Fijne en gerichte informatie ontvangen over bed

Bed bevalt prima en voldoet dus aan de verwachtingen

Grandioos, en goed geholpen, en voor een goeie prijs,en de service heel goed geholpen niks op aan te merken.

Uitermate tevreden en een aanrader voor iedereen

Aanvankelijk wat sceptisch, maar dat was van korte duur. Uitgerust opstaan is belangrijk om zo de gehele dag actief te kunnen zijn.

Goede prijs

Een hartstikke mooi practisch bed voor absoluut ern betaalbare prijs. Service ook goed. Kortom een zeer tevreden klant.

Zeer mooie slaapkamer voor weinig geld, en super geholpen.

Super service en snelle levering

In de winkel het bed uitgezocht en met advies van de verkoopster de maat bepaald. Na thuis te hebben nagemeten de offerte bevestigd binnen een week levering. Die was super goed op ons afgestemd. Echt heel blij mee

Heerlijk comfortabel en stevig matras.

Onze rugklachten zijn verdwenen, al snel na 2 nachten slapen. Is een stuk hoger dan onze vorige matrassen, dus s’morgens wel even wennen met uit bed stappen.

Top!!

Goede en snelle bezorging. Montage van het bed ging ook erg snel en gemakkelijk.

we werden goed geholpen bij het uitkiezen van de boxspring kregen goede uitleg van de verschillende boxsprings de aflevering was op de afgesproken datum en hij slaapt goed

Super Kwaliteit, Mooie Prijs, Top Service

Super Kwaliteit, Mooie Prijs, Top Service en nu Genieten!

Zeer slechte kwaliteit poortvliet onwaardig.

Zeer slechte kwaliteit poortvliet onwaardig jammer had meer verwacht koop altijd daar maar dit is echt een miskoop gaat denk jaar of 2 mee de materiaal afdek kleur laag ook bar slecht valt nu al af ook slechte schroefjes eigenlijk moet ik geld terug vragen zo slecht kwaliteit leveren en nog van poortvliet echt jammer van onze spaargeld had meer moeten wachten maar denk je het is poortvliet koop alles daar denk je ook komt goed maar niet dus koop dit kast niet.

Goede service en precies volgens afspraak

Heerlijk slapen hoeft niet duur te zijn

Deze boxspring combineert de kwaliteit van matras, topper en beduitvoering tot een heerlijke slaapervaring. Bestelling en aflevering prima verlopen, ze weten daar hoe het moet, top!

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs

We werden zeer goed geholpen in de winkel. Er werd goed meegedacht en er was veel mogelijk. Er waren goede afspraken over de levering. De heren belden netjes vooraf, hebben het bed geïnstalleerd en het afval meegenomen. We kregen nog goede tips voor lang plezier van het bed. Al met al een uitstekende ervaring!!

Paasdijkweg 33 4693 RE Poortvliet

088 23 49 898

Over Slaapdirect

OVER SLAAPDIRECT Een goede nachtrust is erg belangrijk. ’s Nachts herstelt je lichaam zich van de drukke dag die je achter de rug hebt, een goede nachtrust zorgt er dan voor dat je de volgende dag weer fris en fruitig op kunt staan. Dat goed slapen, dat doe je niet zomaar. Om een hoog slaapcomfort te bereiken is het belangrijk om de juiste boxspring te kiezen. Een goede boxspring geeft je energie! Maar is dat wel te betalen? Bij Slaapdirect kiezen we voor goed slapen voor een scherpe prijs. Met een collectie van Europese kwaliteit en transparante prijzen weet jij altijd exact wat jouw investering gaat zijn. Geen verborgen kosten, what you see is what you get! SNEL IN HUIS Slaapdirect levert niet alleen topkwaliteit voor een scherpe prijs maar zorgt ook dat jouw bestelling binnen 8 dagen bij je bezorgd wordt! Door de compacte collectie hebben wij al onze producten op voorraad en kunnen wij deze snel verzenden. We leveren op afspraak zodat jij altijd een moment kunt kiezen dat het jou uitkomt. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om jouw bestelling direct af te halen bij onze showroom. Ieder product bij Slaapdirect is eenvoudig zelf te monteren, binnen no-time slaap jij in een nieuw bed. LAAGSTE PRIJS Jouw nieuwe boxspring vind je voor de laagste prijs bij Slaapdirect. De garantie van ruim 2 jaar zorgt ervoor dat jij iedere avond zonder zorgen kunt slapen.