Ik word er altijd super leuk geholpen, is de winkel waar ik altijd slaag voor leuke outfits.

Prachtige winkel

Heel goed en gezellig geholpen.

Enorm mooie winkel Hele fijne merken, overzichtelijk ingedeeld, op kleur en merk. Personeel was erg vrolijk liet je lekker kijken en je kon iedereen vragen stellen. Wij werden heerlijk geholpen door een van jullie. Bleef heel de tijd mij en mijn vriendin helpen. Liep niet weg. Was heel eerlijk. We hebben beide heel veel plezier van onze spullen en komen snel weer terug

Mooie zaak en attent personeel, houden zo

Het cijfer dat ik gegeven hebt zegt genoeg over hoe ik het hebt ervaren.

Zo mooi de winkel en mooie kleding !

Ik rij altijd met iemand mee , omdat ik geen auto meer rij , maar zou wel vaker willen komen , zulke mooie kleding ! Veel succes met de nieuwe winkel ! Kom zeker terug ! En allemaal even aardig !

Een mooie ruime winkel. Het is overzichtelijk en alles van een merk bij elkaar. Dat is overzichtelijk. Je wordt door de medewerkers vriendelijk geholpen. Ze helpen je om mee te zoeken wat je wil hebben. Meestal kom ik wel met leuke dingen thuis Leuke combinaties. Kortom ik kom graag bij jullie shoppen en slaag meestal.

Fijn kunnen shoppen in een prachtige winkel

Een gezellige winkel

Een mooi nieuwe winkel met leuke merkkleding. Goed en eerlijk advies. Men neemt de tijd voor je ook al is het druk. Indien je iets wilt ruilen, geen probleem.

Altijd een feestje om naar Lavie te gaan en nu met de mooie nieuwe winkel al helemaal

Mooie winkel

Mooie winkel goed geholpen.

Mijn absolute meest favoriete winkel. Heel veel keus. Prachtige merken. Ontzettende leuke verkoopsters! Echt super! De nieuwe winkel is geweldig!

Leuke winkel

En snelle levering als je online besteld! Leuke merken en fijn geholpen in de winkel.

Super leuke winkel

Veel keus Leuk personeel Persoonlijke aandacht

Zeer goed geholpen door Jolsnda

Was op de avond van de opening in de winkel, op zoek naar kleding voor de bruiloft van mijn dochter. Ondanks de drukte werd er uitgebreid de tijd voor mij genomen door Jolanda en later samen met Titia. Met een mooie kledingset, schoenen en een tasje tevreden naar huis gegaan.

Super mooie winkel

Fijn geholpen. Kwam al bij de oude zaak. Groot assortiment voor jong en oud. Top formule. Wens ze veel succes.

Mooie winkel en aardig personeel!

Een super mooie/ gezellige winkel met aardig personeel altijd leuk om er heen te gaan!

Een hele fijne en mooi winkel

En je wordt heel fijn geholpen

Leuke collectie en vriendelijk personeel

Goed geholpen en zeker niet opdringerig

Fantastische winkel, mensen en collectie

Fantastische winkel, mensen en collectie

Altijd iets leuks , en iedereen denkt met je mee !

Voor een vrouw van mijn leeftijd ( 66 jaar ) en geen perfect figuur, is het lastig om leuke kleding te vinden , maar bij la vie slaag je altijd in mijn geval !

fantastisch

Een hele fijne belevenis, al het personeel staat voor je klaar. Mooie ruime, nieuwe winkel. En de merken zijn ook top. Al met al, ik kom er graag!

Ervaring

Was niet veel aandacht voor de juiste pasvorm. Verkoopster was teveel met iedereen een beetje bezig. Waardoor niet de gewenste hulp en vond alles erg mooi ( ondanks het te groot of te klein zijn) hierover waren meerdere klanten het eens. Ik geef wel een aanbeveling maar ook een kanttekening!

Fijne grote winkel met veel keus.

Ik zou zo doorgaan, alles gaat helemaal goed. Lief personeel en mooie kleding.

Inspirerend, vriendelijk en mooie collectie

Bij LaVie winkelen is altijd een feestje. Mooie merken en collectie. Voor iedereen is er wel wat te vinden. Je wordt vakkundig geholpen en er wordt gekeken naar jou als persoon om een passend item te vinden zodat je tevreden de deur uit gaat!

Over LAVIE Womenswear

Voel je goed. Op elk moment. Je bent wat je draagt is het gezegde. En daar zit wel een kern van waarheid in. Want kleding beïnvloedt hoe je je voelt en hoe je overkomt. Bij LAVIE Womenswear geloven we dat je je altijd goed moet voelen. Op elk moment. Bij elke gelegenheid. Bij ons kun je dan ook terecht voor kleding waardoor je er niet alleen goed uitziet, maar waarin je je ook gewoon goed voelt. Met alle aandacht voor jou en jouw unieke persoonlijkheid. Zo vinden we altijd een outfit die bij jou en de gelegenheid past. Met een fysieke winkel in Woudenberg en een toegankelijke webshop is de service van LAVIE altijd dichtbij. Persoonlijk, met aandacht en zonder gedoe. In de winkel helpt ons vaste team je graag met advies over kleuren, stoffen en vorm. Of snuffel gerust zelf door de uitgebreide collectie die continu wordt aangevuld. Bijna dagelijks zijn er weer nieuwe items te vinden. Online adviseren en inspireren we je met verrassende combinaties, mooie sets en de nieuwste items. Die je ook eenvoudig kunt combineren met bestaande kledingstukken. En kom je er niet uit? Dan zijn we just a phone call away. Onze collega’s kennen elk item en helpen je graag verder. Facebook: @laviewoudenberg Instagram: @laviewomenswear Telefoon: 0337200075

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.