Niets op aan te merken. Prima

Goede webside, goede service, kortom niets op aan te merken.

Levering al de volgende dag. Het tasje is precies zoals ik mij voorgesteld had. Helemaal tevreden

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen, keurig ingepakt met aardig persoonlijk briefje erbij.

Snelle en correcte levering

Bestellingen worden snel en prachtig ingepakt bezorgd.

Top jurk

Snelle, correcte en keurige levering!

hulp, service alles klopt

Ik rij er graag 40 minuten voor vanaf mijn huis omdat ik er altijd goed slaag en er super fijn geholpen wordt

Prachtige collectie

Bij LaVie hebben ze een mooie uitgebreide collectie. Voor iedereen is er wel wat te vinden. Soms kies je iets uit past het en dan komen de zeer ervaren adviseurs met een hele andere combi. Wat dan vaak mooier is.

Goede kwaliteit kleding....

Heel fijn geholpen, gezellig.

Heerlijke winkel met enthousiast en eerlijk personeel

Altijd een feestje om bij La Vie te shoppen. Kom altijd met pareltjes en een fijn gevoel thuis.

Mijn favoriete winkel

Prachtige winkel, veel keus, maar vooral dames die me fijn helpen! Goed advies en een leuke stijl bij elkaar zoeken voor mij!

Prettig en behulpzaam personeel

Fijn geholpen

Mooie winkel

Leuke verkoopsters met aandacht

Mooie kleding, lekker kunnen rondkijken en ook nog goed geslaagd

Mooie winkel, mooie kleding, aardig personeel en goed kunnen slagen. Wat ik ook goed vind zijn de filmpjes die regelmatig verschijnen via insta.

Fijn geholpen en een eerlijk advies gekregen

Top winkel

Gezellige winkel

Leuk personeel,

Fantastische winkel

Heel fijn geholpen, eerlijke adviezen worden gegeven door de medewerkers en dat is echt goed. Als iets niet iets voor je doet, dan hebben ze zeker alternatieven!

Goede ervaring

Mooie winkel, prettige sfeer, mooie kleding en goed geholpen.

Geweldig geholpen. Super team!!

Mooie winkel, wel even wennen aan de grote. Maar super geholpen.

Ruim assortiment en leuk eerlijk advies

Ik kom hier graag, voor elke gelegenheid is er een vakkundig advies.

Een mooie winkel, met mooie collectie

Mijn ervaring in de winkel was heel goed. Prettig geholpen en blij met de aankoop. Alleen jammer dat thuis bleek dat ik een te kleine maat had. Is goed gekomen, maar wel een teleurstelling dat ik 2x verzendkosten moest betalen en dat de winkel daarin niet aan mee heeft betaald.

TOP!

Supersnelle levering met een persoonlijk tintje!

Een fijne webshop, snelle services en levering!

Ik winkel graag op hun webshop aangezien de fysieke winkel voor mij niet in de buurt ligt. Ook hier kom ik weleens. Duidelijk overzichtelijke webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket komt. Kleding is ook netjes verpakt. Ik ben heel tevreden met LAVIE!

Goed geholpen

Zeer snelle service en heel netjes verpakt

Super snelle levering en ook jog eens leuk verpakt met een persoonlijke boodschap :)

Dorpsstraat 32 3931 EH Woudenberg

Over LAVIE Womenswear

Voel je goed. Op elk moment. Je bent wat je draagt is het gezegde. En daar zit wel een kern van waarheid in. Want kleding beïnvloedt hoe je je voelt en hoe je overkomt. Bij LAVIE Womenswear geloven we dat je je altijd goed moet voelen. Op elk moment. Bij elke gelegenheid. Bij ons kun je dan ook terecht voor kleding waardoor je er niet alleen goed uitziet, maar waarin je je ook gewoon goed voelt. Met alle aandacht voor jou en jouw unieke persoonlijkheid. Zo vinden we altijd een outfit die bij jou en de gelegenheid past. Met een fysieke winkel in Woudenberg en een toegankelijke webshop is de service van LAVIE altijd dichtbij. Persoonlijk, met aandacht en zonder gedoe. In de winkel helpt ons vaste team je graag met advies over kleuren, stoffen en vorm. Of snuffel gerust zelf door de uitgebreide collectie die continu wordt aangevuld. Bijna dagelijks zijn er weer nieuwe items te vinden. Online adviseren en inspireren we je met verrassende combinaties, mooie sets en de nieuwste items. Die je ook eenvoudig kunt combineren met bestaande kledingstukken. En kom je er niet uit? Dan zijn we just a phone call away. Onze collega’s kennen elk item en helpen je graag verder. Facebook: @laviewoudenberg Instagram: @laviewomenswear Telefoon: 0337200075