Door eigen fout een verkeerde maat opgegeven, de omruilservice is top. Nieuwe horren snel geleverd en de oude mee retour. Flinke korting op de nieuwe bestelling gehad. Horren zijn van erg goede kwaliteit. Aanrader

Behulpzaam, klantgericht bedrijf met goede producten.

Ik plaatste hier eerder een slechte review over trage afhandeling en niet passende horren. Sindsdien ben ik in nauw contact geweest met Sian van Handige Horren, die heeft mij met veel geduld te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste producten, retouren (tegen kleine vergoeding voor het ongemak) en uiteindelijk afronden van dit traject. Wat dus goed is om te weten: Heb je houten (nieuwbouw)kozijnen, dan is de kans groter dat de klemhorren passen dan dat de inzethorren passen. En als je een RAL-kleur wil die niet standaard is, krijg je te maken met levertijden die een stuk langer zijn. Wanneer dat geen probleem is, is handige horren een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Goed werkende, mooie hor met gordijn

Voor onze dakramen hebben we 2 duoplissé gordijn/horren besteld. Ideaal om bij een dakraam toch ook een hor te hebben. Het systeem werkt simpel en goed. Fijn dat de kleuren te kiezen waren. De verduistering van het gordijn is ook goed. Ophangen ging erg gemakkelijk met als kleine kanttekening dat we eigen schroeven moesten gebruiken. De meegeleverde schroeven waren te kort.

Prima service en perfecte aflevering.

De customer service was erg goed. We hadden vragen over het bestellen van een dubbele schuifdeur. Geleverde horren paste tot op de mm. Transport voor levering is op een life kaart te volgen. Chauffeur was op de minuut op tijd en heeft meegeholpen om 5 grote pakketten in de lift te zetten. Petje af.

Super kwaliteit horren, heel makkelijk te plaatsen

Nog nooit eerder een hor online gekocht, waardoor ik niet wist welke ik moest kopen. Enorm goed geholpen door de klantenservice. Zelf ben ik niet handig, maar ondanks dat heel makkelijk de hor kunnen plaatsen.

Kwalitatief en goede levering

Afgelopen november een duo plisse hor besteld voor op de logeerkamer. Instructies waren duidelijk, bestellen ging makkelijk en het product is geleverd met goede bescherming. Ook monteren was eenvoudig.

Mooie producten, vriendelijke klantenservice

Ik ben erg blij met mijn aankoop bij Handige Horren Het bestelproces was eenvoudig en de horren zijn van uitstekende kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en efficiënt. Ik raad deze horrenwebshop zeker aan!

Beste Jeanne, Bedankt voor de goede beoordeling! Goed om te horen dat onze producten goed bevallen. Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

uitstekende webshop

Ik heb het gat in mijn venster opgemeten, maten ingevuld en hor besteld. Binnen 2 weken kreeg ik een mooi stevig hor die prima in het venster past. Geen gedoe meer met het rolhor dat regelmatig omhoog kroop. Ik ben heel tevreden met deze koop.

Beste Kevin, Bedankt voor de goede beoordeling. We wensen je nogmaals veel plezier van de hor! Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

Prima producten, trage afhandeling

De Keja horren die ik via Handige Horren heb besteld waren prima, helaas pasten 4 van de 5 inzethorren niet vanwege marges en licht afwijkend type houten raam. Probleemoplossing verloopt vriendelijk, maar bijzonder traag. Ik heb begin augustus de bestelling geplaatst, de horren werden begin september (!) geleverd en voor ik reacties had voor retour en plaatsen van een nieuwe bestelling was het half oktober. Inmiddels (eind november) heb ik bericht dat de eerste vervangende hor, een klemhor dit keer, klaar zou zijn. Ik heb nog geen idee wanneer deze bezorgd gaat worden. Tip: als je snel horren nodig hebt, kun je beter ergens anders zaken gaan doen. Nog een tip: voor nieuwbouwramen met houten kozijnen, ga voor klemhorren, de inzethorren zijn in mijn ervaring niet geschikt.

Beste Dirk, Het spijt ons te vernemen dat jouw ervaring met Handige Horren niet de vijfsterrenwaardering heeft gekregen waar we wel naar streven. We doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Echter, aangezien onze producten maatwerk zijn en speciaal voor jou worden vervaardigd, kan dit enige tijd in beslag nemen. De langere levertijd van jouw bestelling was inderdaad te wijten aan de afwijkende RAL-kleur die je hebt gekozen bij het samenstellen van de producten. Deze informatie is beschikbaar op onze pagina https://handigehorren.nl/leveringsbeleid/. Desondanks zullen we dit aspect duidelijker naar voren laten komen op de website, mocht dit wellicht niet opgevallen zijn. Transparante communicatie staat hoog in het vaandel bij ons. Vanwege onverwachte drukte dit jaar hebben we een onderbezetting ervaren op onze klantenservice. We erkennen dat we hierin tekort zijn geschoten en willen je laten weten dat we actief maatregelen implementeren om deze situatie te verbeteren. Onze excuses hiervoor. Ons doel is om volgend jaar een soepelere en snellere klantenservice-ervaring te bieden. Goed nieuws is dat jouw bestelling aanstaande woensdag wordt geleverd, zoals ik ook per e-mail heb gecommuniceerd. We waarderen je geduld en begrip terwijl we aan deze verbeteringen werken. Als er verdere zaken zijn waarbij we je kunnen assisteren, horen we dat graag. Jouw tevredenheid is van groot belang voor ons, en we spannen ons in om ervoor te zorgen dat je in de toekomst een positievere ervaring hebt met onze service. Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

Energieke service met aandacht voor detail

De hor is vakkundig geplaatst met aandacht voor details. Persoonlijke service vol energie. Aanrader!

Duidelijke communicatie en een erg overzichtelijke site. De montage-instructie filmpjes waren erg helder. Ik kon daardoor de horren zelf gemakkelijk monteren. Kortom een fijne ervaring opgelopen bij handige horren.

Snelle service en altijd bereikbaar via whatsapp

Goede en duidelijke communicatie met als resultaat een perfect passend hor tegen een scherpe prijs.

snel en prettig geholpen

Klemhorren besteld. Via de WhatsApp meerdere malen contact gehad ivm zelf meten. Alle vragen werden keurig beantwoord. Duurde ongeveer 10 dagen na het bestellen tot ik de horren kreeg en daarna vroegen ze ook nog als alles naar wens was. Ga zo door met de service.

Ik ben erg tevreden met de horren die ik bij Handige Horren besteld heb.

Zie er goed uit en snel geleverd

Door zelf te meten en verkeerd te hebben gemeten is het fout gegaan maar de oplossing was er snel van buiten ertegen aan opgelost

Beste klantenservice, Ik had een paar vragen en mijn mail werd snel beantwoord. Vriendelijke klantenservice en ik ben goed geholpen, bedankt.

Dubbele hordeur makkelijk besteld en zelf gemonteerd.

Via Handige Horren een dubbele hordeur besteld. Ik kon deze zelf simpel monteren. Dit was makkelijker dan ik gedacht had! Toen de vervoerder kwam kreeg ik een track and track gestuurd per mail.

Perfecte horren besteld voor mijn kozijn

Foto’s van mijn kozijn per chat gedeeld met Handige Horren. Ik kreeg direct advies waarna ik zonder zorgen mijn horren kon bestellen. Top!

Geweldig product en super service

Gemakkelijk en snel de maten ingevoerd en de bestelling geplaatst. Ik kan het echt iedereen aanraden om bij Handige horren je horren te bestellen.

Horren besteld bij Handige Horren was duidelijk en makkelijk

Via de website horren besteld voor een draaikiepraam en een naar buiten draaiend raam. Binnen 8 dagen had ik ze in huis en montage was erg makkelijk. Dit bedrijf kan ik zeer aanbevelen.

Past precies

De horren van Handige Horren passen perfect in mijn kozijn terwijl ik het eerst toch wel spannend vond om zelf te meten.

Horren vlug in huis en makkelijk besteld

4 raamhorren voor mijn draaikiepramen besteld en uitgevoerd met pollengaas. Binnen 10 werkdagen waren ze in huis en montage was erg makkelijk. Bedankt!

Horren doen wat ze moeten doen

Ingemeten volgens de instructievideo’s. Producten passen goed in mijn kozijnen. Goed verpakt en levertijd was ook zoals gecommuniceerd.

Vakmensen waar je er nog weinig van vind tegenwoordig

Topservice verleend aan mijn woning! Ik zeg ga zo door mannen. Kwaliteit staat bij jullie hoog in het vaandel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.