Snelle nette levering

Snelle en nette levering

Een bed uitgezocht en ondanks dat het kort dag was netjes op de afgesproken dag geleverd.

helemaal perfect

het ging boven verwachting ondanks dat de lift niet werkte ging alles volgens plan. Bovenal bewondering voor de jongens die alles in orde hebben gebracht.

Prima ervaring

Goed advies ontvangen. Tevreden over de aankopen.

Heel fijn geholpen

Vond lastig wat ik nou precies wilde. En de dame heeft me goed geholpen wat qua bedhoogte goed voor mij was en het matras. Inmiddels is het geleverd en ook het in elkaar zetten door jullie perfect gedaan! Al met al een hele fijne ervaring.

Veel gezien in showroom daarbij een verkoper ons direct geholpen heeft die ons prima geholpen heeft

Grandioos

Bezorgers waren op de afgesproken tijd alles netjes in elkaar en op zijn plek gezet oude meubel mee genomen plus alle verpakkingsmateriaal mee genomen puik geregeld ik ben te vrede

Vriendelijk en behulpzaam

Het was zoals aangekondigd in 11 minuten gepiept. Het blijft vreemd dat “over de drempel meer kost”. Maar gelukkig is dit opgelost.

alles vlot en naar wens gegaan

Alles is heel vlot verlopen. Ook de na-verkoopdienst heeft zich aan de afspraken gehouden en heeft het mooi afgewerkt.

Ruime keuze, betaalbaar

Er is een ruime keuze, verkoper wat opdringerig en niet altijd luisterend naar wens klant. Bij producten ontbreekt een duidelijke montage beschrijving. Dit kan echt veel beter.

goede bedden

prima bedden voor prima prijs

Wat fijn dat wij als ouderen zo goed geholpen zijn door deze fijne mensen van slaapwereld.

Heel prettig geholpen en geadviseerd.

Is een top aankoop geweest slaapt geweldig

Zie hier boven is gewoon top.

Geweldige service

Snel en netjes geleverd.

heel tevreden !!!

Mooie Kwaliteit ! Heerlijk en beter slapen !

Ik slaap nu weer als een marmot.

Ben blij dat ik z’n goede voorlichting heb gekregen en zodoende de juiste keuze heb kunnen maken. De levering was ook precies volgens afspraak.

Perfecte service

Nadat er met onze bestelling een aantal dingen mis waren gegaan is het daarna perfect opgelost. Verder mooie producten van goede kwaliteit!

Mooi bed wat heerlijk ligt!

Ons bed van het merk Serta gekocht bij Poortvliet. Wij zijn tevreden over de snelle levering, de uitstraling en het slaapcomfort. Wat het bed op lange termijn doet weten we natuurlijk nog niet. Voor nu zeer tevreden!

Ben zeer tevreden over onze aankoop

Goede service bestelling was mooi op tijd binnen en slaap goed .erker bed

Slechte levering

De leveringen van Bouwman Potter worden ongecontroleerd , wild en onklantvriendelijk geleverd. Het oplossen van de problemen is op laag niveau. De producten zijn vuil , beschadigd en of kapot , en het contact voor reparatie duurt weken met bij sommige slecht. Dit is misschien in uw administratie te controleren , voor mij geen Bouwman Potter meer.

Goed advies

Goed advies

Perfect zeer goede kwaliteit

Is zeer zeker een aanrader voor ieder die een nieuw bed zoekt

Fijne en gerichte informatie ontvangen over bed

Bed bevalt prima en voldoet dus aan de verwachtingen

Grandioos, en goed geholpen, en voor een goeie prijs,en de service heel goed geholpen niks op aan te merken.

Uitermate tevreden en een aanrader voor iedereen

Aanvankelijk wat sceptisch, maar dat was van korte duur. Uitgerust opstaan is belangrijk om zo de gehele dag actief te kunnen zijn.