Filter

Snabb leverans av batterier och elektroder.

Från beställning till leverans tog det endast ett fåtal dagar. Bra! Lägre pris än många andra och momsen uteblev.

Svar från företagets ägare

Hej Kenth! Stort tack för det jättefina omdömet! Så roligt att höra att du är nöjd med din beställning hos oss och att du fått din leverans snabbt. Jag önskar dig en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra produkter, bra service

Trevligt bemötande, snabba leveranser

Svar från företagets ägare

Hej Kerstin! Stort tack för det mycket fina omdömet! Vad roligt att du är så nöjd med din beställning hos oss och att du känner att du fått en bra bemötande. Du är alltid välkommen att kontakta oss med eventuella frågor som dyker upp. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bristfällig leverans

Tyvärr kom inte den första vuxenelektroden iväg från lagret trots att den som svarade i telefon. Visste att vi inte hade någon annan elektrod för vuxen på lager, vilket gjorde att vi var helt utan över en vecka. Jag fick kontakta företaget en gång till för att få en extra och den kom fram snabbare än den första.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Svar från företagets ägare

Hej Sara! Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme! Vi beklagar att det gått fel med din första beställning och har full förståelse för de konsekvenser det hade kunnat få. Dessvärre så kan både systemen och den mänskliga faktorn leda till missar, men lyckligtvis är detta ett undantagsfall och vi gör allt vi kan för att det inte ska upprepas. Jag önskar dig en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabbt och smidigt men väldigt dyrt

ingen kommentar

Svar från företagets ägare

Hej Ulf! Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att allt fungerat bra med din beställning. Priserna för hjärtstartartillbehör kan dessvärre vara ganska höga beroende på modell men en väl värd investering då det kan rädda liv. Jag önskar dig en riktigt trevlig fortsättning på dagen! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Svar från företagets ägare

Hej Ida! Tack för att du tagit dig tid till att lämna ett omdöme! Av ditt betyg förstår jag att du inte är helt nöjd med din beställning hos oss. Du får gärna höra av dig till oss med mer information så att vi kan förbättra oss. Stort tack på förhand och ha en riktigt trevlig måndag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Svar från företagets ägare

Godmorgon och stort tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med din beställning och den service vi har erbjudit. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

En stark vilja att försöka lösa eventuella problem.

Alltid mycket behjälpliga, som det är ett nöje att samarbeta med.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Ingvar! Stort tack för det fina omdömet! Vad roligt att höra att vi kunnat hjälpa dig på ett bra sätt och att du är nöjd med vårt samarbete. Vi ser självklart fram emot att hjälpa dig vidare framöver. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Kanonbra service

Snabb respons samt leverans!

Svar från företagets ägare

Hej Lars! Stort tack för ditt toppenfina omdöme! Vad roligt att du är så nöjd med din beställning. Vi ser fram emot att hjälpa dig även i framtiden. Vi önskar dig en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Serviceminded

Svar från företagets ägare

Hej Eva! Vilket jättefint omdöme du har givit oss, tack! Vi ser fram emot att hjälpa dig även i framtiden. Vi önskar dig en riktigt trevlig måndag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Ni är snabba och pålitliga

Mycket bra!

Svar från företagets ägare

Hej Vivianne! Stort tack för ditt jättefina omdöme av vår butik! Vad roligt att höra att du är så nöjd. Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp nya frågor. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Svar från företagets ägare

Godmorgon Marianne! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad roligt att höra att du är så nöjd med din beställning hos oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb, perfekt och vänligt bemötande vid beställningen. Leverantören en katastrof

Jag är mycket nöjd med säljarens engagemang vid min beställning. Klar och informativ hantering på min beställning av elektroder. Däremot mycket missnöjd med UPS leverans. Lämnade paketet på utetrappen. Kunde inte ändra leveranstidpunkt pga deras omöjliga datasystem. Det är avsett för USA - inte för Sverige i vart fall Tvingades att engagera grannar för att ta hand om paket i 3 dagar. Byt transportör.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Rolf! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med din beställning och den hjälp vi har kunnat ge dig. Vi beklagar dock att det gick mindre bra med leveransen vilket lyckligtvis löstes tack vare hjälpsamma grannar. Vi ser till att din feed-back tas vidare. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Lätt att beställa och bra erbjudande

Det enda som inte funkade var leveransen med DHL och deras underleverantör som ni använder för att skicka. Fick ett leverandsdatum och tid mellan 9 och 16. Tog ledigt en hel dag för att tar emot paketet och sen kom dem inte ! Sen fick jag läsa på dhl spårning att leverantören har försökt leverera men ingen var hemma ! ?? Fick ringa och jaga DHL själv och fick paketet nästa dag och att de inte viste vad har händ? Förra leverans gick också fel med väldigt långt leveranstid .

Svar från företagets ägare

Hej Richard! Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att höra att beställningen i stort har gått bra men beklagar att det gått mindre bra med leveransen. Vår förhoppning är att detta kommer att gå smidigare nästa gång och annars är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi önskar dig en riktigt trevlig måndag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Tillmötesgående snabbt hanterande

Alltigenom bra. Personlig service uppskattas mycket.

Svar från företagets ägare

Hej Kerstin! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vi uppskattar också personlig kontakt med våra kunder och är glada över att du är nöjd. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Mycket proffsigt bemötande

Allt var jättebra förutom fakturan. Kanske ni borde upplysa om att den ska betalas i Euro.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Viveca! Stort tack för ditt fina omdöme! Jag beklagar om fakturan varit otydlig. Fakturan är alltid utställd i SEK men har ett referensbelopp i EUR längre ner på sidan. Betalningen kan enkelt göras till vårt bankgironummer som finns angivet på fakturan. Hör gärna av dig om det finns något ytterligare vi kan hjälpa dig med. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Batteri o nya pads till vår hjärtstartare

Enkelt att beställa. Hade problem med att handla med mina Masterkort. Inga problem, de fakturerade efter en dialog med kundtjänst. Snabb leverans o fakturering.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Tony! Stort tack för ditt mycket fina omdöme! Så bra att det löste sig med din beställning. Ibland kan det finnas restriktioner på korten som gör att det stökar och då är det skönt att det finns alternativ. Ha en riktigt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabbt och bra

Svar från företagets ägare

Hej Pedro! Stort tack för ett jättefint omdöme! Vad roligt att du känner att det fungerat snabbt och smidigt med din beställning. Vi ser fram emot att hjälpa dig även i framtiden. Ha en riktigt trevlig fortsättning på sommaren! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb leverans, bra support.

Blev mycket bra bemött när jag hade frågor om produkten. Deras faktureringssystem verkar dock inte fungera så väl.

Svar från företagets ägare

Hej Jan-Erik! Stort tack för ett väldigt fint omdöme! Vad roligt att höra at tdu är nöjd med den hjälp du har fått. Om du inte redan har varit i kontakt med oss rörade fakturafrågan så får du gärna höra av dig så ska vi hjälpa dig vidare. Ha en riktigt trevlig fortsättning på dagen! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

snabbt och enkelt

Har valt Medisol för länge sedan, de har bara blivit bättre och bättre. bra utbud av varor.

Svar från företagets ägare

Hej Lullan! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att du är så nöjd med dina beställningar och den hjälp du får. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver och förhoppningsvis kan vi fortsätta att förbättra oss ytterligare. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Jättedålig leveranslogistik.

Fakturan kommer samma dag men leveransen har fortfarande inte anlänt efter 2 veckor. Frustrerande !!

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Svar från företagets ägare

Godmorgon Greger! Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme i samband med ditt köp hos oss. I ett normalfall lämnar bäställningarna oss samma eller nästkommande dag som de kommer in. Om en produkt inte finns på lager så skickas ordern så snart allt finns på lager, eller om så önskas kan vi dela ordern och skicka de varor som finns direkt, och utan extra kostnad. När ordern har lämnat oss skickas fakturan ut. Då transporten i de flesta fall tar 2-3 arbetsdagar med UPS, och fakturan har 14 dagar netto, så bör det finnas tillräckligt med tid kvar för betalning efter att godset har emottagits. I ditt fall förstår jag att leveransen inte har gått som den ska vilket vi verkligen beklagar. Om du inte redan har varit i kontakt med oss så ber jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig med att lösa situationen. Ha en riktigt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb leverans, bra service.

Pålitligt företag.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Wasim! Vilket jättefint omdöme du har givit oss! Det känns fint att höra att du är nöjd med din beställning hos oss och att allt har gått smidigt. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Tog för lång tid innan produkten kom.

Jag har bara bra erfarenhet av Medisol fram till denna gång då jag var tvungen efter en vecka och ringa och fråga efter produkten. Då hade de glömt skicka den. Nu har jag fått den.

Svar från företagets ägare

Hej Tomas! Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Vi beklagar att det gått fel med din beställning. Det kan tyvärr hända när det är människor involverade. Vi kan dock garantera dig att vi gör vårt yttersta för att undvika att det händer igen. Vi ser fram emot att åter ge dig en positiv erfarenhet framöver. Vi önskar dig en riktigt trevlig fortsättning på sommaren! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Alltid snabb support & leverans

Har sedan företaget startade använt Medisol som leverantör. Alltid trevliga i supporten och levererar snabbt trots Europa-frakt.

Svar från företagets ägare

Godmorgon! Tack för det mycket fina omdömet! Det gör oss glada att höra att du är så nöjd med vårt samarbete och att vi kan hjälpa dig på ett bra sätt. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Vi önskar dig en riktigt trevlig fortsättning på sommaren! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Positiv

Bra service trevligt bemötande

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Svar från företagets ägare

Godmorgon Lars! Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med din kontakt med oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig även i framtiden. Vi önskar dig en riktigt trevlig fortsättning på sommaren. Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Mycket snabb och bra service!

Mycket nöjd med den snabba återkoppling jag fått vid frågor.

Svar från företagets ägare

Hej Harriet! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att du är så nöjd med den återkoppling och hjälp du har fått. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Vi önskar dig en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

12 Mercuriusweg Vlissingen 4382 NC

010 - 884 81 94

Om Hjartstartareshop.se | Medisol

Hjärtstartareshop.se är en europeisk hjärtstartarspecialist. I vår webbutik (Hjärtstartareshop.se ) finner du ett väldigt stort utbud av hjärtstartare och HLR-relaterade produkter såsom HLR-dockor, elektroder, övningshjärtstartare och mycket mer. Vill du köpa en hjärtstartare? Du kan ha den hos dig inom 2-3 arbetsdagar. Nästan alla produkter finns på vårt lager vilket gör det möjligt för oss att kunna leverera snabbt. Vi skickar våra produkter dagligen och du betalar ingen frakt.

Om Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

Kiyoh Recensioner