Filter

Mycket snabb och bra service!

Mycket nöjd med den snabba återkoppling jag fått vid frågor.

Svar från företagets ägare

Hej Harriet! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att du är så nöjd med den återkoppling och hjälp du har fått. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Vi önskar dig en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Smidigt och väldigt behjälpliga

Hade problem med en transport som kom k retur, företaget hörde av sig ochhjälpte till, samtal till nya artiklar. Väldigt trevliga!

Svar från företagets ägare

Godmorgon! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att höra att vi kunnat hjälpa till på ett bra sätt. Vi önskar dig en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra bemötande per telefon

Leveransen med UPS fungerade uruselt fick paketet rejält försenat.

Svar från företagets ägare

Hej Gunilla! Stort tack för ditt omdöme! Vi beklagar att leveransen blivit så försenad men är glada att du känner att du fått bra hjälp från oss. Ha en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Snabb leverans, dock missat innehåll...

Snabb leverans, dock missat innehåll...inte så vanligt!

Svar från företagets ägare

Godmorgon! Stort tack för att du har tagit dig tiden att ge oss ett fint omdöme! Det är väldigt olyckligt att du inte har fått alla varor i din beställning. Om du inte redan har kontaktat oss så ber jag att du hör av dig så att vi kan hjälpa dig vidare. Ha en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

service

Snabb och smidig service.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Roger! Stort tack för ett jättefint omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med din beställning hos oss. Vi önskar dig en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se I Medisol

Bra service och trevligt bemötande - alltid!

Se ovanstående text, vilket egentligen ger ett högre betyg. Men p.g.a indirekta leveransproblem från era tillverkare så har väntetider på viss utrustning försenats - detta dra ner det hela. Även om ni inte kan påverka situationen... vi saknar uppdateringar annars fungerar det bra. Vi har dessutom sålt in Nya Hjärtstartare till kunder som ej kunnat invänta leverans av tillbehör. Där har även kunden ett ansvar att vara ute i god tid. Men vi har ju gemensamt kunnat lösa även detta. Vill vara rak i vår bedömning, men ingen skugga faller direkt över er.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Allan! Stort tack för ditt omdöme och din feedback! Precis som du skriver så är det fortfarande svårt med leveranser av vissa produkter och vi får dessvärre inte alltid information kring leveransdatum. Så snart vi har information kring datum så gör vi vårt yttersta för att skicka ut uppdateringar. Vi ser lyckligtvis en stor förbättring på området jämfört med förra året och hoppas att det fortsätter att förbättras ytterligare. Vi är glada att över att du är nöjd med vår service och ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Ha en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se l Medisol

Önskar mer information

Mycket lång handläggningstid. Det kan vara ok men man behöver då information om hur lång tid ett ärende och handläggning skall ta.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Svar från företagets ägare

Hej Olof! Stort tack för ditt omdöme! Jag beklagar att handläggningstiden varit lång och oklar. När det gäller ersättningselektroder i samband med återkallelsen från Philips så har vi tyvärr helt varit beroende av deras process och vi har inte själva haft mer information. Jag hoppas dock att vi kan hjälpa dig mer effektivt framöver. Jag önskar dig en riktigt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se Medisol

Bra service

Bra service och kompetent personal

Svar från företagets ägare

Hej Erik! Stort tack för det väldigt fina omdömet! Vad roligt att du är nöjd med vår service och att du känner att du får den hjälp du behöver. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se Medisol

Proffsigt

Svar från företagets ägare

Godmorgon Håkan! Stort tack för ett jättefint omdöme! Vi är glada att höra att du upplever din kontakt med oss som proffsig och vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se Medisol

Bra service, snabb leverans!

Första gången jag beställde och det var väldigt smidigt att hitta den vara jag ville ha. Leveransen var snabb och varan stämde med beställningen. Kommer att fortsätta handla här när det saknas utrustning till mina hjärtstartare.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Hans-Erik! Stort tack för ett mycket fint omdöme! Vad roligt att höra att din första beställning från oss blev en så positiv erfarenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss med eventuella frågor och vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjartstartareshop.se Medisol

Fungerar bra.

Fungerar bra.

Svar från företagets ägare

Hej Johan! Stort tack för det mycket fina omdömet! Vad fint att allt fungerar bra med dina beställningar. Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare framöver. Vi önskar dig en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Anna / hjärtstartareshop.se Medisol

Snabbt, enkelt och pålitligt

En utmärkt samarbetspartner som fungerat perfekt i många år.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Peter! Stort tack för ännu ett jättefint omdöme! Vad roligt att du tycker att det fungerar så bra och att vi fortsatt får chansen att hjälpa dig med dina frågor. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop Medisol

Snabb hantering av mitt ärende.

Snabb hantering av mitt ärende.

Svar från företagets ägare

Hej Jörgen! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad glädjande att höra att vi kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Vi önskar dig en riktigt skön sommar! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop Medisol

BRA O SNABB SERVICE

PROFFETIONELLT

Svar från företagets ägare

Hej! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad roligt att höra att ni är så nöjda med ert köp hos oss på Hjärtstartareshop.se/Medisol. Vi hoppas få möjlighet att hjälpa er vidare i framtiden. Ha en riktigt trevlig torsdag! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Snabbt och enkelt

Som vanligt, ett nöje att ha med Medisol att göra. Snabba leveranser och enkelt att beställa

Svar från företagets ägare

Godmorgon Peter! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Vad roligt att du har en så bra erfarenhet av att beställa från oss, och vad fint att höra att du tycker att det går snabbt och smidigt. Det är vad vi strävar efter. Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare framöver. Ha en riktigt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Mycket tillmötesgående och bra service.

Ni har ett trevligt bemötande är hjälpsamma och har ett socialt engagemang. Det är ett nöje att göra affärer med er, där andemeningen genomsyras av målet: att spridningen av hjärtstartare till så många som möjligt i sig är högre än själva affärs vinsten. Därmed ges ju verktyget; befrämjandet och möjligheten att hjälpa/rädda så många människoliv som möjligt. Tack för att ni finns ❤️! / ingvar

Svar från företagets ägare

Hej Ingvar! Stort tack för ditt jättefina omdöme och de fina orden! Vad roligt att du är så nöjd med din kontakt med oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig även framöver. Ha en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Snabb leverans

Dock något svåra att få tag på i telefon, blev sedan uppringd. Bra service och snabb leverans.

Svar från företagets ägare

Hej Frida! Stort tack för ditt jättefina omdöme! Jag beklagar att vi varit svåra att få tag på via telefon men är glad att vi ändå kunnat hjälpa dig på ett bra sätt. Ha en riktigt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Alltid utmärkt!

Alltid supernöjd med medisol. Supersnabba och supertrevliga :)

Svar från företagets ägare

Hej Lina! Stort tack för det jättefina omdömet! Vad roligt att du är så nöjd med dina beställningar hos oss och att vi kan hjälpa dig på ett bra sätt. Ha en riktigt trevlig dag och så småningom helg! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartarehop

Snabbt och enkelt

Framförallt den snabba leveransen imponerade.

Svar från företagets ägare

Hej Charlotta! Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du är så nöjd med din beställning och att leveransen överträffade dina förväntningar. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

KATASTROF

FAKTURA INAN VI ENS SETT NÅGRA PRODUKTER LEDTIDER????

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Svar från företagets ägare

Hej Tomas! Tack för din bedömning av Hjärtstartareshop/Medisol! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med din beställning. Vi skickar alltid ut fakturan i samband med att godset lämnar oss. Du har sedan ett par veckor på dig att betala den och normalt tar transporten 2-3 arbetsdagar med UPS. I ditt fall kan jag se att UPS har varit ute och försökt leverera men att det inte fanns någon på plats. Detta beklagar vi givetvis. Ha en trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Snabb leverans

1:a gången jag beställde av er men jag fick bra service.

Svar från företagets ägare

Hej Christina! Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du är nöjd med din första beställning hos oss. Ha en riktigt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Vilken upplevelse?

Smidigt att beställa.

Svar från företagets ägare

Hej Jonas! Stort tack för ditt omdöme av Medisol/Hjärtstartareshop! Det ser ut som att du är nöjd med din beställning men att du ser en förbättringspotential. Om det finns något vi kan förbättra så får du gärna höra av dig. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

?

mycket bra snabb leverans.

Svar från företagets ägare

Hej! Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du är nöjd med ditt köp hos Hjärtstartareshop/Medisol. Ha en riktigt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Anna /Hjärtstartareshop

Trevligt bemötande och snabb leverans.

Brett utbud av Hjärtstartare, kunniga säljare och snabb leverans.

Svar från företagets ägare

Godmorgon Kaare! Stort tack för det jättefina omdömet! Så kul att höra att du är så nöjd med din kontakt med oss och att allt gått smidigt. Vi önskar dig en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

Vill att kunden ska vara möjd

Kunniga, hjälpsamma ,pålitliga

Svar från företagets ägare

Hej Gina! Stort tack för ditt fina omdöme! Det gör oss glada att höra att du har en så bra erfarenhet av din kontakt med oss. Ha en riktigt trevlig vecka! Med vänliga hälsningar Anna / Hjärtstartareshop

12 Mercuriusweg

Vlissingen 4382 NC

010 - 884 81 94

Om Hjartstartareshop.se | Medisol

Hjärtstartareshop.se är en europeisk hjärtstartarspecialist. I vår webbutik (Hjärtstartareshop.se ) finner du ett väldigt stort utbud av hjärtstartare och HLR-relaterade produkter såsom HLR-dockor, elektroder, övningshjärtstartare och mycket mer. Vill du köpa en hjärtstartare? Du kan ha den hos dig inom 2-3 arbetsdagar. Nästan alla produkter finns på vårt lager vilket gör det möjligt för oss att kunna leverera snabbt. Vi skickar våra produkter dagligen och du betalar ingen frakt.

Om Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

Kiyoh Recensioner