Een mooie winkel, met mooie collectie

Mijn ervaring in de winkel was heel goed. Prettig geholpen en blij met de aankoop. Alleen jammer dat thuis bleek dat ik een te kleine maat had. Is goed gekomen, maar wel een teleurstelling dat ik 2x verzendkosten moest betalen en dat de winkel daarin niet aan mee heeft betaald.

TOP!

Supersnelle levering met een persoonlijk tintje!

Een fijne webshop, snelle services en levering!

Ik winkel graag op hun webshop aangezien de fysieke winkel voor mij niet in de buurt ligt. Ook hier kom ik weleens. Duidelijk overzichtelijke webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket komt. Kleding is ook netjes verpakt. Ik ben heel tevreden met LAVIE!

Goed geholpen

Zeer snelle service en heel netjes verpakt

Super snelle levering en ook jog eens leuk verpakt met een persoonlijke boodschap :)

snelle en nette service

Nu ga ik het bestelde artikel retour zenden, en ben benieuwd hoe de afhandeling dan gaat. Dat is nog niet helemaal duidelijk.

Mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Het voelde als een cadeautje

Fijne webshop

Fijne Webshop ,snelle bestelling

Snelle service, mooi ingepakt! Gr juliette

Geweldig team bij LAVIE

Wat een klantvriendelijk team bij LAVIE. Twee kledingstukken online besteld. Uiterst snel en bekwaam in communicatie en service toen vóór het versturen van een van beide kledingstukken bleek dat dit kwalitatief niet goed genoeg was en men in het belang van de klant adviseerde om het product niet af te nemen. Hoe proactief kun je zijn! Het tweede kledingstuk snel ontvangen en dat was prachtig. Voorts ook de financiële kant snel afgewikkeld. Een grote pluim voor deze onderneming.

Super snel en keurig geleverd

Het artikel was keurig verpakt,en er zat een retourbon bij voor evt retourzending.

Sehr schnelle Lieferung

Lieferung super schnell und auch sonst war alles bestens. Die Internetseite wurde übersetzt. Daher hat die Bestellung super geklappt. Danke .

Snelle levering & goed verpakt

Kleuren en materiaal zijn precies zoals op de site. Pasvorm is goed.

Netjes en goed opgestuurd.

Super goed

Super mooie kleding en ook snelle levering

Goed, keurig en op tijd

Prima levering. Leuk persoonlijk kaartje erbij

Prima levering. Leuk persoonlijk kaartje erbij

Pakketje werd de volgende dag al geleverd en was netjes verpakt. Goed advies en erg aardig personeel. Vooral Alexandra die voor het maat advies het kledingstuk zelf even ging passen. Zeker een aanrader.

Correcte en snelle levering

Correcte verzending, snelle verwerking bestelling. Kortom prima service.

Snelle ontvangst en netjes verpakt

Zeer goede ervaring

Alles liep voorspoedig. En jasje is leuk en zit perfect. Dikke duim.

Helemaal blij….

met mijn mooie sjaal….en de goede service…

Fijn personeel, goed geholpen

Mooie winkel, heel veel keus maar personeel maakt de winkelervaring fijn, zij kennen de collecties en adviseren zonder op of aandringen, erg prettig en proffesioneel

Super tevreden

2 mooie gilets besteld. Goed verpakt en volgende dag al in huis! Bedankt!!!

Betrouwbaar en snel

Fijne webwinkel overzichtelijk en snelle levering .

Over LAVIE Womenswear

Voel je goed. Op elk moment. Je bent wat je draagt is het gezegde. En daar zit wel een kern van waarheid in. Want kleding beïnvloedt hoe je je voelt en hoe je overkomt. Bij LAVIE Womenswear geloven we dat je je altijd goed moet voelen. Op elk moment. Bij elke gelegenheid. Bij ons kun je dan ook terecht voor kleding waardoor je er niet alleen goed uitziet, maar waarin je je ook gewoon goed voelt. Met alle aandacht voor jou en jouw unieke persoonlijkheid. Zo vinden we altijd een outfit die bij jou en de gelegenheid past. Met een fysieke winkel in Woudenberg en een toegankelijke webshop is de service van LAVIE altijd dichtbij. Persoonlijk, met aandacht en zonder gedoe. In de winkel helpt ons vaste team je graag met advies over kleuren, stoffen en vorm. Of snuffel gerust zelf door de uitgebreide collectie die continu wordt aangevuld. Bijna dagelijks zijn er weer nieuwe items te vinden. Online adviseren en inspireren we je met verrassende combinaties, mooie sets en de nieuwste items. Die je ook eenvoudig kunt combineren met bestaande kledingstukken. En kom je er niet uit? Dan zijn we just a phone call away. Onze collega’s kennen elk item en helpen je graag verder. Facebook: @laviewoudenberg Instagram: @laviewomenswear Telefoon: 0337200075