Leuk assortiment en behulpzame eigenaar.

Ik heb kunnen vinden wat ik zocht. Mijn bestelling was heel snel binnen. Er was helaas iets mis gegaan, maar dit was heel snel en netjes opgelost.

Het was een feestje mijn bestelling.

Hele goede ervaring, snel de bestelling in huis. Leuke dingetjes voor Pasen besteld. Zag er allemaal zeer goed uit. Was er heel blij mee. En een enorme keuze in het assortiment.

Snelle levering & onwijs leuke traktatie ideeën

Hele leuke ideeën

Erg tevreden!

Mooie cadeaus en snelle levering. Top!

Zo fijn! Bestel, voor elk kind de traktatie bij Leukvooreenfeest! Echt een aanrader!

Super fijne mensen, hele snelle levering! Bellen op, om te overleggen. Ik raad, iedereen jullie aan!

Toch een beetje teleurgesteld

Ik had in mijn eerste bestelling blokbodem zakjes besteld. Maar nu bleek dat ik er te weinig had besteld. Dus nog een bestelling geplaatst. Deze kreeg ik thuis en nu bleek dit een andere maat te zijn. Ik mijn bestellingen na gekeken en nu was wat ik gevraagd was goed maar de verkeerde zakjes toegestuurd gekregen. Dus nu zat ik met 2 verschillende maten zakjes. Hierover contact opgenomen (dinsdag)en natuurlijk vond ze dit heel vervelend. En ze bood aan om nieuwe te sturen. Maar aangezien ik de zakjes voor vrijdag nodig had kon ze mij niet beloven dat ik ze dan ook in huis had omdat ze op woensdag niet open zijn. Dus was het helaas voor mij. Ook werd aangeboden om mijn kosten te vergoeden maar we praten over €1,45 dus dat is de moeite niet waard. Ik was meer geholpen met nieuwe zakjes maar dat was dus ook niet mogelijk. Ik ben van mening als ik de fout had gemaakt naar mijn klant dat ik het zo netjes mogelijk had afgehandeld. Ik zou dan de zakjes alsnog dezelfde dag hebben nagestuurd ondanks dat de bestellingen al weg waren. Dan maar even wat meer werk want de fout lag immers bij mij, maar een tevreden klant is belangrijker. En zeker als het een nieuwe klant is. Maar helaas is dit niet gebeurd. Wel excuses gekregen maar daar had ik niet zoveel aan. Dus ja of ik nog een keertje iets zou bestellen weet ik nog niet. Dan moet de nood wel erg hoog zijn.

Goed!

Snel geleverd, mooi gemaakt!

Top Service

Leuk voor een feest' website is een alleen al een feestje om naar te kijken. Er is ruime keuze uit mogelijkheden voor verschillende thema. Op het laatste moment heb ik een bestelling gedaan en toch wat de bestelling op tijd binnen, geweldig! Ook het whatsapp contact verloopt snel. Tip: Het zou leuk zijn als er in de toekomst ook meer kant en klare traktaties komen voor andere thema's zoals afscheid collega's, afscheid kinderopvang, bedankjes etc.

Super leuk!

Leuke voorbeelden en leuke producten

Super! Wat een gemak!

Wat een gemak en snel verstuurd! Leuk assortiment! Zag er precies uit als op de foto, heel netjes!

Klantvriendelijk

Ik heb heel toffe gelukspoppetjes gekocht (girafjes en olifantjes). Verder heb ik ook nog snoepzakjes gekocht, dat bleken bij levering de verkeerde te zijn. Ik heb gemaild, kreeg dezelfde dag nog antwoord en een dag later had ik al de juiste zakjes in de brievenbus. Een topservice dus en heel klantvriendelijk.

Hele leuke producten, snel gemaakt en verstuurd.

Helemaal top!

Dank jullie wel dat jullie snel mijn levering uit kunnen sturen, zodat mijn zoontje deze als nog bij de dagopvang kunnen uitdelen.

Altijd leuk!

Leuke items, leuk verpakt, altijd leuk!

Snelle levering, betaalbaar en goed!

Heel tevreden!

Leuke producten en snelle verzending

De producten waren met liefde ingepakt. Super leuk voor de verjaardag van mijn dochtertje! Bedankt!

Netjes en snel verzonden

Keuze was snel gemaakt, prijzen zijn goed. Op zondag besteld, dinsdag in huis.

Super leuke uitdeel cadeautjes

Super leuke voorverpakte uitdeel cadeautjes om uit te delen voor mijn kindjes op de kinderopvang. De service is ook altijd erg snel en het doosje is altijd netjes ingepakt.

Snel verzonden, te gekke spulletjes en mooi verpakt

Bedankt voor weer een mooi verpakte bestelling, vol met leuke spulletjes waar mee aan de slag kan. Snel geleverd is zó fijn!

Snel geleverd en super leuk verpakt.

Snel geleverd en super leuk verpakt!

Leuk product en snelle levering

Maakte het afscheid van de kinderopvang extra leuk.

Super snelle levering

Bestelling snel in huis en het was leuk verpakt

Goed en prettig geholpen

Makkelijke site met veel keuze en ideetjes voor leuke artikelen

Snel en netjes verzorgt pakket.

Product na een week nog niet bezorgd

Zie titel.

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Als je contact met ons opneemt via [email protected] kunnen we kijken wat er is misgegaan.

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.