Onwijs leuke items

Zulke leuke items gescoord.. Kaartjes met ijsjes, heb ik ingelijst voor mijn dochtertje haar kamer!! Poepie items, veel te cute.. want ik heb Crohn, dit maakt het zo gezellig. Snelle verzending, super fijn!!

Verkeerde bestelling ontvangen

Ik had voor mijn zoontje heel mooie gepersonaliseerde stickers besteld met vlaggetjes, helaas de verkeerde stickers ontvangen. Namelijk met bloemetjes op. Ook mooi maar paste helemaal niet in het thema voor zijn verjaardagstraktaties, misschien ook wat te vrouwelijk voor een stoere jongen. Ik heb hiervoor een mailtje gestuurd maar daar is spijtig genoeg niet op geregistreerd geweest. Andere stickers besteld op een andere website dan maar!

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet in orde was. Wij hebben je email alleen niet gelezen en hebben je niet kunnen helpen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar [email protected]? Dan gaan we dit voor je oplossen.

Leuke cadeaus

Leuke cadeaus en snel verstuurd.

Snelle verzending en goede aankoop!!

Zag er top uit!

Snelle levering en netjes geleverd

Betrouwbaar, snelle levering en je krijgt wat je besteld.

Op de site staat goed aangegeven hoe de traktatie eruit ziet en wat de inhoud is. De traktaties zijn netjes verpakt en erg feestelijk. Ook de leveringstijd van de traktatie is erg fijn. Mocht je op korte termijn nog een traktatie willen bestellen, ben je hier goed.

Snelle levering en super leuk verpakt. Is een kadootje om uit te pakken.

Heel klantvriendelijk en vrolijke mensen ! En de kinderen hebben een super dag gehad door de unicorn springkussen!!!!

Mooi ingepakt! En snel geleverd!

Mooi pakketje

Zeer tevreden!

Heel leuke uitdeelcadeaus, snelle levering. Prima ervaring!

Ziet er leuk uit

Ziet er leuk uit en is lekker makkelijk om kant en klaar te bestellen.

Op 6 mei een pakketje besteld voor mn dochtertje om te trakteren. Alleen vanwege een probleem bij PostNL werd het pakketje pas op 16 mei geleverd. Tussendoor steeds contact gehad met leukvooreenfeest en er werd steeds snel geantwoord en mee gedacht. Kreeg zelfs de optie wanneer het pakket 16 mei er nog niet zou zijn, ze een nieuw pakket zouden opsturen en dan zouden ze het zelf wel verder regelen met PostNL. Top!!! Gelukkig was dit achteraf niet nodig. Hele leuke spullen geleverd gekregen. Denk dat m'n dochtertje dinsdag vol trots gaat trakteren...

Leuke site met onwijs leuke cadeautjes, ideeën en materialen om zelf iets leuks te maken. Snelle en goede service! Het pakketje was zelf ook heel leuk verpakt, een cadeautje om uit te pakken!

Het was een FEESTJE om uit te pakken!

De service is goed, snelle levering, mooie producten en hartstikke leuk om uit te pakken. Het wordt een feestje voor mijn dochter om te trakteren op dr crèche! Heel erg bedankt!

Leuke beertjes zeer te spreken hier over Tot volgende keer

Perfecte services en snelle levering!

Voor het eerst besteld bij leukvooreenfeest en zeker voor herhaling vatbaar.... Goed te bereiken via de tel., mail et.

1 van de 3 cadeautjes was kapot en gekreukt

Er is niet op tijd een passende oplossing gegeven, geld terug was fijn geweest.

Goedemorgen, Wat jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Leuk voor een feest! Zoals aangegeven per mail mag je de producten terugsturen en krijg je van ons je aankoopbedrag terug.

Onverwachte kosten

Ik had gewoon netjes verzendkosten betaald. Gingen ze het opsturen met maar 1 postzegel, waardoor ik nog voor 4 postzegels portokosten moet betalen

Goedemorgen, Zoals per mail besproken gaan we dit voor je oplossen!

geweldige bestelling, goede levering

Keurige afhandeling, leuk verpakt. Er miste een onderdeel bij een van de cadeautjes, is snel en correct opgelost.

Mooie producten echt een feestje om uit te pakken

Via instagram kwam ik om jullie site. Mooie producten, zo kan ik een cadeautje extra feestelijk maken.

Leuk assortiment en behulpzame eigenaar.

Ik heb kunnen vinden wat ik zocht. Mijn bestelling was heel snel binnen. Er was helaas iets mis gegaan, maar dit was heel snel en netjes opgelost.

Het was een feestje mijn bestelling.

Hele goede ervaring, snel de bestelling in huis. Leuke dingetjes voor Pasen besteld. Zag er allemaal zeer goed uit. Was er heel blij mee. En een enorme keuze in het assortiment.

Snelle levering & onwijs leuke traktatie ideeën

Hele leuke ideeën

Erg tevreden!

Mooie cadeaus en snelle levering. Top!

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.