Ontzettend leuk!

Kant en klare traktatie besteld, precies zoals op foto! Snelle levering ondanks dat er stond ivm met drukte rekening houden met langere leveringstijd. Helemaal top

Mooie spullen en snelle levering

Een beetje last minute besteld en ondanks de aangekondigde drukte toch snel verzonden. Heel blij mee en traktatie viel goed in de smaak.

Snelle levering, super leuk ingepakt en hele leuke traktaties! En een heel blij kind!

Super bedrijf

Makkelijk met ophalen, en zulke leuke dingen te koop!

Alles helemaal in orde en leuk verpakt!

Leuk cadeautje en snel bezorgd

Er leuk afscheidscadeautjevoor de meester. Cadeautje was snel binnen. Aanrader

Leuk verpakt en cadeautjes zijn heel leuk!

Nog steeds geen pakketje na 1,5

Ik heb 1,5 week geleden een bestelling geplaatst die nog steeds niet binnen is het was een kleinigheidje voor de juffen van mij kinderen die hebben nu dus met lege handen afscheid genomen van hun juf ik baal hier echt ontzettend van Het zou afgelopen woensdag binnen moeten zijn geweest

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet bezorgd is. We hadden hier graag een berichtje over ontvangen zodat we je hadden kunnen helpen. Dit kan natuurlijk alsnog door te mailen naar [email protected]

Snelle levering en pakketjes zijn zo leuk om als bedankje te geven.

Snel geregeld en lekker dichtbij

Hele leuke stickers voor een traktatie. Snel reageren en dicht bij huis.

Leuke cadeautjes voor een betaalbare prijs en snelle levering

Goede service.

Er ontbrak iets bij de geleverde bestelling en is gelijk opgelost

Super leuk en netjes

Alleen al van de leuke stickers op de verzenddoos werd ik blij. Alles was super netjes ingepakt en mooi gemaakt.

Geweldig !!

De cadeautjes zagen er prachtig uit. Mooi en heel vrolijk verpakt en snel bezorgd. Ben er heel blij mee en straks de kinderen ook ze dit krijgen. Ontzettend bedankt !!

Helemaal top

Bestelling snel binnen en super leuk ingepakt!

Wat een geweldige site! Leuke cadeaus en verschillende stickers die je kunt kiezen. Met zorg verpakt en snel geleverd! En de prijs kwaliteit is top! Ik ben fan!

Super service!

Leuk cadeautje besteld voor de juffendag op school! Ik was alleen nogal laat met mijn bestelling omdat ik deze al binnen 2 dagen nodig had. Na 1 telefoontje ging de bestelling nog dezelfde dag mee met Post NL. En ik heb alles op tijd ontvangen. Bedankt voor deze service!

Top!!!

2 kaarsen in pot besteld, helaas was er 1 met de post helemaal stuk gegaan. Gelijk een nieuwe toegestuurd gekregen.

Product zoals omschreven en leuk/netjes ingepakt!

Goede service leuke producten

Snelle fijne service nadat er iets mis bleek met mijn bestelling. Verder overzichtelijke website. Producten komen overeen met wat je denkt te kopen

Super leuk!

De producten die ik heb besteld, zijn zeer goed verpakt aangekomen en zijn erg mooi. De kaarsen ruiken heerlijk. Erg tevreden.

Superservice!

Hele fijne site en snelle service! Leuke producten.

Ontzettend leuk!

Leuke spullen om mooie kadopakketjes van te maken

Perfect!

Super fijne service, ontzettend leuke en mooie artikelen. Heel tevreden!

Snel geleverd en prachtige pakketjes !

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.