mooie uitstraling en betaalbare pijs

Mooi bed, strakke uitstraling. Een poot van boksring is kapot, direct gemeld nu reactie afwachten.

Geweldige boxspring

Heel blij met deze boxspring, We slapen allebei als een roosje, hele goede matrassen en mooie kleur. En was uit voorraad leverbaar, besteld en de week erop al geleverd. Geweldige service!!! Wij zijn super blij!!!

Jullie zijn zeer klant vriendelijk.

Terrible_would not be buying again from you..

Product in itself is fine compare to price. but the instruction is nightmare. My 80% of time went in to understanding the instructions and matching the right components. No components were marked hence you have to measure each of them, including a simple screw. One plank was also damaged I dont know how they would replace it?

• Would you recommend us? No

Prima service, de waardering toch op 4 sterren gezet i.v.m. .schade aan bestelling.

Keurige service en levering

Topzaak

Prima bed

Geweldige service

Ik ben zeer goed geholpen door Sara van Dijke.en heb er montageservice bijgekocht. Alles snel geleverd en gemonteerd het afval meegenomen.

Snel, netjes en voordelig bed en kast gekocht en dat tegen een hele redelijke prijs

Geweldig dat bijna alles uit de showroom ook op voorraad is. Uitzoeken, kopen en dezelfde dag nog slapen. Volgende aankoop, eerst weer hier kijken.

Prettig

Fijne ervaring goed geholpen

prima service!

Wij zijn heel prettig te woord gestaan en er is fijn meegedacht met wat we wilden!

Fijne boxspring voor een bijpassende prijs

Boxspring Suite nu bijna 1,5 jaar in gebruik. Ik slaap als een roos. Verder topservice als het gaat om levering en in elkaar zetten. Boxspring Suite ligt wat harder maar dat is juist fijn vind ik. Enige is dat de topmatras soms iets wat schuift. Maart met het opmaken van je bed gewoon weer even goed leggen.

Goed geholpen, snel geleverd

Op zoek naar een bed dat vanuit voorraad geleverd kon worden. Supergoed geholpen bij ons bezoek aan Slaapdirect. De medewerkers namen de tijd om met ons door de showroom te lopen en uitleg te geven bij de diverse mogelijkheden. Uiteindelijk een keuze kunnen maken voor ledikant, matras en lattenbodem. Alle artikelen vanuit voorraad leverbaar. Precies één week na aankoop is het bed geleverd en door de monteurs in elkaar gezet. Tevreden over de gang van zaken en de snelle levering. Op de dag voor de levering en op de leverdag zelf goed op de hoogte gehouden wanneer de spullen werden afgeleverd. De monteurs hebben het bed in elkaar gezet en alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Top!

Vriendelijke en duidelijke service

Een zeer vriendelijke medewerkster vroeg ons tijdens ons bezoek al eerst of ze ons kon helpen. Na wat rond kijken hadden we een vraag en werden we meteen geholpen. Ook deze medewerker gaf de nodige info en een drankje werd aangeboden. Topservice van het verkoopteam

Zeer vriendelijk personeel en vakbekwaam

Ben heel tevreden

Vriendelijke monteurs

Een goed en betaalbaar bed.

Ze hebben goed gehoor gegeven aan de bezorg tijd. Keurig geïnstalleerd en het slaapt uitstekend, geen rugklachten meer. De oude boxspring werd ook op tijd opgehaald. Tevreden over het bed en de snelle levering.

Goede ervaring met wel een donker randje

Ik wil beginnen met het positieve: De aankoop van onze slaapkamer verliep prima. We werden prettig geadviseerd en geholpen. De levering was correct op de geplande datum. De slaapkamer is door WBP ook correct geïnstalleerd. Het was alleen jammer dat het ledikant niet de bestelde kleur had. Hiervan melding gedaan en het zou opgelost worden. Dit is ook gebeurd. Tot zover alle lof en waardering, WBP laat de klant ook echt koning zijn! Het donkere randje betreft een reeks fouten in naar onze mening de expeditie. Tweemaal moest WBP onverrichterzake terugkeren met wel het goede ledikant maar wegens het ontbrekende hoofdbord. De derde maal was het hoofdbord erbij maar was de maat van het ledikant verkeerd… De vierde maal is de juiste maat ledikant geleverd. Dus al met al veel gedoe waar de bedrijfsleiding van WBP echt iets mee moet gaan doen. Dit gaat ten koste van je goede naam. Samenvattend: we zijn heel tevreden over de houding van WBP naar ons als klant toe: net zolang doorgaan tot de klant tevreden is. We zijn niet tevreden over de manier waarop eea is verlopen. Dit had echt voorkomen moeten en kunnen worden!

Netjes en snel geholpen, vriendelijk personeel.

beleefd, met veel ervaring, en meedenken met de klant

wij hadden een zeer goede ervaring metr de verkoopster die ons hielp, wij haddenalleen de maximale maten van de kasten die we wilden hebben bij. en de verkoopster liet ons alle modellen in de stijl die we hadden verteld zien , en vertelde daarbij ook nog tal van mogelijk heden die je met een bepaalde kast had b.v. extra hang of juist extra leg. andere kleur enz. enz.waren zeer blij met haar advies, wat ons uiteindelijk tot een goede keus deed komen, waar we nog steeds zeer blij mee zijn .en tegen een geringe meer prijs bleek ook nog eens dat de kasten in elkaar gezet konden worden. wat voor ons als niet techniesch mensen zeer goed uit kwam. kortom in een woord Fantastisch

Top bedrijf

Enorm meedenken als he nog nooit boxspring gekocht hebt. Fijne mensen die het geleverd en in elkaar gezet hebben. We slapen er heerlijk op. Zeker een aanrader als je een nieuw bed zoekt

Afgestemd op mijn persoonlijke wensen

Precies het bed wat ik zocht. Vanwege een smal trapgat werd het hoofdboard in de eigen werkplaats deelbaar gemaakt. Keurig door de eigen medewerkers geplaatst naar mijn wens en alle afval afgevoerd. Erg tevreden

Snelle nette levering

Snelle en nette levering

Een bed uitgezocht en ondanks dat het kort dag was netjes op de afgesproken dag geleverd.

helemaal perfect

het ging boven verwachting ondanks dat de lift niet werkte ging alles volgens plan. Bovenal bewondering voor de jongens die alles in orde hebben gebracht.

Over Slaapdirect

OVER SLAAPDIRECT Een goede nachtrust is erg belangrijk. ’s Nachts herstelt je lichaam zich van de drukke dag die je achter de rug hebt, een goede nachtrust zorgt er dan voor dat je de volgende dag weer fris en fruitig op kunt staan. Dat goed slapen, dat doe je niet zomaar. Om een hoog slaapcomfort te bereiken is het belangrijk om de juiste boxspring te kiezen. Een goede boxspring geeft je energie! Maar is dat wel te betalen? Bij Slaapdirect kiezen we voor goed slapen voor een scherpe prijs. Met een collectie van Europese kwaliteit en transparante prijzen weet jij altijd exact wat jouw investering gaat zijn. Geen verborgen kosten, what you see is what you get! SNEL IN HUIS Slaapdirect levert niet alleen topkwaliteit voor een scherpe prijs maar zorgt ook dat jouw bestelling binnen 8 dagen bij je bezorgd wordt! Door de compacte collectie hebben wij al onze producten op voorraad en kunnen wij deze snel verzenden. We leveren op afspraak zodat jij altijd een moment kunt kiezen dat het jou uitkomt. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om jouw bestelling direct af te halen bij onze showroom. Ieder product bij Slaapdirect is eenvoudig zelf te monteren, binnen no-time slaap jij in een nieuw bed. LAAGSTE PRIJS Jouw nieuwe boxspring vind je voor de laagste prijs bij Slaapdirect. De garantie van ruim 2 jaar zorgt ervoor dat jij iedere avond zonder zorgen kunt slapen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.