Mooie raambekleding

De bezorger stond plotseling voor de deur, zonder dat ik een mail had ontvangen. Gelukkig belde hij mij zodat ik kon zeggen dat hij het voor de deur neer kon zetten. Het hor/verduisting gordijn was makkelijk te monteren alleen waren de schroeven voor onze situatie iets te kort om goed vast te zitten. Zelf langere schroeven gebruikt, alleen kun je die niet onzichtbaar bevestigen omdat de kop van de schroef niet door het gat kan. De raambekleding is erg mooi, ik hoop dat het lang mee zal gaan.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor je feedback en het delen van je ervaring met de bezorging en de montage van het Duo plissé hor. Het spijt ons te horen dat je niet op de hoogte was van de bezorging en dat de bezorger onverwachts voor de deur stond. Normaliter sturen we je altijd 1 tot 2 dagen voor de levering een aparte e-mail met daarin de trackinginformatie. Hierin vind je gedetailleerde informatie over wanneer je de bezorger kunt verwachten, zodat je goed op de hoogte bent van het bezorgproces. We zullen dit intern bespreken om te achterhalen wat er mis is gegaan. Fijn om te horen dat het Duo plissé hor makkelijk te monteren was. In de meeste gevallen zijn de schroeven die we meeleveren goed te gebruiken. Toch nemen we je opmerking over de lengte van de schroeven mee in onze productontwikkeling. Het is belangrijk dat onze producten goed passen bij verschillende situaties en we waarderen het dat je dit hebt opgemerkt. We zijn blij dat je tevreden bent met de uitstraling van het product en gaan er vanuit dat het lang mee zal gaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier van de Duo plissé hor. Met vriendelijke groet, Handige Horren

Snel in huis, in no-time geinstalleerd!

Wederom keurig op maat, degelijke hor die gewoon jaren meegaat.

Super service en goede kwaliteit!

Ik heb een hele positieve ervaring gehad met Handige Horren. Ik werd via WhatsApp super goed geholpen en mijn vragen werden heel snel beantwoord. Ook duidelijke communicatie over de levering zijn heel blij met de kwaliteit van het product.

Goed produkt, snelle en correcte levering, die goed te volgen was door het tracking systeem. Zeer snelle communicatie via de app. Kortom, zaken doen zoals het hoort!

Bij een prijzig product, gaat het om de details.

Je kon zelf de afleverdatum en dagdeel aangeven. Bij de levering zaten: * twee extra schroeven; * twee extra afdekplaatjes; * een speciaal bitje om de verzonken schroeven aan te draaien en * een kleine flyer met montage tips en een waarschuwing dat ondanks uiterste voorzorgmaatregelen eventueel wat zaagsel uit het frame kan vallen dat gevaarlijk kan zijn voor kleine huisdieren. De hoeken van de frames sluiten goed aan en er zijn totaal geen zaagsporen te zien. Positief: bij het bestellen was ik bij een frame de kleur vergeten op te geven, vervolgens werd ik netjes gebeld en werd telefonisch gecorrigeerd.

Alles goed geregeld

Goede support via whattsapp op vragen, o.a. voor het inmeten. Mooie horren geleverd gekregen met goede service bij de levering mbt het levertijdstip.

Netjes bezorgd

Netjes bezorgd

Top firma

Goede communicatie. Snelle levering en prima kwaliteit. Klemhor was makkelijk te monteren en past perfect! Bedankt

Doet vrijwel onzichtbaar zijn werk

Mooie en strakke oplossing om te kunnen ventileren zonder last te krijgen van muggen. Het zicht naar buiten wordt niet belemmerd. De website is duidelijk.

Top bedrijf

Behulpzaam! Klantvriendelijk staat hoog op de lijst bij dit bedrijf. Zojuist de 3 horren geïnstalleerd. Alledrie verschillende maten. Past perfect in onze aluminium kiepramen.

Prima en goede service!

Net product en heb de gevraagde extra klemmetjes nageleverd gekregen.

Door eigen fout een verkeerde maat opgegeven, de omruilservice is top. Nieuwe horren snel geleverd en de oude mee retour. Flinke korting op de nieuwe bestelling gehad. Horren zijn van erg goede kwaliteit. Aanrader

Behulpzaam, klantgericht bedrijf met goede producten.

Ik plaatste hier eerder een slechte review over trage afhandeling en niet passende horren. Sindsdien ben ik in nauw contact geweest met Sian van Handige Horren, die heeft mij met veel geduld te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste producten, retouren (tegen kleine vergoeding voor het ongemak) en uiteindelijk afronden van dit traject. Wat dus goed is om te weten: Heb je houten (nieuwbouw)kozijnen, dan is de kans groter dat de klemhorren passen dan dat de inzethorren passen. En als je een RAL-kleur wil die niet standaard is, krijg je te maken met levertijden die een stuk langer zijn. Wanneer dat geen probleem is, is handige horren een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Goed werkende, mooie hor met gordijn

Voor onze dakramen hebben we 2 duoplissé gordijn/horren besteld. Ideaal om bij een dakraam toch ook een hor te hebben. Het systeem werkt simpel en goed. Fijn dat de kleuren te kiezen waren. De verduistering van het gordijn is ook goed. Ophangen ging erg gemakkelijk met als kleine kanttekening dat we eigen schroeven moesten gebruiken. De meegeleverde schroeven waren te kort.

Prima service en perfecte aflevering.

De customer service was erg goed. We hadden vragen over het bestellen van een dubbele schuifdeur. Geleverde horren paste tot op de mm. Transport voor levering is op een life kaart te volgen. Chauffeur was op de minuut op tijd en heeft meegeholpen om 5 grote pakketten in de lift te zetten. Petje af.

Super kwaliteit horren, heel makkelijk te plaatsen

Nog nooit eerder een hor online gekocht, waardoor ik niet wist welke ik moest kopen. Enorm goed geholpen door de klantenservice. Zelf ben ik niet handig, maar ondanks dat heel makkelijk de hor kunnen plaatsen.

Kwalitatief en goede levering

Afgelopen november een duo plisse hor besteld voor op de logeerkamer. Instructies waren duidelijk, bestellen ging makkelijk en het product is geleverd met goede bescherming. Ook monteren was eenvoudig.

Mooie producten, vriendelijke klantenservice

Ik ben erg blij met mijn aankoop bij Handige Horren Het bestelproces was eenvoudig en de horren zijn van uitstekende kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en efficiënt. Ik raad deze horrenwebshop zeker aan!

Beste Jeanne, Bedankt voor de goede beoordeling! Goed om te horen dat onze producten goed bevallen. Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

uitstekende webshop

Ik heb het gat in mijn venster opgemeten, maten ingevuld en hor besteld. Binnen 2 weken kreeg ik een mooi stevig hor die prima in het venster past. Geen gedoe meer met het rolhor dat regelmatig omhoog kroop. Ik ben heel tevreden met deze koop.

Beste Kevin, Bedankt voor de goede beoordeling. We wensen je nogmaals veel plezier van de hor! Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

Prima producten, trage afhandeling

De Keja horren die ik via Handige Horren heb besteld waren prima, helaas pasten 4 van de 5 inzethorren niet vanwege marges en licht afwijkend type houten raam. Probleemoplossing verloopt vriendelijk, maar bijzonder traag. Ik heb begin augustus de bestelling geplaatst, de horren werden begin september (!) geleverd en voor ik reacties had voor retour en plaatsen van een nieuwe bestelling was het half oktober. Inmiddels (eind november) heb ik bericht dat de eerste vervangende hor, een klemhor dit keer, klaar zou zijn. Ik heb nog geen idee wanneer deze bezorgd gaat worden. Tip: als je snel horren nodig hebt, kun je beter ergens anders zaken gaan doen. Nog een tip: voor nieuwbouwramen met houten kozijnen, ga voor klemhorren, de inzethorren zijn in mijn ervaring niet geschikt.

Beste Dirk, Het spijt ons te vernemen dat jouw ervaring met Handige Horren niet de vijfsterrenwaardering heeft gekregen waar we wel naar streven. We doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Echter, aangezien onze producten maatwerk zijn en speciaal voor jou worden vervaardigd, kan dit enige tijd in beslag nemen. De langere levertijd van jouw bestelling was inderdaad te wijten aan de afwijkende RAL-kleur die je hebt gekozen bij het samenstellen van de producten. Deze informatie is beschikbaar op onze pagina https://handigehorren.nl/leveringsbeleid/. Desondanks zullen we dit aspect duidelijker naar voren laten komen op de website, mocht dit wellicht niet opgevallen zijn. Transparante communicatie staat hoog in het vaandel bij ons. Vanwege onverwachte drukte dit jaar hebben we een onderbezetting ervaren op onze klantenservice. We erkennen dat we hierin tekort zijn geschoten en willen je laten weten dat we actief maatregelen implementeren om deze situatie te verbeteren. Onze excuses hiervoor. Ons doel is om volgend jaar een soepelere en snellere klantenservice-ervaring te bieden. Goed nieuws is dat jouw bestelling aanstaande woensdag wordt geleverd, zoals ik ook per e-mail heb gecommuniceerd. We waarderen je geduld en begrip terwijl we aan deze verbeteringen werken. Als er verdere zaken zijn waarbij we je kunnen assisteren, horen we dat graag. Jouw tevredenheid is van groot belang voor ons, en we spannen ons in om ervoor te zorgen dat je in de toekomst een positievere ervaring hebt met onze service. Met vriendelijke groet, Sian van Handige Horren

Energieke service met aandacht voor detail

De hor is vakkundig geplaatst met aandacht voor details. Persoonlijke service vol energie. Aanrader!

Duidelijke communicatie en een erg overzichtelijke site. De montage-instructie filmpjes waren erg helder. Ik kon daardoor de horren zelf gemakkelijk monteren. Kortom een fijne ervaring opgelopen bij handige horren.

Snelle service en altijd bereikbaar via whatsapp

Goede en duidelijke communicatie met als resultaat een perfect passend hor tegen een scherpe prijs.

snel en prettig geholpen

Klemhorren besteld. Via de WhatsApp meerdere malen contact gehad ivm zelf meten. Alle vragen werden keurig beantwoord. Duurde ongeveer 10 dagen na het bestellen tot ik de horren kreeg en daarna vroegen ze ook nog als alles naar wens was. Ga zo door met de service.