Zeer professionele en snelle harde werkers bij Zonion. Ik ben heel tevreden

De medewerkers van Zonion zijn zeer goed op elkaar aangewezen en ingespeeld het ging snel en zeer professioneel

Prima bedrijf

De installatie werkt prefect en is vakkundig geplaatst. Geen minpunten.

Goed werk geleverd

Snel vakkundig aardige mensen

Vakkennis

Fijn en vlot werkende vaklieden en nemen ook de tijd om uitleg te geven en te overleggen. Komen afspraken na. Ruimen na afloop werkzaamheden alles keurig op en stofzuigen de werkplek waar omvormer is opgehangen, met een "eigen meegebracht stofzuiger" (nog nooit bij een ander bedrijf meegemaakt). Top mannen!

Gied werk geleverd

Het voor contact kan beter, moest er zelf achteraan wanneer en welke datum voor plaatsing. Super prijs... maar kan best iets hoger en dan incl het metertje in de meterkast, want ik dacht dat deze echt erbij zat. Je hebt nu net niets aan de app. Aanbevelen Ja want panelen zijn goed, werk is goed gedaan en netjes.

Prima bedrijf en goede service

Zonnepanelen laten plaatsen en dit is allemaal netjes uitgevoerd. Opwekken maar!

vakkundig en professioneel

Zonion heeft zeer vriendelijk personeel, werken snel en vakkundig. alles wordt keurig schoongemaakt, echt een aanrader

Zeer goed!

Snelle en zeer nette werkers! Het resultaat is zeer naar wens!

Vakmannen

Prettig contact, goede service en kwaliteit, erg tevreden.

Ja gewoon top

Supergoed geregeld. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, geen gekke markups of aanbetalingen, werd een maand eerder dan verwacht keurig geinstalleerd. Alles netjes weggewerkt van binnen en buiten, en geleverde stroom zit binnen verwachtingen (zomerse dag, klein beetje bewolkt geeft 3,5kW uit een theoretisch maximum van 4,3kW). Heb de installatie pas anderhalve dag maar tot zover ben ik zeer tevreden. Bedankt!

Op een prettige sfeer is het gehele proces doorlopen.

Vanaf de koop tot en met de plaatsing van de zonnepanelen is alles conform afspraak verlopen. Er was steeds een aangename communicatie wisseling.

Mannen met ervaring die de installatie netjes hebben uitgevoerd

Snel, goed en vriendelijk

Snel, goed en vriendelijk

Snel en netjes gewerkt

Volgens afspraak geïnstalleerd en duidelijke uitleg gekregen. Snel en keurig werk geleverd

Top bedrijf

Prettig bedrijf, veel kennis van de materie en bovendien de levering sneller dan ik verwacht had. Niet opdringerig. Echt een aanrader

Tevreden met de werkzaamheden en contact vooraf

Zonnepanelen naar tevredenheid geïnstalleerd en geplaatst. Medewerkers waren vriendelijk en werken netjes.

Zeer netjes geplaatst!

Om 8.30 stond het team voor de deur, en waren er klaar voor om 21 panelen te plaatsen bij ons. Dit hebben ze echt super strak en netjes gedaan, kan niet anders zeggen. Heb weleens daken gezien, waarvan ik dacht hoe dan.... Alles netjes uitgelegd, zelfs de app. De omvormer mooi geplaatst op zolder. Wij zouden Zonion zeer zeker aanbevelen!

correcte levering en vakkundig geïnstalleerd.

Geïnstaleerd door bekwame vakmensen. Prettig om mee te werken.

Ik heb de zonnepanelen al een poosje geleden laten plaatsen door Zonion prima afgeleverd en geïnstalleerd tot op heden werkt alles prima naar behoren. In de toekomst zou ik nog meer panelen op mijn overkapping willen laten plaatsen. Vriendelijke groeten, Jari

Prima en vakkundig.

goede service verlening , telefonisch goed bereikbaar, Wij zijn erg tevreden

Uitstekende service, kundige installatie

Goed advies vooraf. Correcte installatie en uitleg over het gebruik.

Zonion: De beste keuze voor zonnepanelen!

Vandaag zijn onze zonnepanelen vakkundig geïnstalleerd door Zonion. Voordat ik besloot om voor Zonion te kiezen, heb ik uitgebreid onderzoek gedaan en een gedetailleerd overzicht gemaakt van alle aspecten: het gewenste merk zonnepanelen, de benodigde hoeveelheid op basis van ons verbruik, de geschikte omvormer en uiteraard de totale investering. Zonion heeft mij op een correcte manier bijgestaan en helder advies gegeven. Dit onderscheidde hen zeker van andere aanbieders die vaak gericht zijn op snelle verkoop zonder oog voor de service achteraf. Het is van groot belang dat ervaren professionals de panelen installeren en dat er gebruik wordt gemaakt van veilige en hoogwaardige materialen. Zonion voldeed volledig aan al deze eisen, en ik kan hen dan ook zonder enige twijfel voor 100% aanbevelen.

Mooi aangelegd!

Alles netjes gemonteerd. En zelfs nog een keer teruggekomen om de zonnepanelen iets op te schuiven en er paneel bij te zetten.

Erg prettig team wat de werkzaamheden uitvoert

Jongens hebben erg netjes gewerkt ben zeer tevreden over de uitleg en het uitgevoerde werk. Zou het anderen ook aanraden om hier hun zonnepanelen aan te schaffen. Groet Peter Mulders

Zeer correct bedrijf

Van begin tot montage alles keurig en op tijd geleverd Plaatsen van de panelen en installatie conform aanbieding uitgevoerd naar volle tevredenheid Installateurs netjes gewerkt

Over Zonion

Zonion.nl is vanaf 2013 leverancier en installateur in de zonne-energie. In 1997 zijn we begonnen in de wind-energie. Onze interesse in de zonne-energie werd gewekt door nieuwe technieken en mogelijkheden. Vanaf dat moment zijn we zonnepanelen gaan installeren en bieden we materialen aan via onze webshop. We behandelen offerteaanvragen en hebben in het voortraject overleg met geïnteresseerden. Onze vrijblijvende offerte is altijd maatwerk. Bij onduidelijkheden komen we voordat we gaan installeren eerst op bezoek. Op deze manier worden onaangename verrassingen voorkomen en weet de klant wat hij krijgt. Een professioneel team komt met moderne middelen om de zonnepanelen te installeren en op te leveren. We zijn een no nonsene bedrijf en zijn van A tot Z betrokken. Er zijn geen andere bedrijven nodig voor uw installatie. Wij verzorgen alles inclusief de BTW teruggave voor particulieren. Wij leveren materialen van uitstekende kwaliteit vaak voor de scherpste prijs. Wij doen het werk met eigen teams. Zonion levert met deskundig personeel de beste installatie. Er worden geen concessies gedaan op kwaliteit en veiligheid. Zonnepanelen kopen is een investering. Maar je energierekening wordt meteen flink lager en zo verdien je je investering terug. Meestal is de installatie in 4-6 jaar terugverdient. Daarna heb je nog vele jaren gratis zonnestroom. Laat het niet liggen maar neem contact met ons op.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.