Product na een week nog niet bezorgd

Zie titel.

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Als je contact met ons opneemt via [email protected] kunnen we kijken wat er is misgegaan.

Al vaker bij leukvooreenfeest besteld. Altijd top en snelle verzending!

Ik was een beetje laat met bestellen voor een traktatie, maar had het erop gegokt om het toch te bestellen en te hopen dat het de volgende dag in huis zou komen. Dat was gelukkig gelukt! Heel snel bezorgd, superfijn.

Ideal voor traktatie

Net dat beetje extra om de traktatie tot een feest te maken. Heel erg leuk!

Zo leuk om ieder pakketje als een kadootje te ontvangen. Snelle levering en fijne persoonlijke service!

Geweldig!!

Geweldige stickers!!! Snel geleverd!!

Snelle bezorging en het was ook nog eens super leuk verpakt

Snelle en goede service!

Ik had in eerste instantie de verkeerde stickers geleverd gekregen, maar dit werd snel en goed opgelost. Verder waren de stickers ook van goede kwaliteit.

Super prijsjes

Overzichtelijke site en duidelijk wat het product is en de hoeveelheid.

Geweldig voor een 'super wings' fan.

Kind vond het geweldig, leidsters orgineel en ik makkelijk!

Ik had laat besteld maar het werd gelukkig optijd geleverd! Heel blij met de service, mooie dikke stickers en leuke cadeautjes.

Altijd goed.

De leuke stickers en ronde zwarte labels waren weer snel in huis. En zoals altijd netjes verzorgd verpakt.

Snelle bezorging

Producten goede kwaliteit, en ze nemen contact op met je als er een product niet meer op voorraad is. En dan komen ze ook met een alternatief.

Tractatie voor 5-de verjaardag van mijn zoon

Geweldig! Snelle reactie en snel levering. Alles was top! Mooie cadeautjes voor tractatie in de school. Erg blij mee! Bedankt!

Top producten

Fijn en snel besteld

Besteld en snel en netjes geleverd!

Hartelijk bedankt. de Bestelling werd zeer snel geleverd. Heel leuk verpakt. Het is heel leuk.

Fijne ervaring.

Eerste keer hier een bestelling geplaatst en zeer tevreden met het resultaat.

Altijd blij met een pakketje van Leuk voor een feest!!! Goede service

Goed kwaliteit/snelle levering

Een fijne site om artikelen te kopen voor een traktatie. Er is een ruime aanbod van spullen, de levering was snel en werd goed over geïnformeerd, de prijs en kwaliteit zijn goed.

Supergoede ervaring, leuk voor een feest heeft hele leuke producten en spulletjes. Wordt altijd zeer snel verstuurd en zo ontzettend leuk ingepakt! Het is al een feestje om het pakketje te ontvangen

Wat een fijn bedrijf!

Leuke en mooie artikelen! Ik was vergeten een labeltje te bestellen bij een cadeautje, wat opgemerkt werd door het bedrijf. Er werd netjes na gebeld, waar ik heel blij mee was, top en zorgvuldig! Ook snelle levering en mooi verpakt!

Altijd een cadeautje om uit te pakken

Heel leuk om dit te mogen ontvangen!

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering. Besteld voor de geboorte van onze dochter leuk, makkelijk, ideaal!

Klein mini feestje

Leuke producten waar ik blij van wordt. Het is altijd een klein mini feestje om een pakketje van ‘leuk voor ren feest’ te mogen ontvangen.

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.