Zonion: De beste keuze voor zonnepanelen!

Vandaag zijn onze zonnepanelen vakkundig geïnstalleerd door Zonion. Voordat ik besloot om voor Zonion te kiezen, heb ik uitgebreid onderzoek gedaan en een gedetailleerd overzicht gemaakt van alle aspecten: het gewenste merk zonnepanelen, de benodigde hoeveelheid op basis van ons verbruik, de geschikte omvormer en uiteraard de totale investering. Zonion heeft mij op een correcte manier bijgestaan en helder advies gegeven. Dit onderscheidde hen zeker van andere aanbieders die vaak gericht zijn op snelle verkoop zonder oog voor de service achteraf. Het is van groot belang dat ervaren professionals de panelen installeren en dat er gebruik wordt gemaakt van veilige en hoogwaardige materialen. Zonion voldeed volledig aan al deze eisen, en ik kan hen dan ook zonder enige twijfel voor 100% aanbevelen.

Mooi aangelegd!

Alles netjes gemonteerd. En zelfs nog een keer teruggekomen om de zonnepanelen iets op te schuiven en er paneel bij te zetten.

Erg prettig team wat de werkzaamheden uitvoert

Jongens hebben erg netjes gewerkt ben zeer tevreden over de uitleg en het uitgevoerde werk. Zou het anderen ook aanraden om hier hun zonnepanelen aan te schaffen. Groet Peter Mulders

Zeer correct bedrijf

Van begin tot montage alles keurig en op tijd geleverd Plaatsen van de panelen en installatie conform aanbieding uitgevoerd naar volle tevredenheid Installateurs netjes gewerkt

Prima werk geleverd en netjes uitgevoerd

De mannen hebben vakkundig werk afgeleverd

Top bedrijf

Alles keurig en netjes geplaatst en snel geregeld

Helemaal meer dan tevreden

Zeer vakkundig personeel een bedrijf dat zijn afspraken nakomt wij zijn zeer tevreden over de snelheid van levering en de werking van het product.

Er blijft veel zand liggen op de onderste zonnecellen Wat kunnen we er aan doen?

Zeer tevreden over de geleverde diensten

De volledige installatie van 13 zonnepanelen en toebehoren is naar alle tevredenheid uitgevoerd. De mensen waren vriendelijk, vakkundig en werkten zeer netjes. Ook goed om te zien dat er aan de veiligheid werd gedacht met bijvoorbeeld valbescherming en lift.

Goede panelen en netjes gemonteerd

Hoewel de communicatie wat stroef ging in de aanloopfase ben ik zeer te spreken over de levering en de montage en aansluiten van de panelen. De jongens werken netjes en zijn beleefd. Alles ook opgeruimd bij afronding. Al met al tevreden.

Deskundig , vriendelijk , netjes , goede materialen .

Zeer tevreden 11 zonnepanelen op voor en achterkant huis + omvormer Ploeg van 4 monteurs hebben de klus zeer deskundig gemonteerd . Dank daar voor.

Super!!!

Zonion is een superteam: levert excellent werk en idem product, echt klasse.

Zij houden zich goed aan de afspraken.

Wij hebben moeten wachten om dat de dak constructie voor platten daken niet leverbaar was. Vorig jaar de offerte gekregen en twee weken geleden is alles correct af geleverd en voor dezelfde prijs en zonder BTW.

Uitstekend bedrijf

Levert materiaal van prima kwaliteit, komt afspraken na en installeert netjes en zorgvuldig.

Super netjes en goed geïnstalleerd. Zeer vriendelijke mensen. Echt een aanrader!

Fijne mensen en goed werk

Aardige mensen, goede communicatie en de panelen liggen mooi op het dak. Ze hebben goed met ons meegedacht, om het optimale uit ons dak te halen.

Prima werk geleverd

Prettig werkvolk, beleefd vriendelijk gezellig, super gewerkt en netjes afgewerkt. Alles schoon opgeleverd , dus prima tevreden met dit bedrijf. Een aanrader. Fam K..Rill

De mensen die zijn geweest om alles te monteren waren netjes, vriendelijk en beleeft. Goed geholpen duidelijk uitleg gehad

snelle service, zeer professioneel, goede uitleg en heel netjes

nette mensen die goed uitleggen wat er moet gebeuren. kritisch op eigen werk panelen liggen er netjes op, ook omvormer is mooi weggewerkt goede prijs en goede service. top!

Goeie communicatie, snelle levering en netjes afgewerkt

Duidelijke offerte en nette installatie.

Prima bedrijf die zijn afspraken na komt met goede eindresultaten.

De vooraf opgevraagde offerte is duidelijk en er is een aanbieding gedaan voor een nette prijs. Er wordt goed gecommuniceerd via de mail over vragen en tussentijdse wijzigingen. De afspraken die tijdens het offerte traject gemaakt zijn worden nagekomen. De uitvoering van de werkzaamheden zijn keurig en wordt uitgevoerd door nette mensen met verstand van zaken.

Erg tevreden.

Goed geholpen. Prima uitleg van alles. Keurig aangelegd en uitleg van de app.

Fijn bedrijf met goed en vriendelijk personeel

Bij aanvraag snel een offerte ontvangen. Na opdracht lange levertijd van omvormer maar daar kan Zonion niets aan doen. Na binnenkomst van de omvormer werd snel een afspraak ingepland. Installatie is netjes en snel verlopen. Goede uitleg gehad.

Goede ervaring met dit bedrijf

Mijn zonnepanelen correct, netjes en deskundig gemonteerd. Geen afval achtergelaten, alles netjes opgeruimd en meegenomen. Personeel vriendelijk en correct.

Gewoon goed overleg en snel geleverd

Denkt mee met mogelijkheden, scherpe prijs en levert snel ...

Staalwijk 2 B

8251 JX Dronten

Over Zonion

Zonion.nl is vanaf 2013 leverancier en installateur in de zonne-energie. In 1997 zijn we begonnen in de wind-energie. Onze interesse in de zonne-energie werd gewekt door nieuwe technieken en mogelijkheden. Vanaf dat moment zijn we zonnepanelen gaan installeren en bieden we materialen aan via onze webshop. We behandelen offerteaanvragen en hebben in het voortraject overleg met geïnteresseerden. Onze vrijblijvende offerte is altijd maatwerk. Bij onduidelijkheden komen we voordat we gaan installeren eerst op bezoek. Op deze manier worden onaangename verrassingen voorkomen en weet de klant wat hij krijgt. Een professioneel team komt met moderne middelen om de zonnepanelen te installeren en op te leveren. We zijn een no nonsene bedrijf en zijn van A tot Z betrokken. Er zijn geen andere bedrijven nodig voor uw installatie. Wij verzorgen alles inclusief de BTW teruggave voor particulieren. Wij leveren materialen van uitstekende kwaliteit vaak voor de scherpste prijs. Wij doen het werk met eigen teams. Zonion levert met deskundig personeel de beste installatie. Er worden geen concessies gedaan op kwaliteit en veiligheid. Zonnepanelen kopen is een investering. Maar je energierekening wordt meteen flink lager en zo verdien je je investering terug. Meestal is de installatie in 4-6 jaar terugverdient. Daarna heb je nog vele jaren gratis zonnestroom. Laat het niet liggen maar neem contact met ons op.