Blije klant

Jas online gekocht. Prima pasvorm Was keurig verpakt met een handgeschreven berichtje erbij, en snel geleverd

De mensen zijn behulpzaam zonder opdringerig te zijn.

Top en de volgende dag in huis zoals beloofd.

Een prachtige winkel met voor ieder wat wils

Mensen met veel kennis in mode. Het adviseren wat zij doen is top!

Er hangt een gezellige sfeer bij Lavie. Je krijgt de ruimte om lekker rond te kijken. Medewerkers hebben goed in de gaten wanneer je geholpen wilt worden. Wat ook fijn was, was het kopje koffie dat ons werd aangeboden tussen het passen door. Heerlijk!! Tip: Standaard blijven aanbieden. Is een plus punt Of na het afrekenen. Doen al veel goede kleding zaken. En dat is La vie zeker.

Mooie winkel, veel keus!

Heerlijk nu de winkel groter is, lekker rondlopen en kleding passen. Echt een uitje! Er is altijd iemand die kan adviseren!

Wat een mooie winkel en wat een mooie merken erbij!! Maar voor mij blijf studio anneloes wel favoriet ,wel heel fijn dat het zo goed te combineren is met de andere merken Kom al heel wat jaren naar jullie winkel in Woudenberg en nu vast nog wat vaker. Veel succes! Marianne uit Rhenen

Topzaak waar goed en eerlijk advies gegeven wordt

Ik ben al verschillende keren bij Lavie geweest en werd altijd plezierig en deskundig geholpen. Heel fijn!

Keurig en gastvrij ontvangen.

Heel veel succes met jullie nieuwe zaak.

Gezellig en leuk personeel.

Jullie hebben voor iedereen een woordje en zelfs met de openingsdagen , lekker kop koffie hapjes Fantastisch. We komen zeker terug . Ook voor een persoonlijk advies. Groet Wil Bouman .

Prachtige winkel!

Wat een ondernemerschap in een klein dorp met een erg leuk team!

Super mooie winkel, gezellig personeel om je te adviseren

Lekker ruim opgezet en vriendelijk behulpzaam personeel!

Ik word er altijd super leuk geholpen, is de winkel waar ik altijd slaag voor leuke outfits.

Prachtige winkel

Heel goed en gezellig geholpen.

Enorm mooie winkel Hele fijne merken, overzichtelijk ingedeeld, op kleur en merk. Personeel was erg vrolijk liet je lekker kijken en je kon iedereen vragen stellen. Wij werden heerlijk geholpen door een van jullie. Bleef heel de tijd mij en mijn vriendin helpen. Liep niet weg. Was heel eerlijk. We hebben beide heel veel plezier van onze spullen en komen snel weer terug

Mooie zaak en attent personeel, houden zo

Het cijfer dat ik gegeven hebt zegt genoeg over hoe ik het hebt ervaren.

Zo mooi de winkel en mooie kleding !

Ik rij altijd met iemand mee , omdat ik geen auto meer rij , maar zou wel vaker willen komen , zulke mooie kleding ! Veel succes met de nieuwe winkel ! Kom zeker terug ! En allemaal even aardig !

Een mooie ruime winkel. Het is overzichtelijk en alles van een merk bij elkaar. Dat is overzichtelijk. Je wordt door de medewerkers vriendelijk geholpen. Ze helpen je om mee te zoeken wat je wil hebben. Meestal kom ik wel met leuke dingen thuis Leuke combinaties. Kortom ik kom graag bij jullie shoppen en slaag meestal.

Fijn kunnen shoppen in een prachtige winkel

Een gezellige winkel

Een mooi nieuwe winkel met leuke merkkleding. Goed en eerlijk advies. Men neemt de tijd voor je ook al is het druk. Indien je iets wilt ruilen, geen probleem.

Altijd een feestje om naar Lavie te gaan en nu met de mooie nieuwe winkel al helemaal

Mooie winkel

Mooie winkel goed geholpen.

Mijn absolute meest favoriete winkel. Heel veel keus. Prachtige merken. Ontzettende leuke verkoopsters! Echt super! De nieuwe winkel is geweldig!

Leuke winkel

En snelle levering als je online besteld! Leuke merken en fijn geholpen in de winkel.

Super leuke winkel

Veel keus Leuk personeel Persoonlijke aandacht

Over LAVIE Womenswear

Voel je goed. Op elk moment. Je bent wat je draagt is het gezegde. En daar zit wel een kern van waarheid in. Want kleding beïnvloedt hoe je je voelt en hoe je overkomt. Bij LAVIE Womenswear geloven we dat je je altijd goed moet voelen. Op elk moment. Bij elke gelegenheid. Bij ons kun je dan ook terecht voor kleding waardoor je er niet alleen goed uitziet, maar waarin je je ook gewoon goed voelt. Met alle aandacht voor jou en jouw unieke persoonlijkheid. Zo vinden we altijd een outfit die bij jou en de gelegenheid past. Met een fysieke winkel in Woudenberg en een toegankelijke webshop is de service van LAVIE altijd dichtbij. Persoonlijk, met aandacht en zonder gedoe. In de winkel helpt ons vaste team je graag met advies over kleuren, stoffen en vorm. Of snuffel gerust zelf door de uitgebreide collectie die continu wordt aangevuld. Bijna dagelijks zijn er weer nieuwe items te vinden. Online adviseren en inspireren we je met verrassende combinaties, mooie sets en de nieuwste items. Die je ook eenvoudig kunt combineren met bestaande kledingstukken. En kom je er niet uit? Dan zijn we just a phone call away. Onze collega’s kennen elk item en helpen je graag verder. Facebook: @laviewoudenberg Instagram: @laviewomenswear Telefoon: 0337200075