

Slechte kwaliteit

De gellak is zo dik het lijkt wel lijm en als het uitgehard is lijkt het wel alsof je type ex op je nagels hebt.

Beste Tamara, Wat jammer dat je het zo ervaart! Stuur even een mailtje naar [email protected] zodat ze met jou een passende oplossing kunnen bedenken! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Goed dekkende polish

Een polish die goed dekt in 1 keer, fijn lakt en lang blijft zitten. Een min puntje; de flesjes (dop) geven af op de handschoenen, jammer!

Mijn bestelling werd een dag later al geleverd. De producten waren goed verpakt en ik kon het pakket duidelijk volgen.

Tot nu toe goed!

Voor het eerst 2 kleurtjes besteld. Goede en snelle afhandeling. Kleur voldoet aan verwachting en gebruikt op proefnagel. Lakt goed en in 2 laagjes mooi dekkend. Bij minvolgende wissel gebruik ik een Hola kleurtje en dan kan ik pas beoordelen hoe lang het blijft zitten.

Mooie kleuren

Super, ik ben blij met kleuren

Leuke prijs voor leuke nagellak

Snel geleverd en ziet er mooi uit. Ik moet ze nog gaan gebruiken, maar levering en verpakking was perfect.

Prima lak. Snelle levering Aanrader

Had een vraag en die was netjes beantwoord. Een ding over product zelf de kwastjes zijn niet recht lakt niet altijd makkelijk

Snel en lakken mooi im in love

Snel en lakken mooi im in love

Super leuke kleurtjes

Mooie kleuren

Zijn leuke kleuren voor een mooie prijs. Lak is wel wat dikker dan ik gewend ben. Dekt goed in een of twee laagjes.

erg blij met de gellak, snelle levering

erg blij met de gellak, snelle levering

Super gel nagellak

Zeer snelle levering. Mooie gel nagellak. Goed product

Geweldige nagellak!

Snel geleverd en precies de kleur die ik zocht.

Slecht

De gellak is veel te dik. Nee, ik zal dit merk niet meer kopen.

Goede kwaliteit.

Goede en snelle levering

Goed verpakt. Fijne nagellakken

Mooi

Mooie kleuren,lakt goed,goed dekkend vind alleen wel dat het erg plakkerig blijft moest wel een paar x onder de lamp en daarna goed schoonmaken met een cleaner.

Fijne gelpolish met goede dekking.

De kleuren op de site komen niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Dat is jammer, maar de kleuren zijn evengoed mooi. Er was bij mijn bestelling een kleur vergeten mee te sturen, maar dit is netjes opgelost.

De Run 4221 5503 LM Veldhoven

Over Hola Nail Cosmetica

Bienvenido a Hola Nail Cosmetica, de #1 Gel Nagellak Shop! Hola Nail Cosmetica ontwikkelde een Gelpolish systeem welke door liefhebbers van mooie verzorgde gekleurde nagels eenvoudig zelf is aan te brengen en welke wel tot 2 weken probleemloos blijft zitten. Geïnspireerd door onze Spaanse roots en de Spaanse mediterraanse kleurspelingen stelden we een kleurenpallet van 78 populaire Gelpolish kleuren samen. We lanceren maandelijks nieuwe Gelpolish kleuren en kleurcollecties. Onze gelpolishes zijn hoog gepigmenteerd, 100% HEMA free en Vegan proof. Ook voor alle benodigdheden om uw manicure perfect uit te voeren, bent u bij ons aan het goede adres. Welkom in de wereld van Gelpolish “kleur explosies”, welkom bij Hola Nail Cosmetica.