Filter

Bra mottagande och snabb leverand

Svar från företagets ägare

Godmorgon Mikael! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med din beställning hos oss och att vi har kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb service

Efter att vi hade använt hjärstartaren "skarpt" tog det bara 2 dagar för att fått nya batterier och pads på plats..

Svar från företagets ägare

Hej! Stort tack för det jättefina omdömet! Vilken tur att ni hade en hjärtstartare i närheten. Vi hoppas innerligt att det gick bra med den drabbade personen. Vad skönt att höra att allt gått snabbt och smidigt med leveransen så att ni åter har en användningsklar hjärtstartare. Vi önskar er en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Livsviktig hjärtstartare, enkel att hantera!

Hjärtstartare med tillbehör borde finnas på flera ställen! Utan startare klarar sig cirka 5%, med hjärtstartare cirka 75% om den komner på plats och används snabbt. Viktigt att någon tar ansvar för att alla delar är "färska" dvs att inte t.ex plattorna gått ut i datum. Kanske butiken kan hjälpa till med påminnelse när det börjar bli dags?

Svar från företagets ägare

Hej Marie! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme! Du har så rätt i hur viktigt det är att någon ansvarar för att hjärtstartaren alltid är redo för användning. Om det är svårt att hitta en bra rutin för kontroll av hjärtstartaren så finns det olika serviceavtal man kan sluta för att själv slippa oroa sig. Som du nämner så är ett vanligt problem att man glömmer byta ut elektroderna. I serviceavtalen ingår bl a att dessa skickas ut i tid så att de kan bytas innan de går ut. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra över lag, kom inte fram till svensktalande men det löste sig

Fungerar väl

Svar från företagets ägare

Hej Sara! Stort tack för ditt fina omdöme! Jag beklagar att du inte kom fram till en svensk medarbetare när du ringde. Som du märkte så har vi ett skandinaviskt team som hjälper våra kunder vidare när alla svenska medarbetare är upptagna. Förhoppningsvis kan vi hjälpa dig på svenska nästa gång. Ha en riktigt Glad Påsk! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

OK

Funkat bra denna gång . Leveranserna tar lite tid, men så är det med mycket nu för tiden.

Svar från företagets ägare

Hej Eva! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme! Jag beklagar att leveransen har tagit lång tid. Om alla produkter finns på lager och beställningen kommer in innan lunch så lämnar den oss i de flesta fall redan samma dag. Transporttiden kan sedan variera beroende på transportör och destination. Skulle det ske fler gånger att leveranstiden är längre än förväntat så är du alltid välkommen att höra av dig så att vi kan kontakta transportören. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb leverans och bra priser.

Snabb leverans och bra priser. Nackdel fakturan utsälld från utländskt bolag.

Svar från företagets ägare

Hej Stefan! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad roligt att du är så nöjd med pris och leverans. När det gäller fakturan så hoppas jag att du sett att du inte behöver göra någon utlandsbetalning utan att betalning kan ske till vårt svenska bankgirokonto. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra pris, snabb leverans!

Svar från företagets ägare

Hej Mikael! Tack för ett väldigt fint omdöme! Det gläder oss att höra att allt gått snabbt och smidigt. Du är alltid välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra

Bra support. Relativt snabb leverans.

Svar från företagets ägare

Hej Camilla! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad roligt att höra att vi kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb leverans

Inga konstigheter

Svar från företagets ägare

Hej Mehmet! Stort tack för ditt väldigt fina omdöme! Så fint att höra att allt gått smidigt med både beställning och leverans. Ha en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Svar från företagets ägare

Godmorgon Mikael! Stort tack för ditt fina omdöme! Vi ser fram emot att hjälpa dig även i framtiden. Ha en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Lätt beställning, effektiv och mycket snabb leverans

Förtroende ingivande bemötande i alla faser

Svar från företagets ägare

Hej Rolf! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med din beställning och att vi har kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Ha en riktigt trevlig dag och så småningom helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra info om leveransen

Saknar en beskrivning på svenska om hjärtstartaren, kan ni skicka mig en sådan e finns den på internet?

Svar från företagets ägare

Godmorgon Jan! Stort tack för det jättefina omdömet! Självklart ska vi hjälpa dig med en manual på svenska för din hjärstartare. Den kommer per mail. Ha en riktigt trevlig dag och så småningom helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabbt och bra. Perfekt helt enkelt

Allt perfekt.

Svar från företagets ägare

Hej Göran! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med din beställning och att den kommit fram till dig snabbt och smidigt. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra med direkt återkoppling från säljare

Synd att säljaren inte uttryckligen meddelade hur det funkade med den extra beställningen jag behövde göra.. Tar lite lång tid för leverans..

Svar från företagets ägare

Hej Majvor! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme! Jag beklagar om du inte fått tillräcklig information i samband med din beställning. Om det finns något ytterligare vi kan hjälpa dig med så är du alltid välkommen att kontakta oss per mail eller telefon. Vi önskar dig en god fortsättning på det nya året! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb och bra hjälp vid beställning.

Alltid trevligt bemötande. Hjälpsamma vid behov.

Svar från företagets ägare

Hej Ingvar! Stort tack för ditt mycket fina omdöme! Det är alltid roligt att höra från nöjda kunder. Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare framöver. God fortsättning på det nya året! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Brs

Bra service, oftast den hjst jag söker i lGer

Svar från företagets ägare

Hej Erik! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad kul att du är så nöjd med dina inköp hos oss och att de varor du söker finns på lager när du behöver dem. Vi önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Allt bra utom dålig leverans av UPS

En hjärtstartare som saknar elektroder i 4 dagar extra pga att UPS krångla känns inte prioriterat

Svar från företagets ägare

Hej Anders! Stort tack för ditt fina omdöme! Jag beklagar att leveransen krånglade och att detta lett till att ni stått utan elektroder under flera dagar. Som jag förstår det så har elektroderna nu kommit fram och ni har en fungerande hjärtstartre, vilket känns skönt. Ha en riktigt trevlig decembervecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Väldigt bra

Lätt att beställa

Svar från företagets ägare

Hej Annika! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad fint att allt gått smidigt och bra med beställningen och att du är så nöjd. Vi önskar dig en riktigt trevlig Luciavecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra service

Bra och snabb återkoppling. Tydlig information.

Svar från företagets ägare

Hej Eva! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med din beställning och att vi kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Jag önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

super

Snabb leverans samt bra kommunikation med företaget

Svar från företagets ägare

Hej Pernilla! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att allt har gått bra med din beställning och att du känner att du fått den hjälp du behövt. Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare även i framtiden. Ha en riktigt trevlig fredag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Ingen leverans

UPS har ännu inte levererat paketet. Jag har fått två leveransdatum som annullerats.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Svar från företagets ägare

Hej Michael! Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Vi beklagar att det har varit problem med leveransen. Enligt vad vi förstår så har det generellt blivit förseningar i samband med väderleken den sista tiden. Självklart så bör transportören uppdatera om sådana förseningar. Om du ännu inte har fått ditt paket så ber jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig vidare. Vi önskar dig en trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Trevligt bemötande

Trevligt bemötande av kundtjänst och god service. Kommunikationen funkar fint.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Göran! Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme! Vad roligt att se att du är så nöjd och att vi har kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Mycket bra

Jag fick vänta länge på att få leveransen efter att den aviserats för utdelning. Speditörens spårningsfunktion visade bara att man gjort försök att dela ut men att det av olika anledningar inte hade varit möjligt (snökaos) men utan besked om ny leverans. Meddelanderutan i sms:et fungerar inte och någon adress eller telefonnummer fanns inte angivet. Jag meddelade er om detta strul i upprörd ton och åkte iväg för att leta upp speditören. Jag hittade den rätta godsmottagningen och efter 30 minuters väntan hade man letat rätt på paketet. När jag kom hem såg jag på mejlen att ni hade reagerat omedelbart. Föredömligt!!! Till skillnad från speditören! Kanske dags att byta?

Svar från företagets ägare

Hej Jonas! Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Vi beklagar verkligen att det gått fel med leveransen och tar med oss din feedback. Det är skönt att höra att det ordnade sig till slut så att du fick ditt paket. Ha en riktigt trevlig fortsättning på dagen! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Lätt och smidigt att beställa

bra pris och snabb leverans

Svar från företagets ägare

Godmorgon Janne! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Det gör oss glada att höra att du är så nöjd med din beställning hos oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig även i framtiden. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Pålitliga, snabba

Har varit kund hos er sedan 2017.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Ingebrikt! Tusen tack för ett fint omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd att du valt att fortsätta handla från oss under så många år. Vi ser fram emot att hjälpa dig även fortsättningsvis. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Om Hjartstartareshop.se | Medisol

Hjärtstartareshop.se är en europeisk hjärtstartarspecialist. I vår webbutik (Hjärtstartareshop.se ) finner du ett väldigt stort utbud av hjärtstartare och HLR-relaterade produkter såsom HLR-dockor, elektroder, övningshjärtstartare och mycket mer. Vill du köpa en hjärtstartare? Du kan ha den hos dig inom 2-3 arbetsdagar. Nästan alla produkter finns på vårt lager vilket gör det möjligt för oss att kunna leverera snabbt. Vi skickar våra produkter dagligen och du betalar ingen frakt.

Om Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

Kiyoh Recensioner