Altijd blij met een pakketje van Leuk voor een feest!!! Goede service

Goed kwaliteit/snelle levering

Een fijne site om artikelen te kopen voor een traktatie. Er is een ruime aanbod van spullen, de levering was snel en werd goed over geïnformeerd, de prijs en kwaliteit zijn goed.

Supergoede ervaring, leuk voor een feest heeft hele leuke producten en spulletjes. Wordt altijd zeer snel verstuurd en zo ontzettend leuk ingepakt! Het is al een feestje om het pakketje te ontvangen

Wat een fijn bedrijf!

Leuke en mooie artikelen! Ik was vergeten een labeltje te bestellen bij een cadeautje, wat opgemerkt werd door het bedrijf. Er werd netjes na gebeld, waar ik heel blij mee was, top en zorgvuldig! Ook snelle levering en mooi verpakt!

Altijd een cadeautje om uit te pakken

Heel leuk om dit te mogen ontvangen!

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering. Besteld voor de geboorte van onze dochter leuk, makkelijk, ideaal!

Klein mini feestje

Leuke producten waar ik blij van wordt. Het is altijd een klein mini feestje om een pakketje van ‘leuk voor ren feest’ te mogen ontvangen.

Snel verzonden

We kwamen een aantal zakjes te kort. Er is zsm gereageerd op mijn mail. En een dag later had ik de rest al op de deurmat binnen!

Echt top

Super snelle levering. Alles ziet en top top uit. En het scheelt ons in deze drukke dagen gedoe met een traktatie in elkaar zetten

Leuk om uit te delen!

Echt super leuk als uitdeelcadeautje! Vorig jaar was ik een vermogen kwijt toen ik alles apart moest kopen. Dit is echt een betaalbaar alternatief!

Zelfs in de drukke decembermaand mijn pakje heel snel bezorgd, heel erg bedankt!

Ik had eenmalig minute bestelling gedaan en snel nodig. Het werd dezelfde dag nog opgestuurd ondanks ik laat in de middag had besteld en de volgende dag binnen. Heel fijn en leuk verpakt.

Super leuke webshop!

Twee keer besteld bij leukvooreenfeest en beide keren heel tevreden! Snel geleverd, leuk ingepakt en leuke artikelen!

Altijd leuke spulletjes en snelle levering

Als ik wat nodig heb voor een feestje of traktatie bestel ik altijd hier ! Altijd goed .

Snelle levering en kwalitatief goed inpakpapier. Ik ben heel erg tevreden

Bestelling te laat.

Ruime keuze, leuke feestartikelen. Helaas was mijn pakket niet op tijd binnen, waardoor alles terug gaat.

Prachtige spullen

Super leuke dingen voor een eerste verjaardag

Leuke stickers en snel geleverd door de brievenbus

Fijn contact en leuke spullen

Ik was iets vergeten te bestellen; dit kon opgelost worden en ik had hier fijn contact over via de mail. Snelle verzending en leuke spulletjes. Helaas is het niet allemaal heel over gekomen dus ik heb één traktatie minder om te maken

Elk jaar weer een feestje!

Elk jaar kijk ik uit naar deze bestelling. Inpakpapier! Het is stevig papier wat inpakken makkelijker gemaakt. Daarnaast is het mooi papier die je vaak op meerdere manieren kan gebruiken. Je hoeft geen inpak wonder te zijn. Daarnaast de leuke extraatjes die je erbij krijgt maakt het pakketje nog leuker! Ik ben al jaren fan en ik blijf tevreden.

Nog niks binnen

Een week geleden een bevestiging gehad dat het op de post gegaan is. Nog niks ontvangen helaas.

Goedemorgen, Wat vervelend dat je nog geen bestelling hebt ontvangen. Kan je een mailtje sturen naar [email protected]? Dan kunnen we met je meekijken en het voor je oplossen.

Snelle levering en goed verzorgd.

Geweldig concept!

Ik vind het geweldig dat dit er is! Er zijn zoveel leuke traktaties om uit te kiezen, ik kon bijna niet kiezen. Heel goed dat je korting krijg wanneer je je bestelling zelf komt ophalen.

Verpakking is niet nieuw

Het verzendpakketje ziet er keurig verzorgd uit. Alleen van de artikelen die ik besteld had, ziet de verpakking er oud en smoezelig uit. Dat viel tegen!

Aanrader!

Heel blij met de leuke originele traktaties en de inpakspulletjes. Zou het zeker aanraden!

Heliumweg 6 3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.