Laden reviews...
Laden reviews...
79 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent snelle levering en zorgvuldige verpakking. Er wordt vaak verwezen naar een breed assortiment en aantrekkelijke prijzen. De algehele ervaring wordt als vlot en betrouwbaar beschreven, met vriendelijke communicatie bij eventuele problemen. De feedback laat zien dat gemak en waar voor je geld belangrijk zijn.
Top!
Beveelt aan
13 November 2025
Anouk
Uithoorn
Dankjewel voor je fijne review! Geweldig om te horen dat alles vlot is verlopen en de traktatie snel binnen was. We waarderen het enorm dat je dit met ons deelt. Tot de volgende keer!
Traktatiebekers en stickers besteld, heel snel en netjes geleverd! Ook had ik iets verkeerd gedaan met de gegevens invoeren bij de bestelling, ook hierop ene snelle (re)actie. Heel fijn :)
Beveelt aan
6 November 2025
Mandy
Zoeterwoude
Wat superleuk om te lezen! Fijn dat alles snel en goed is aangekomen en dat we je meteen konden helpen met de bestelling. Bedankt en tot de volgende keer!
Heb al vaker besteld, word altijd netjes verpakt en zsm verstuurd. Alleen jammer dit jaar niet heel leuk kerstpapier vind ik.
Beveelt aan
4 November 2025
Ursula
DORDRECHT
Wat leuk om te horen dat je al vaker bij ons bestelt en tevreden bent. Jammer dat het kerstpapier dit jaar niet helemaal jouw smaak was — we proberen elk jaar weer iets nieuws, dus hopelijk valt de volgende collectie beter in de smaak. Bedankt voor je feedback!
Leuke ideeën op de site en op Instagram, de producten zijn snel geleverd.
Beveelt aan
29 October 2025
Timea
Amersfoort
Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je met onze producten zulke leuke traktaties hebt kunnen maken. Fijn ook dat de levering naar wens verliep. We hopen je snel weer terug te zien voor nog meer feestelijke ideeën!
Super leuke traktaties voor een leuke prijs. De producten zijn mooi verpakt en snel verzonden!
Beveelt aan
28 October 2025
Monique
Drachten
Bedankt voor je reactie. Fijn dat de traktaties goed bevallen en dat je tevreden bent over de prijs en verzending.
Snelle levering goede service en leuk verpakt
Beveelt aan
27 October 2025
Marleen
Poortugaal
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering, service en verpakking.
Aanrader om hier je traktatie te kopen. De service is uitstekend, de bestelde traktatie zag er mooi uit (complimenten ontvangen van de leidsters) en het werd netjes en op tijd geleverd.
Beveelt aan
26 October 2025
Marion
Overijssel
Bedankt voor je review. Fijn dat de traktaties goed in de smaak vielen en alles naar wens was. Graag tot een volgende keer.
Ik vond het niet duidelijk beschreven dat het om per èèn cadeautje ging. Ik zag 6 peppa pig boekjes op een afbeelding dus ik dacht ik betaal voor 6 boekjes maar ik vind het nogal duur 11.95 euro voor 2 peppa pig boekjes.
Beveelt niet aan
22 October 2025
Kelly
Breda
Bedankt voor je reactie! Jammer dat het niet helemaal duidelijk was. De prijs is per traktatie, zoals in de beschrijving vermeld staat. In het totaalbedrag van €11,95 zitten ook €6 verzendkosten inbegrepen. De traktaties komen dus neer op ongeveer €3 per stuk, wat een gebruikelijke prijs is voor een kant-en-klare traktatie met een uitdeelboekje, doosje rozijntjes en een feestelijke toeter.
We hopen dat de traktaties ondanks de verwarring toch in de smaak zijn gevallen.
Mooie bedankkaartjes. Mooi ingepakt en heel snel geleverd.
Beveelt aan
22 October 2025
Katleen
Zottegem
Wat leuk om te horen, bedankt!
Fijn dat de bedankkaartjes in de smaak vallen en alles snel is aangekomen. Graag tot een volgende keer!
6 super leuke toverstafjes besteld als traktatie om zelf te vullen. Door een fout van PostNL werd het pakket 1 avond voordat de traktaties nodig waren bezorgd. Tijdens het vullen kwamen we erachter dat 1 stafje verkeerd was ingepakt, bestond uit 2 dezelfde delen waardoor de staf niet dichtgemaakt kon worden.
Beveelt niet aan
20 October 2025
Kyana
Landgraaf
Wat jammer om te horen dat er iets misging met één van de toverstafjes, zeker met zo’n strakke planning!
We hadden het fijn gevonden als je contact had opgenomen met onze klantenservice, zodat we samen een passende oplossing hadden kunnen bedenken — dat mag natuurlijk nog steeds via [email protected]
Heel veel keus op de site. Uiteindelijk gekozen voor stokjes hoera 8 jaar en bijpassende zakjes. Snel geleverd.
Beveelt aan
20 October 2025
Desiree
Cuijk
Wat leuk om te lezen, dank je wel! 🎈
Fijn dat je iets passends hebt gevonden — en super dat de levering vlot is gegaan. Graag tot een volgende keer!
Zoals altijd snel verzonden en met veel aandacht ingepakt.
Beveelt aan
19 October 2025
Latifa
Ridderkerk
Wat leuk om te horen, bedankt!
Fijn dat alles weer naar wens was — we doen ons best om elk pakketje met zorg te versturen. Tot de volgende keer!
Zeker een aanrader
Beveelt aan
12 October 2025
Ina
Maarssen
Wat superleuk om te horen! 😊 Fijn dat alles snel geleverd werd en je zo tevreden bent. Dankjewel voor je leuke reactie — tot de volgende keer bij Leuk voor een Feest!
Heel leuk
Beveelt aan
6 October 2025
Violeta
België
Wat leuk om te horen, dankjewel! 😊 Fijn dat je zo enthousiast bent!
Voor de tweede keer stickers besteld en opnieuw tevreden over de kwaliteit en snelle verzending!
Beveelt aan
5 October 2025
Jessica
Apeldoorn
Wat superleuk om te horen, dankjewel! 😊 Fijn dat je weer tevreden bent met de stickers en de snelle levering!
Super leuk ingepakt en mooie spulletjes!
Beveelt aan
1 October 2025
Daisy
Amersfoort
Wat leuk om te horen, dankjewel! 😊 Fijn dat alles in de smaak valt!
Vlotte levering en netjes verpakt
Beveelt aan
1 October 2025
Ina
Westerlee
Fijn om te horen, dankjewel! 😊 Goed om te weten dat alles vlot en netjes is aangekomen!
Mooie en snel levering
Beveelt aan
21 September 2025
Marcela
Tongeren
Dankjewel! Fijn dat alles mooi én snel is aangekomen. We helpen je graag de volgende keer weer!
Leuke, originele spulletjes. Feestelijk verpakt, Feestelijke prijs en snel verzonden. Al meerdere keren besteld. Helemaal tevreden!
Beveelt aan
21 September 2025
Cindy
Zeeland
Wat superleuk om te lezen! 🎉 Fijn dat je zo blij bent met de spulletjes én de verpakking. We vinden het geweldig dat je al vaker bij ons hebt besteld, dat is echt een groot compliment. Dankjewel voor je enthousiasme en vertrouwen – we hopen je nog vaak blij te maken!
Dinsdag ochtend besteld en had de stickers woensdag middag al in huis. Echt top. Stickers zijn ook van mooie kwaliteit en mooi geprint.
Beveelt aan
15 September 2025
kriss
Hilversum
Wat super om te horen! Fijn dat de stickers zo snel binnen waren en dat je tevreden bent over de kwaliteit. Dankjewel voor je mooie review en veel plezier met de stickers!
This was my second time ordering traktratie with leukvooreenfeest and everything was very nice, well care and very fast delivery! I totally recommend
Beveelt aan
12 September 2025
Talita
Netherlands
Thank you so much for your lovely words and for ordering with us again! We’re so happy to hear you had such a great experience and that everything was to your liking. Your recommendation means a lot to us – we look forward to preparing your next party treat!
Prijs-kwaliteit zoals het hoort. Goed en leuk verpakt. Een klein feestje bij openen van de doos door het kleurrijke verpakkingspapier. Vlot geleverd.
Beveelt aan
8 September 2025
Nicky
MECHELEN
Wat een heerlijke review om te lezen, bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent over de levering, de verpakking en de prijs-kwaliteit. We doen ons best om van elke bestelling een klein feestje te maken, dus geweldig dat dit ook zo bij jou is aangekomen. Graag tot een volgende keer!
Mooi ingepakt en snel klaar. Super dat ik ook nog wat korting kreeg als ik het op kwam halen.
Beveelt aan
7 September 2025
Mieneke
Amersfoort
Wat fijn om te horen dat alles naar wens was! Bedankt voor je mooie review. Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze afhaalkorting van 10% – zo proberen we het ophalen extra aantrekkelijk te maken. Graag tot een volgende keer!
Al meerdere bestellingen geplaatst bij Leuk voor een feest. Snelle levering en goed verpakt. Wanneer er iets niet klopt wordt het super correct opgelost en je krijgt altijd snelle reactie! Het assortiment is super en is al een feestje op zich! Ga zo door!
Beveelt aan
4 September 2025
Haike
Tubbergen
Wat een onwijs leuke review, dankjewel! 🎉 Superfijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en het assortiment. We doen ons best om elk pakketje een feestje te maken, dus heel leuk dat dat ook zo voelt. We kijken ernaar uit om je weer blij te maken met je volgende bestelling!
Heel snel geleverd en de producten zijn precies zoals op de site! Ik had een aantal weggeefcadeautjes, Maar ik ben heel blij met de mooie hippe tassen die ik voor mezelf had besteld.
Beveelt aan
1 September 2025
Diana
Rosmalen
Wat leuk om te lezen! 😊 Fijn dat de levering snel was en dat de tassen helemaal naar wens zijn. Extra leuk dat je ook jezelf hebt verwend met zo’n hippe tas 🙌. Heel erg bedankt voor je bestelling.
Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties.
Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.
Heliumweg 6 a8
3812 RE Amersfoort
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Organisatie, Evenementen
Overige bedrijven