Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd. Belofte waargemaakt. Achteraf betalen goede service.

• Aanbevelen Ja

Blij dat ik Scin heb ondekt.

Sckin is een product voor je huid zegt men

• Aanbevelen Ja

Doosje van de crème ingedeukt

Doosje van de crème ingedeukt ook al zat er een belachelijk grote doos vol groen stutspul omheen. Kan dit niet beter in een bubbeltjesenvelop (als feedback)?

• Aanbevelen Nee

Very fast and satisfying experience…

Very fast and satisfying experience with Derma care

Sckin fatburner Everyday

Sckin fatburner Everyday Dit product bestelt. Ik wilde graag informatie hoe ik het moet gebruiken. Standaard informatie bij gekregen. Ik had verwacht dat ik beter hier in begeleid zou worden! Achteraf had ik het beter ergens anders kunnen kopen!

Agnes

Prima service!

Weer alles prima!

Weer alles prima! Van het bestellen tot de levering ging het makkelijk en snel! Super! Graag weer!

• Aanbevelen Ja

Snelle en betrouwbare Service!

Snelle en betrouwbare Service!

• Aanbevelen Ja

Een heel klein flesje wordt in een grote doos met plastic opgevuld verzonden. Dit had gewoon en goedkoper in een envelop gekund.

Prima levering

Prima levering

• Aanbevelen Ja

Super product voor een mooi huid

Ik ben tereveden met derma care online winkel. op zoek naar product is heel gemakkelijk te vinden. Ben erg blij met mijn aankoop Ben blij met de product dat derma care verkopen. verzending is heel snel.

Zeer tevreden en betrouwbaar

Zeer tevreden en betrouwbaar

• Aanbevelen Ja

Snel bezorgd en prima verpakkingprima

Snel bezorgd en prima verpakking

Snelle en accurate levering

Snelle en accurate levering

Goede product en wordt snel afgeleverd

Goede product en wordt snel afgeleverd

Snel verzonden

• Aanbevelen Ja

Top leveringen en mooie producten!!!

Top leveringen en mooie producten!!!

• Aanbevelen Ja

Bestelling volgende dag al huis

Bestelling volgende dag al huis! Erg blij mee!

snelle (maar dure) levering

Bestelling eenvoudig te plaatsen en snel geleverd. Geen 5 sterren omdat ik 4

• Aanbevelen Ja

4 dagen na bestellen van een product…

4 dagen na bestellen van een product dat op voorraad is heb ik zelfs nog geen link naar track en trace systeem ontvangen en op mijn account is ook niets te zien/

Slechte reclame

U schrijft dat het de volgende dag bezorgt word .. Is nietwaar ik heb een week moeten wachten en zelf een e-mail moeten sturen om te vragen waar het artikel bleef.. slechte reclame..groetjes … Conny

Top bedrijf

Snelle bezorging

Snelle bezorging. Mag wel iets minder verpakkingsmateriaal..