Duidelijke communicatie en een erg overzichtelijke site. De montage-instructie filmpjes waren erg helder. Ik kon daardoor de horren zelf gemakkelijk monteren. Kortom een fijne ervaring opgelopen bij handige horren.

Snelle service en altijd bereikbaar via whatsapp

Goede en duidelijke communicatie met als resultaat een perfect passend hor tegen een scherpe prijs.

snel en prettig geholpen

Klemhorren besteld. Via de WhatsApp meerdere malen contact gehad ivm zelf meten. Alle vragen werden keurig beantwoord. Duurde ongeveer 10 dagen na het bestellen tot ik de horren kreeg en daarna vroegen ze ook nog als alles naar wens was. Ga zo door met de service.

Ik ben erg tevreden met de horren die ik bij Handige Horren besteld heb.

Zie er goed uit en snel geleverd

Door zelf te meten en verkeerd te hebben gemeten is het fout gegaan maar de oplossing was er snel van buiten ertegen aan opgelost

Beste klantenservice, Ik had een paar vragen en mijn mail werd snel beantwoord. Vriendelijke klantenservice en ik ben goed geholpen, bedankt.

Dubbele hordeur makkelijk besteld en zelf gemonteerd.

Via Handige Horren een dubbele hordeur besteld. Ik kon deze zelf simpel monteren. Dit was makkelijker dan ik gedacht had! Toen de vervoerder kwam kreeg ik een track and track gestuurd per mail.

Perfecte horren besteld voor mijn kozijn

Foto’s van mijn kozijn per chat gedeeld met Handige Horren. Ik kreeg direct advies waarna ik zonder zorgen mijn horren kon bestellen. Top!

Geweldig product en super service

Gemakkelijk en snel de maten ingevoerd en de bestelling geplaatst. Ik kan het echt iedereen aanraden om bij Handige horren je horren te bestellen.

Horren besteld bij Handige Horren was duidelijk en makkelijk

Via de website horren besteld voor een draaikiepraam en een naar buiten draaiend raam. Binnen 8 dagen had ik ze in huis en montage was erg makkelijk. Dit bedrijf kan ik zeer aanbevelen.

Past precies

De horren van Handige Horren passen perfect in mijn kozijn terwijl ik het eerst toch wel spannend vond om zelf te meten.

Horren vlug in huis en makkelijk besteld

4 raamhorren voor mijn draaikiepramen besteld en uitgevoerd met pollengaas. Binnen 10 werkdagen waren ze in huis en montage was erg makkelijk. Bedankt!

Horren doen wat ze moeten doen

Ingemeten volgens de instructievideo’s. Producten passen goed in mijn kozijnen. Goed verpakt en levertijd was ook zoals gecommuniceerd.

Vakmensen waar je er nog weinig van vind tegenwoordig

Topservice verleend aan mijn woning! Ik zeg ga zo door mannen. Kwaliteit staat bij jullie hoog in het vaandel.

Snelle levering en past precies!

Horren besteld bij handigehorren.nl die binnen tien werkdagen bij mij thuis zijn geleverd. Kwalitatief zeer hoogstaande horren en op speciale kleur gemaakt van mijn kozijn. Het zelf inmeten was zo gepiept.

Makkelijk, overzichtelijk en snel besteld

Zelf de horren ingemeten middels de duidelijke inmeetinstructies. Binnen tien werkdagen heb ik de producten ontvangen waarbij ik een track and trace code heb ontvangen. Snel, duidelijk en betrouwbaar. Kortom aan iedereen aan te bevelen.

Goede prijskwaliteitverhouding

Hele mooie handige en kwalitatieve horren. Snel geleverd. Goed verpakt en kwaliteit is het zeker. Als ik ooit nog horren bestel ga ik het hier nogmaals doen.

Gemakkelijk besteld en past precies

Door de duidelijke video instructies was het eenvoudig om alles te meten en te bestellen. Ook het monteren was vrij eenvoudig. Goede hor en doet wat hij moet doen

Goede producten en top service

Een paar weken geleden heb ik mijn horren besteld bij Handige Horren. De prijs-kwaliteit verhouding is goed en de horren passen goed in mijn kozijnen. Aan de hand van de duidelijke video’s kwam ik er zelf vrij gemakkelijk uit. Producten werden vrij snel geleverd en doormiddel van een track&trace kon ik de bestelling goed volgen. De horren waren stevig ingepakt. Een paar dagen geleden ontving ik een telefoontje van de klantenservice met de vraag of alles naar wens is. Dit noem ik nou customer service!

Karrengas 40 6511GS Nijmegen

06 1981 5111