Top geholpen

Ben zeker goed geholpen erg vriendelijk en de service is echt op en top geregeld. Als je de winkel in komt lopen word je herkend krijg je een hand. Word er gevraagd aan je hoe gaat het. Top winkel

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn dat u zich welkom voelt bij ons en dat alles goed geregeld is voor u. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet

Uitstekend geholpen

Werden goed geadviseerd en de verkoopster was eerlijk en behulpzaam

Goed advies prettige medewerkers

keurig

Alles precies volgens afspraak, wat wil je nog meer?

Super vriendelijk en professioneel geholpen

Alle medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om ons met veel geduld een keuze te maken uit de vele mogelijkheden op het gebied van slaapkamers . Hiervoor nogmaals onze dank. Met vriendelijke groet Dhr. en Mevr. Both

professionele begeleiding bij onze aankoop

wij zijn zeer deskundig geholpen bij de aanschaf van ons Boxspringbed zijn door 2 medewerksters geholpen en de medewerkster die de order heeft uitgeschreven heeft die op naam gezet van haar collega die ons in eerste instantie heeft geinformeerd dat is niet zelfzuchtig petje af !!!!!!!!!!!!!! compliment

goede service en kwaliteit

Bij de keuze van het bed goed geholpen door het vakkundige personeel. Levering was ook netjes verzorgd en zoals afgesroken.

Duidelijk service, zeer vriendelijk en attent

Ik denk ik slechts 15 minuten nodig had om het advies te krijgen wat ik zocht en de kasten aan te schaffen. Alles ging super snel en vriendelijk.

Gezellig en goed geholpen

Goede service, goede info, en aangenaam personeel !

Goede service, goede info, en aangenaam personeel ! Dat zegt genoeg denk ik.

Kwaliteit en de keuze is ruim

Heel veel keus om te tot een beslissing te komen. Alles staat ruim opgesteld. Indien nodig is een adviseur direct voorhanden. Kortom ; het is daar prettig winkelen.

Goed geholpen

Kreeg goed uitleg van verkoop ster daar na netjes geholpen door de verkoop met de bestelling

Fijn deskundig advies gekregen

In de winkel werd ik al vrij snel gezien door een medewerker. Dit heb ik als heel fijn ervaren omdat er heel veel keus is en ik nu gericht werd geholpen voor een bed. Ook kreeg ik advies over verschillende soorten matrassen en kreeg ik de tijd om alles ook even te testen.

Ja, de bezorging en montage was oké

Alleen wacht ik tot op heden nog steeds op een nieuwe spiegeldeur, daar er een beschadigd was met de levering, zeer jammer dat dit zo lang duurt. Ik wacht nog steeds een paar weken en vind het dan ook erg dat ik niets meer hoor, en wel alles betaald heb. Er zijn foto’s genomen door personeel en alles is in werking gezet, ik ben geduldig en hoop toch dat de schade binnenkort wordt opgelost. Verders ben ik blij met mijn slaapkamerkast en hoop snel van de nieuwe spiegelkasteur vervanging te horen. Mvg. Dianne Zijlmans.

Een hele goede uitleg

Vriendelijk personeel.

Heel goed geholpen en goede adviezen gekregen. Bed ligt prima. Hopelijk kunnen we er lang van genieten

Top bed

Voor de 1te x een boxspring gekocht. Hij slaapt echt heerlijk en met zijn kleur een mooie uitstraling. Alleen zit hoofdbord vanaf dag 1 los. Maar daar verzinnen we wel wat op. Zijn heel tevreden over dit bedrijf. Goede service en kwaliteit

Prima prijs/kwaliteit, goed ligcomfort

Levering en bestellen gingen erg vlot en makkelijk. Top service!

Elke ochtend kom ik volledig uitgerust uitbed.

Het bed ligt heerlijk en ik heb geen pijn in mijn rug meer.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding met goede service

We hebben goede ervaring met Slaapdirect. We hebben hier 2 mooie kasten besteld. Enige jammere was dat bij 1 kast een beschadiging op de deur zat en bij de andere kast er onderdelen ontbraken. Het contact verliep wel goed om de onderdelen nog nagestuurd te krijgen. Duurde wel wat lang (ca. 4 weken), maar de afhandeling was ook gewoon prima gedaan. Zeer tevreden over de kasten die nu staan. Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Voor herhaling vatbaar

In 1 woord geweldig. Binnen 1.5 uur, bed uitgezocht, betaald en op transport naar huis. Waar is dat nog dat je dezelfde dag in je nieuwe bed kan slapen?

Super goed geholpen

Er werd goed de tijd voor ons genomen! Goede adviezen gehad en met een blij gevoel de winkel verlaten.

uitstekend

heel vriendelijk en goede uitleg voor keuze wat bij ons past kwaliteit dankje wel voor alles we genieten ervan dank zijn jullie

Mooie bedding en kasten

Vriendelijke en hulpvaardig personeel

Een fijne winkel.

Echt een top sfeer. Lieve werknemers en erg behulpzaam. Snelle service en mee denken kwa wensen.

Over Slaapdirect

OVER SLAAPDIRECT Een goede nachtrust is erg belangrijk. ’s Nachts herstelt je lichaam zich van de drukke dag die je achter de rug hebt, een goede nachtrust zorgt er dan voor dat je de volgende dag weer fris en fruitig op kunt staan. Dat goed slapen, dat doe je niet zomaar. Om een hoog slaapcomfort te bereiken is het belangrijk om de juiste boxspring te kiezen. Een goede boxspring geeft je energie! Maar is dat wel te betalen? Bij Slaapdirect kiezen we voor goed slapen voor een scherpe prijs. Met een collectie van Europese kwaliteit en transparante prijzen weet jij altijd exact wat jouw investering gaat zijn. Geen verborgen kosten, what you see is what you get! SNEL IN HUIS Slaapdirect levert niet alleen topkwaliteit voor een scherpe prijs maar zorgt ook dat jouw bestelling binnen 8 dagen bij je bezorgd wordt! Door de compacte collectie hebben wij al onze producten op voorraad en kunnen wij deze snel verzenden. We leveren op afspraak zodat jij altijd een moment kunt kiezen dat het jou uitkomt. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om jouw bestelling direct af te halen bij onze showroom. Ieder product bij Slaapdirect is eenvoudig zelf te monteren, binnen no-time slaap jij in een nieuw bed. LAAGSTE PRIJS Jouw nieuwe boxspring vind je voor de laagste prijs bij Slaapdirect. De garantie van ruim 2 jaar zorgt ervoor dat jij iedere avond zonder zorgen kunt slapen.