Niet goed

Heb het nog steeds niet ontvangen

Reliable and fast

I only ordered yesterday and the delivery is today! Competitive prices fast service and very good description of the products. Possility of tailored advice over the phone! This is rare service!

Goed !

Prima, snelle levering!

Goede ervaring, prijsbewust en nette snelle levering

Snelle levering, uitstekende service

Alles is erg snel. Het product is van hoge kwaliteit. Veel goede cadeaus in de vorm van testers. Bedankt!

Voordelig en snel!

Goede aanbieding en de volgende dag bezorgd.

Klantvriendelijke organisatie

Ik gebruik de nachtcrème van J&M al jaren en is een zeer efficiënt product. Dit product is wel héél duur, waarvdor een sterretje minder! De medewerker van de Shop is enorm klantvriendelijk en ondersteunend bij vragen. Snelle antwoorden en zeer snelle leveringstermijn!

Netjes aan de deur geleverd

Heerlijke beschermende gezichtscreme

Snelle bezorging en heerlijke creme

Gunstige prijs, zeer vlot bezorgd

Fijn product in gebruik, met een mooi natuurlijk resultaat. Ik kon het boor een gunstige prijs kopen, elders was het veel duurder en het werd supervet, binnen 24 uur keurig bezorgd. Bedankt

Goed geholpen

Zorgvuldige en snelle verzending!

Zorgvuldige en snelle verzending Bedankt!

Hele goeie ervaring

Heel fijn en duidelijk contact en advies gekregen Zeer tevreden

Kan ik zeker aanbevelen

Prima webshop voor cosmetica en huidverbetering. Ik had mijn bestelling in de middag geplaatst en de volgende ochtend werd hij al afgeleverd. Uitstekende kwaliteit van de producten. Ga hier zeker vaker bestellen

Snel aflewering

Keurig geregeld.

Zie boven.

Uitstekende service en verzending!

Heel goed! Vriendelijk mailcontact vooraf en heel goed product.

Ideal

It was fast, professional and intime made. Dank jij wel!

Top Webshop, 10+

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Alles was goed verpakt en ik ben altijd erg blij met de kwaliteit van de producten. Ik bestel hier al jaren en altijd een goede service en levering Alleen maar lof voor Derma Care Shop. Een echte aanrader

Niet ok

Ik drukte op de foto TAN BB creme om te bestellen. Niet gezien dat onder de TAN EEN ANDERE BESSCHRIJVING STOND. Blijkt dat fout in uw systeem en is dat de dark cool. Ik zag het pas toen ik het op mijn gezicht smeerde.

Snelle levering en mooi product

Snelle levering, mooi product. Gestart na een plasma behandeling; crème is een goede voeding en werkt verzachtend

Jammer

Had extra hier besteld omdat het vandaag geleverd zou worden . Verjaardags kado voor vriendin . Nu krijg ik vanmorgen mail dat het niet geleverd wordt vandaag .

Geachte mevrouw, Erg vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij zijn ook afhankelijk van de vervoerder. Uw bestelling is zoals wij belooft hebben, dezelfde dag verzonden, maar als de vervoerder het heel druk heeft, is dat overmacht en wij kunnen daar helaas niets aan doen.

Levering min punt

Op website staat vandaag bestelen morgen thuis jammer genoeg dit klopt niet Nu paar dagen later dat ik wat besteeld hebt Steeds niet ontvangen !

We hebben het voor u nagekeken en het klopt niet wat u schrijft. Uw bestelling heeft 1 (werkdag) vertraging opgelopen. En niet zoals u schrijft 'paar dagen dagen later' In plaats van de volgende dag is het 1 werkdag later afgeleverd bij u

Goed geadviseerd

Kwaliteit

Snelle antwoorden, snelle levering, eerste keer dat ik hier bestel maar ik vind het echt top. Mijn bronzer is zelfs de ochtend erna geleverd. Wauw!

Beukenlaan 37 1741 SE Schagen

Over Derma-Care Shop

Leverancier van Huidverbetering producten & Cosmetica en opgericht in 2006 Bij Derma Care Shop vind je diverse anti-aging producten voor thuisgebruik. Alsmede ook diverse cosmetica van hoge kwaliteit De producten geven je huid een jonge en gezonde uitstraling. De huidverbeteringsproducten zijn onder andere geschikt om rimpels te verminderen, acne problemen op te lossen, de huid te verjongen, littekens te maskeren en de huid rondom de ogen te verbeteren De anti-aging producten en cosmetica bestel je eenvoudig online bij Derma Care Shop Indien op voorraad heeft u de producten de volgende dag in huis als u voor 17:00 uur bestelt. Zo kunt u morgen al beginnen met het wegwerken van rimpels en fijne lijntjes en een gezonde en jonge huid creëren.