Laden reviews...
Laden reviews...
79 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent snelle levering en zorgvuldige verpakking. Er wordt vaak verwezen naar een breed assortiment en aantrekkelijke prijzen. De algehele ervaring wordt als vlot en betrouwbaar beschreven, met vriendelijke communicatie bij eventuele problemen. De feedback laat zien dat gemak en waar voor je geld belangrijk zijn.
Duidelijke webshop en heel blij met de ontvangen producten!
Beveelt aan
26 February 2025
Kyra
Geleen
Bedankt voor je mooie review! 😊 We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze webshop en producten. Hopelijk geniet je ervan, en we zien je graag weer terug!
De besteling benen 2 dagen ontvangen heel snel dank de verkoper
Beveelt niet aan
21 February 2025
Levi
Rotterdam
Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen! 😊 Bedankt voor je bestelling en je leuke review. Hopelijk tot de volgende keer!
Het is een overzichtelijke site. Een genot om er online te shoppen. Het wordt snel geleverd. Het pakketje op zich is een waar cadeautje voor jezelf om open te maken. Met zorg en liefde creatief ingepakt. Hier blijf ik bestellen!
Beveelt aan
19 February 2025
Shánna Jacobs
Heerlen
Wat een geweldige review, dankjewel! 😊 Superleuk om te horen dat je zo geniet van het shoppen bij ons én van het uitpakken – we pakken elk pakketje met liefde in, dus dit maakt onze dag! 💖
We kijken ernaar uit om je weer terug te zien. Veel shopplezier!
Mooie verpakking en leuke producten helaas waren er al meerdere stuk bij aankomst. Verder zeker aan te bevelen.
Beveelt aan
11 February 2025
Claudia
Amstelveen
Bedankt voor je review! Superleuk dat je de verpakking en de producten mooi vindt. Jammer dat er een paar kapot waren bij aankomst, dat hoort natuurlijk niet! Stuur ons even een berichtje, dan kijken we graag mee naar een oplossing.
Fijn dat je ons alsnog aanbeveelt, hopelijk kunnen we je de volgende keer een nóg betere ervaring geven! 😊
Snelle service en prima producten
Beveelt aan
11 February 2025
Gini
Rotterdam
Bedankt voor je mooie review! 😊 Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Hopelijk zien we je snel weer!
Alles ontvangen zoals verwacht.
Beveelt aan
10 February 2025
Marloes
Zeist
Top om te horen dat alles naar verwachting is aangekomen! Bedankt voor je review en hopelijk tot de volgende keer.
Hele leuke , nette ingepakte kadotjes! Was er heel blij mee!
Beveelt aan
4 February 2025
Chantal
Pesse.com
Wat leuk om te horen! 😊 Fijn dat je zo blij was met de ingepakte cadeautjes. Veel plezier ermee en hopelijk tot een volgende keer!
Goede kwaliteit van spullen, daarnaast een enorm goede en snelle service wat erg fijn is.
Beveelt aan
2 February 2025
Dina
Putten
Bedankt voor je mooie review! 😊 We worden helemaal blij van zulke fijne woorden. Super om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit én onze service. Hopelijk tot snel!
Snelle verzending en traktaties zien er top uit!
Beveelt aan
29 January 2025
Marianne
Nes
Bedankt voor je leuke review! 😊 Super om te horen dat de traktaties in de smaak vallen en dat de verzending lekker vlot was. Hopelijk tot de volgende keer!
Hele leuke opties voor traktaties die gemakkelijk zelf te maken / te vullen zijn. Zo is trakteren echt een feest!
Beveelt aan
27 January 2025
Mariet
Den Haag
Wat een superleuke review, bedankt! 🥳 We zijn blij om te horen dat onze traktaties het trakteren echt een feestje maken.
Snelle levering, leuk verpakt en prima product!
Beveelt aan
21 January 2025
Alice
Harderwijk
Bedankt voor je mooie review! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, leuke verpakking en het product. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze shop!
Leuke traktatie voor onze zoon die 3 wordt. Een dino memo met rozijntjes. Ziet er feestelijk uit en binnen een paar dagen binnen!
Beveelt aan
19 January 2025
Mara
Heemskerk
Wat leuk om te horen dat de traktatie in de smaak viel! Fijn dat alles op tijd binnen was. Bedankt voor je leuke review en alvast gefeliciteerd met jullie zoon!
Allemal waren tevreden.
Beveelt aan
13 January 2025
Martyna
Tilburg
Bedankt voor je enthousiaste review! Super om te horen dat het cadeau in de smaak viel en dat iedereen tevreden was. Hopelijk tot een volgende keer! 😊
De voorverpakte traktaties heb ik vaker besteld en ben ik heel tevreden over. Leuk verpakt en naar smaak te personaliseren. De losse stickers die ik er bij had besteld waren kwalitatief niet goed! Het losmaken van het vel gaat erg lastig en het kleef gedeelte blijft deels op het vel achter waardoor de sticker niet goed meer plakt.
Beveelt aan
9 January 2025
Tessa
Noord Nederland
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de voorverpakte traktaties en de personalisatie! 😊 Wat vervelend dat de stickers niet naar wens waren. Ons vermoeden is dat het mesje niet goed ingesteld stond en daardoor niet diep genoeg gesneden is. Wil je contact met ons opnemen via [email protected], dan gaan we op zoek naar een oplossing. Bedankt voor je feedback!
Leuke zakjes besteld om Ons zoontje te laten trakteren op de Opvang als hij straks grote broer wordt ! Levering was super snel en de kwaliteit ook !
Beveelt aan
9 January 2025
Ilja
Boz
Ah, wat speciaal! 🥰 Alvast gefeliciteerd met de grote broer in wording! 💙 Superleuk dat alles naar wens was, bedankt voor je mooie review!
Super! Door de fijne comunicatie, snelle verzending. Maar vooral door de leuke producten! Het wordt een super feestje, bedankt!!
Beveelt aan
9 January 2025
Linda
Rotterdam
Wat een leuke review, dankjewel! 😊 Zo leuk om te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier op het feestje!
Leuke traktaties en snelle levering! Top!
Beveelt aan
9 January 2025
Aline
Boskoop
Superleuk om te horen! 😊 Bedankt voor je review en geniet van de traktaties!
Leuke producten, wel wat aan de prijzige kant. Wel vond ik de levertijd super lang. Echt jammer! Daar is nog veel verbetering in te halen.
Beveelt aan
8 January 2025
Samantha
Almere
Bedankt voor je review en je feedback! Superleuk dat je onze producten tof vindt. We snappen dat de levertijd wat lang was en dat dat jammer is. Tijdens onze vakantieperiode duurde het inderdaad wat langer voordat we bestellingen konden versturen.
We gaan ons best doen om dit in de toekomst beter aan te pakken en duidelijker te laten weten wat je kunt verwachten. Bedankt voor je geduld, en hopelijk zien we je snel terug!
Snelle service en goed kwaliteit
Beveelt aan
5 December 2024
Naoual
Tilburg
Ik had naam stickers en autogeurtje besteld, was leuk in gepakt en snel geleverd.
Beveelt aan
4 December 2024
Nathasja
Alblasserdam
Jaarlijks rondom december plaats ik een bestelling. Prachtig inpakpapier en bijbehorende accessoires. Deze keer kreeg ik een telefoontje dat 1 rol pakpapier niet voorradig was en of het goed was dat ze een soortgelijke rol aanbieden. Netjes hoor!
Beveelt aan
3 December 2024
Karin
Bedum
Alles aamwezig
Beveelt aan
2 December 2024
J
Klaaswaal
Veel keuze, zowel in cadeau's als verpakking en stickers etc. Het werd erg enthousiast ontvangen. Ik ga hier vaker cadeau's bestellen
Beveelt aan
1 December 2024
Esther
Katwijk
Snelle levering en het product voldoet aan mijn verwachting.
Beveelt aan
18 November 2024
Judith
Scheveningen
Mooi en snel gemaakt leuke traktatie
Beveelt aan
10 November 2024
Mili
LELYSTAD
Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties.
Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.
Heliumweg 6 a8
3812 RE Amersfoort
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Organisatie, Evenementen
Overige bedrijven