Top Webshop, 10+

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Alles was goed verpakt en ik ben altijd erg blij met de kwaliteit van de producten. Ik bestel hier al jaren en altijd een goede service en levering Alleen maar lof voor Derma Care Shop. Een echte aanrader

Niet ok

Ik drukte op de foto TAN BB creme om te bestellen. Niet gezien dat onder de TAN EEN ANDERE BESSCHRIJVING STOND. Blijkt dat fout in uw systeem en is dat de dark cool. Ik zag het pas toen ik het op mijn gezicht smeerde.

Snelle levering en mooi product

Snelle levering, mooi product. Gestart na een plasma behandeling; crème is een goede voeding en werkt verzachtend

Jammer

Had extra hier besteld omdat het vandaag geleverd zou worden . Verjaardags kado voor vriendin . Nu krijg ik vanmorgen mail dat het niet geleverd wordt vandaag .

Geachte mevrouw, Erg vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij zijn ook afhankelijk van de vervoerder. Uw bestelling is zoals wij belooft hebben, dezelfde dag verzonden, maar als de vervoerder het heel druk heeft, is dat overmacht en wij kunnen daar helaas niets aan doen.

Levering min punt

Op website staat vandaag bestelen morgen thuis jammer genoeg dit klopt niet Nu paar dagen later dat ik wat besteeld hebt Steeds niet ontvangen !

We hebben het voor u nagekeken en het klopt niet wat u schrijft. Uw bestelling heeft 1 (werkdag) vertraging opgelopen. En niet zoals u schrijft 'paar dagen dagen later' In plaats van de volgende dag is het 1 werkdag later afgeleverd bij u

Goed geadviseerd

Kwaliteit

Snelle antwoorden, snelle levering, eerste keer dat ik hier bestel maar ik vind het echt top. Mijn bronzer is zelfs de ochtend erna geleverd. Wauw!

dat ze goeie producten verkopen en het word snel geleverd.

perfect ga zo door .

Voor de eerste keer besteld. Snelle levering.

Netjes geleverd, maar te laat

Wordt netjes geleverd. Op de website staat voor 16:00 besteld, volgende dag in huis, dit was niet het geval.

Ook wij zijn afhankelijk van de vervoerder Uw bestelling was tijdens de feestdagen, eind december, heel erg druk voor alle vervoerders. Uw bestelling is door ons zoals beloofd dezelfde dag verzonden maar heeft vertraging opgelopen door de drukte tijdens kerst en oudjaar Dat is overmacht en daar kunnen wij niets aan doen

Omdat ik twijfelde over het product dat ik wilde kopen heb ik contact opgenomen met de verkoper. Hij nam de tijd en gaf informatie over het product. Ook beveelde hij nog 2 andere producten aan zodat ik de juiste keuze voor mijn huid kon maken.

Voor herhaling vatbaar

Eerste keer besteld hier en zeker voor herhaling vatbaar. Alles is correct verlopen en de levering was heel snel

Top ervaring!

Snelle service, goed assortiment, prima prijzen

Ik gebruik Derma-Care nu al enkele jaren. Erg blij mee. Wat ik nodig heb voor mijn huidziekte kan ik altijd hier vinden, en een behoorlijk stukje goedkoper dan de lokale huidspecialisten. Dank!

Slecht

Niet ontvangen

Door de drukte met oudjaar heeft uw bestelling 1 dag vertraging opgelopen en wordt nu 2 januari afgeleverd

Geweldig.

Bedrijf doet wat het beloofd,altijd correct ontvangen.

Zeer snelle verzending , top !

Top !

Topproduct , goede communicatie en snelle service.

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Goede snelle service, prima product.

Vlotte bestelling

Snelle verzending, mooi product.

Later geleverd dan beloofd

Op de site stond voor 16:00 uur bestelt volgende dag geleverd . Daarom mijn vit. B12 op deze site besteld. Helaas heeft GLS niet de dag erna geleverd maar de dag daarna .

U mailt te vroeg

Kan u mij zeggen wat voor zin uw mail heeft gezien bestelling geplaatst, betaald en order nog niet ontvangen?

Uw bestelling is reeds onderweg. U heeft ook een track en trace email ontvangen waar u kunt zien wanneer uw bestelling wordt afgeleverd Met vriendelijke groet, Derma Care Shop

Ik heb het pakketje niet ontvangen!

Ik weet niet waar ik heen moet bellen ivm niet thuis bericht.

Goede producten, snelle levering

Ruime keuze, goede uitleg bij producten.

Is keurig verzorgd!

Beukenlaan 37

1741 SE Schagen

Over Derma-Care Shop

Leverancier van Huidverbetering producten & Cosmetica en opgericht in 2006 Bij Derma Care Shop vind je diverse anti-aging producten voor thuisgebruik. Alsmede ook diverse cosmetica van hoge kwaliteit De producten geven je huid een jonge en gezonde uitstraling. De huidverbeteringsproducten zijn onder andere geschikt om rimpels te verminderen, acne problemen op te lossen, de huid te verjongen, littekens te maskeren en de huid rondom de ogen te verbeteren De anti-aging producten en cosmetica bestel je eenvoudig online bij Derma Care Shop Indien op voorraad heeft u de producten de volgende dag in huis als u voor 17:00 uur bestelt. Zo kunt u morgen al beginnen met het wegwerken van rimpels en fijne lijntjes en een gezonde en jonge huid creëren.