Mooie, strakke horren

De (inzet)horren passen perfect in onze kozijnen, het gaas zit er keurig in. Verder prima communicatie en snelle levering.

Fantastisch product

Makkelijk te monteren d.m.v. magneetstrippen in een half uur gefikst. Voor vragen kun je snel met WhatsApp communiceren, binnen no time krijg je een reactie. Wij hebben een Duo plissé hor verduisterend besteld en inderdaad het is pikkedonker op de slaapkamer. Het houd de warmte en ongedierte vanaf nu buiten. Levering d.m.v. track and trace, dus je weet precies wanneer de bezorger arriveert. Alleen maar lovende woorden, ga vooral op deze voet verder, HANDIGE HORREN. Jullie maken de naam waar!!!

Was makkelijk te bestellen en de horren zijn van goede kwaliteit. Ik heb nog contact gehad via whatsapp in verband met de levering en ook dit ging heel gemakkelijk en ik werd super goed geholpen. Overal heel erg blij mee!

Makkelijk te bestellen, kwaliteit is prima. Ik mis alleen de mogelijkheid om je bestelling tenvolgen.

Top om mee samen te werken

Nadat we 3 goed hebben nagemeten hebben we het formulier ingevuld. Het was heel duidelijk. De tijd om te wachten wanneer de horren kwamen duurde wel lang. Na een mail kreeg ik direct antwoord, Prima service

Perfect passende en goed afgewerkte inzethorren.

Twee weken gewacht op de bestelde inzethorren, maar het was het wachten waard. Alles paste perfect, met de door ons opgegeven maten. De uitleg van de maatneming op de bijbehorende video van jullie was zeer duidelijk en goed te begrijpen.

Top horren zien heel chique en stevig uit en in een korte tijd geleverd. Zeer goede bedrijf, communicatie is top, bij vragen of opmerkingen wordt je gelijk geholpen. Ik kan deze bedrijf alleen maar aanbevelen.

Zo goed als perfecte ervaring

Alles begint bij correct inmeten. Vervolgens raadpleeg je een duidelijke website en volg je de instructies nauwgezet. Nadat je de bestelling plaatst, volgt goed contact met HH, best via Whatsapp. Levertermijn wordt aangehouden zoals beschreven, alsook de levering aan huis. Alvorens montage raadpleeg je de website, waarna re rest kinderspel wordt. En zoals eerder gezegd: goed ingemeten is het halve werk. Wederom een tevreden klant dus!

Mooie horren en fijne service

Goede kwaliteit horren en in de gevraagde kleur geleverd. Qua prijs één van de voordeligste aanbieders. Soms gaat er ook wel eens wat mis, maar dan kun je hier rekenen op de juiste service, snelle reactie en goede en snelle oplossingen.

Fijne horren voor een prima prijs

Duidelijke website met een goede uitleg over het meten van de ramen. In de mail staat dat je op de hoogte wordt gehouden wanneer de horren komen. Echter stonden ze bij ons ineens voor de deur zonder dat we dit wisten en dus ook niet thuis waren..In het vervolg zou een mailtje fijn zijn. Horren passen prima. Wel een klein kiertje open omdat anders het raam toch niet dicht kon in de hoek, maar dat hebben we zelf kunnen oplossen. We zijn tevreden.

De levertijd is ruk maar de kwaliteit is super nice echt een aanrader De prijs is goed

Geweldige service en kwaliteit

We zijn enorm goed geholpen. Allereerst in de keuze voor het type hor, maar vooral ook in het advies voor het inmeten van de horren. Het eindresultaat is ook erg goed, ze passen perfect, vallen niet op en zijn goed afgewerkt. Kortom, 100% een aanrader!

Ziet er goed uit en werkt prima.

Ziet er goed uit en werkt prima. Als deze bevalt (even uitgebreid testen) wil ik het hele huis er mee doen, even de test afwachten. Maar zo als eerder gezegd het ziet er netjes uit en het oog wil ook wat.

Past perfect

Heel makkelijk systeem, ze passen perfect in het kozijn. Het ziet er netjes uit. We zijn zeer tevreden. De bezorger was een half uur te vroeg, maar dat was makkelijk opgelost.

Top product

Zeer tevreden met de plissé horren. Mooi fijnmazig gaas, die niet teveel het zicht naar buiten belemmeren

Prima service!

Fouten van mijzelf makkelijk kunnen herstellen. Vandaag bevestigd en is prima. Conclusie: uiterst tevreden.

Goed product en goede klantenservice

Kwaliteit van het product voelt goed aan. De bezorger was met track and trace exact te volgen, dus wist precies wanneer deze voor de deur zou staan. Bij bestelling was iets mis gegaan met de kleur van een gedeelte van de horren, maar de klantenservice reageerde snel per whatsapp en kwam gelijk met keuzes om het op te lossen. Dat was ook snel geregeld.

Zoals verwacht

Net product. Eenvoudig te plaatsen en doet wat het zou moeten doen.

Goede inzethor

Het was gemakkelijk te bestellen, de instructies waren duidelijk. Het betaalproces was alleen typisch. De stylesheet brak in de betaalschermen. Verder een ietwat lange levertijd. Maar levering ging gewoon goed en de hor past precies en doet zijn werk dus ik ben helemaal blij

Gewoon top! Ook de support!

Snel, goede support (besteld in buitenland) en top eindproduct! Zeker een aanrader!

Goed product zeker een aanrader

Paste perfect, precies de maat gekregen zo als opgegeven. Klein puntje van verbetering. Wij werden niet op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Het pakket stond onaangekondigd op de stoep. Een mailtje was net geweest. Verder zeker een aanrader.

Dag Mark, Allereerst hartelijk dank voor je recensie bij Handige Horren. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent! Ik wilde echter even informeren naar de levering. Heb je van ons geen e-mail ontvangen met de trackinginformatie? Normaal gesproken ontvang je 1 à 2 dagen voor de levering een aparte e-mail van ons met daarin de trackinginformatie. Hierin kun je zelf een afleverinstructie of een 'niet thuis' optie aangeven. Mogelijk is deze e-mail in je spamfolder beland of niet goed verstuurd. Onze excuses hiervoor. We streven er altijd naar om een zo goed mogelijke ervaring te bieden, inclusief een soepele bezorging. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen bij Handige Horren. Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

Top product

Ik was 2 minuten bezig met het opmeten van het kozijn, 2 minuten met het invullen van de bestelling en 1 minuut met het plaatsen, na de levering. Perfecte aankoop.

Super! Goed product en superservice

Het product is gewoon goede kwaliteit, De manier van communiceren is echt heel fijn. Ik heb via de chat contact gehad en de reactietijd was echt super, snelle reacties en fijne antwoorden waar je wat aan hebt zeg maar als je een vraag hebt. Dit bedrijf prijs ik echt aan!!!

Gewoon goed. Volgende keer weer.

Netjes contact met mij opgenomen, om daardoor de bestelling te corrigeren En de levering past precies Mijn complimenten

Karrengas 40

6511GS Nijmegen