Veldig fornøyd

Veldig fornøyd

Dårlig

Kjøpte batteri til hjertestarteren hos dere. Da den viste seg fortsatt ikke å virke da dere hadde service på den sitter jeg igjen med et batteri som er ubrukt men som dere ikke vil refundere pengene på (om jeg forstår rett?) Det er bare en veldig trist historie. PS. Hadde dette med batteri-kompensasjonen kommet i mål ville jeg gitt en helt annen rating. Mvh Oddvar Wike 99613413

• Vil du anbefale oss? Nei

Kjapt levert!

Meget god kundeservice, svarer raskt og har kort leveringstid på varene.

• Vil du anbefale oss? Ja

Oversiktlig nettside, rask levering.

Fant fint frem på nettsiden, god oversikt. Varene kom raskt. Alt i alt veldig fornøyd.

• Vil du anbefale oss? Ja

Enkelt å bestille, rask levering

Meget enkelt å finne riktig produkt på websiden. Prisen er god, og det er meget rask levering. Jeg er veldig fornøyd med både butikk og produkt.

• Vil du anbefale oss? Ja

Veldig fornøyd med å være kunde hær.

Veldig bra service og hyggelige priser. Rask tilbakemelding

• Vil du anbefale oss? Ja

Pålitelig og god service.

God service, pålitelige, rask levering av produkter etter bestilling, god kommunikasjon.

Grei service.

Grei service. Ba om tilbud på flere hjertestartere Men det har jeg ikke mottatt.

Veldig bra service

Så langt, veldig bra. Det er lenge til neste gang, men vi satser på en ny ordre om noen år.

Rask og god service

Enkelt å finne det du skal ha, og god service

• Vil du anbefale oss? Ja

Veldig bra - og raskt svar på hyggelig e-post

Alt var bra, bortsett fra 400kr for levering var stivt (200 i frakt helt hjem og 200 i toll gebyr). Bør kanskje gi kunder mulighet til å velge et rimeligere alternativ som "hente på utleveringssted", typisk post i butikk)

Rask levering

Hjertestarter - norske / Medisol har breitt spekter av hjertestartere og tilbehør. Gir tilbakemelding om det er forsinkelser på varene man har bestillt.

Enkelt og raskt

Meget bra

God service, rask levering når varene er på lager. Regningen kommer med en gang bestillingen ekspederes, mens vareleveringen noen ganger tar opp i mot to uker. Da har halve betalingsfristen røket. Ellers veldig bra.

Om Hjertestarter-norske.com | Medisol

Hjertestarter-Norske er sammen med "morsbedriften" vår Medisol, hjertestarter-spesialisten i Europa. På vår hjemmeside (www.hjertestarter-norske.com) finner du et bredt utvalget av hjertestartere (som kalles defibrillatorer på fagspråk) og treningsutstyr som treningsdukker, elektroder og batteri, treningsstartere og mye mer. Vil du gå til anskaffelse av en hjertestarter enten å ha en privat eller til bedriften? Vi lagerfører alle hjertestarter som er vist i vår nettbutikk. De aller fleste elektroder og batteri til de ulike hjertestartermodeller er lagervare, noe som betyr at vi kan tilby rask levering Vårt mål er at enhver bestilling skal være behandlet og sendt ut fra oss i løpet av 24 timer.

Om Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

Kiyoh anmeldelser