Horren passen goed en redelijk snel geleverd

Foutieve maat ontvangen echter werd dit supersnel opgelost

Duidelijk webshop en mooie horren

Via de webshop wordt heel helder verteld hoe je een goede keuze kunt maken en hoe te meten. Zelfs instructies hoe te plaatsen. Ook de bereikbaarheid is makkelijk, snel je wordt vriendelijk geholpen. Top wwbwinkel!

Klantvriendelijk en scherpe prijzen!

Zeer klantvriendelijk bijvoorbeeld bij het opmeten van de horren. Bij Email contact volgt vaak snelle reactie.

helemaal goed

Ik ben erg tevreden, horren zien er mooi uit. En ook de vragen die ik eerder via de mail waren gevraagd werden heel snel en aardig beantwoord. Heel blij mee.

Prima bedrijf.

Goed passende inzethorren. Een foutje in de uitvoering werd keurig hersteld.

topkwaliteit

perfecte oplossing voor verduistering in kinderkamer. Kwalitatief hoogwaardig, goed te monteren. Wel kit gebruikt om achter de metalen frames het licht tegen te houden, maar is niet anders op te lossen

Mooi afgewerkte staat

Omschrijving van maat opnemen leidt tot verwarring. Horren komen tegen het kozijn te zitten en niet erin. Onze kozijnen lopen namelijk iets schuin af. Hierdoor zijn onze horren nu 1,5 cm te kort

Super tevreden!

We kwamen er in eerste instantie niet uit welke hor voor ons geschikt zou kunnen zijn. Ik heb fijn contact gehad met de klantenservice die mij snel en goed geholpen heeft om de juiste hor te kiezen. De horren zelf zien er top uit en passen perfect. Enorm tevreden dus en we komen hier een volgende keer zeker weer terug!

Perfecte passing en mooi materiaal

V

Goede ervaring, wel was een een foutje gemaakt met 1 raam (verkeerde maat geleverd) maar dat is goed opgelost !

goed advies, mooie horren, passen precies en kleuren mooi

Ik had onder andere een oplossing nodig voor in het samengestelde raam van een monumentale voordeur. Dat was bepaald geen standaard situatie. Maar na toezending van enkele foto's van de lastige omstandigheden kreeg ik een uitstekend advies: 2 klemhorren met korte klemmetjes die samen mijn voordeur helemaal af maken... en lekker snel geleverd!...ontzettend blij mee! Ook met de mooie duo plisséhor trouwens. Goede kwaliteit hor en de dunne ecrustof geeft bovendien een mooi getemperd licht in mijn kantoor. Geen scherpe zon meer maar wel voldoende licht. Precies wat ik wilde bereiken.

Goede Horren

Werden goed bijgestaan nadat we een fout met meten hadden gemaakt. Contact via app prima, gelijk antwoord en meedenken. Helaas hadden we nog een vraag via app gesteld en hierop geen antwoord gekregen. Dit vinden we heel jammer, juist omdat er steeds zo’n goed overleg was. Als er goed gereageerd was op deze vraag zouden jullie een topteam zijn in onze ogen. Nu lijkt het dat “ moeilijke” vragen niet worden beantwoord.

Supergoede service

Toen wij bij handige horren een hor wilden bestellen, konden wij er niet goed uitkomen. Via de app hadden wij contact en wij zijn zeer tevreden over het advies wat wij ontvingen.

Gewoon goed

Gedaan wat werd beloofd

Helemaal volgens verwachting

Mooi combinatiehor met verduistering. Als de schroefjes een stukje langer waren geweest (heb zelf maar wat bij de bouwmarkt gekocht) had ik een 10 gegeven. Hele goede levering, je kan de chauffeur op de kaart volgen.

Prima hor met petscreen

Uitstekende hor mogen ontvangen met petscreen. Ziet er degelijk uit. Bestelling plaatsen was makkelijk. Bestelling is uiterst keurig afgeleverd. Zeer tevreden.

Fijne communicatie

Ik was op zoek naar een hor met afwijkende afmetingen. Fijne communicatie gehad met Handige Horren om tot een passende oplossing te komen.

Goede klantenservice en mooi product!

Een tijdje geleden horren besteld bij Handige Horren. Tijdens het bestellen een foutje gemaakt wat snel werd opgemerkt door de klantenservice. Hier ben ik netjes over gebeld en het is aangepast door de vriendelijke vrouw van de klantenservice. Gisteren mijn horren ontvangen en ze passen perfect. Bedankt!

Het zijn meedenkers!

Ik had contact opgenomen omtrent een order, tijdens de conversatie werd er aangegeven dat men bij de productie geadviseerd had om in het kozijn te plaatsen ipv op het kozijn. De order is toen aangepast. Dit is echt top!!

Alles helemaal goed gegaan!

Het bestellen ging makkelijk, duidelijke info op de website over hoe je moest meten enz. Hij kwam vrij snel binnen en hangt inmiddels. Heerlijk om het raam 's nachts open te kunnen doen!

Functionele combinatie van hor en verduisteringsgordijn

Goede communicatie per e-mail, perfecte maatvoering op de mm en eenvoudig te monteren

Horren passen als een bus dankzij goede Whatsapp support

Een klem en inzethor besteld, beide passen precies. Om de maten goed op te nemen heb ik even contact gehad via Whatsapp. Ik heb uitgebreid advies gehad, ook in de keuze van het meeste geschikte type hor. Dank! Levering duurde iets langer dan verwacht (1 maand ipv 2-3 weken), was wel midden in de zomer. Verder verstuurd via een eigen bezorgdienst waardoor de horen zonder beschadigingen zijn afgeleverd.

Mooie, strakke horren

De (inzet)horren passen perfect in onze kozijnen, het gaas zit er keurig in. Verder prima communicatie en snelle levering.

Fantastisch product

Makkelijk te monteren d.m.v. magneetstrippen in een half uur gefikst. Voor vragen kun je snel met WhatsApp communiceren, binnen no time krijg je een reactie. Wij hebben een Duo plissé hor verduisterend besteld en inderdaad het is pikkedonker op de slaapkamer. Het houd de warmte en ongedierte vanaf nu buiten. Levering d.m.v. track and trace, dus je weet precies wanneer de bezorger arriveert. Alleen maar lovende woorden, ga vooral op deze voet verder, HANDIGE HORREN. Jullie maken de naam waar!!!

Nieuwstraat 20 20

6811HW Arnhem