Filters

10

snelle levering

correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
4

matig

Ik kon mijn Belgisch adres pas ingeven na telefonisch contact. Er stond niet aangegeven na hoeveel dagen afgeleverd werd, moest ik ook voor bellen. Na de afgesproken levertijd kreeg ik de melding dat het onbepaald later werd. 4 dagen nadien kreeg ik 2 uur van te voren te horen dat de levering eraan kwam. er is bij de buren afgeleverd zonder een briefje in de bus.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Smits, Bedankt voor uw review. Begrijpelijk dat u het vervelend vond dat u ons moest bellen voor hulp bij het invullen van uw adresgegevens. Uw straatnaam is een veelvoorkomende straatnaam waardoor we wat verder moesten zoeken in het keuzeoverzicht. Met het toevoegen van uw plaatsnaam was het gelukt. U geeft aan dat er niet bij stond na hoeveel dagen uw bestelling wordt geleverd maar dit hebben wij op onze webshop staan, namelijk 1 tot 3 werkdagen. Het wordt nogmaals in de orderbevestiging genoemd. Wij hebben uw order dezelfde dag nog aan de transporteur meegegeven. De klant ontvangt altijd nog een e-mail met daarin de Track and Trace van zijn/haar bestelling. Zo kan de klant zijn/haar pakket volgen. Wij zien in de T&T dat het een paar dagen op depot bij DPD heeft gelegen. Dit kunnen wij helaas niet verklaren waarom dat is geweest. Wij vinden het jammer dat wij hierdoor een onvoldoende van u hebben gekregen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perfect Water

10

geweldig

zeer snelle service

  • Aanbevelen? Ja
2

Product niet geleverd

Beste, Wij waren net de deur uit toen jullie pakket werd aangeboden door PostNL. PostNL liet het pakketje achter in een ophaalpunt, 40km van een onze woonplaats verwijderd, daar waar er één is op wandelafstand in onze gemeente. Ik snap dit niet, te meer daar ik dagelijks pakketjes in ontvangst neem voor de buren. Anyway, Ik had contact met PostNL via chat, vrijdag ll., maar het pakketje kon niet onderschept worden en is nu terug naar jullie onderweg. Gelieve het opnieuw te willen opsturen, misschien met een klantgerichte carrier. Thx

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer De Reyt, Bedankt voor uw review. Begrijpelijk dat u geen 40 km gaat reizen om een pakket op te halen. Uw pakket ligt nog bij het afhaalpunt van PostNL. Wanneer wij uw pakket retour hebben ontvangen zullen wij uw pakket kosteloos opnieuw versturen. Wij vragen u vriendelijk om eerst contact op te nemen met de klantenservice. Wij zullen het altijd uitzoeken en oplossen voor de klant. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perfect Water

10

Prima

Vlotte bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

bestellen gaat vlot, en leveren ook.

Zeer goede ervaring. Ik bestel bij jullie, omdat het erg makkelijk gaat. Ook de communicatie is correct, en de te leveren producten krijg ik altijd snel thuis, keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bestelsite

Zoutblokken voor waterontharder besteld. Makkelijk bestelproces en betaalomgeving.

  • Aanbevelen? Ja
8

perfect

ruim assortiment, snelle levering doe zo verder

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed snelle levering

Dik ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemak

Fijne site met goede producten. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbare service

Steeds vriendelijke en correcte service, zowel door administratie als techniekers

  • Aanbevelen? Ja
8

Nu er geleverd werd alsnog een beoordeling an geen beoordeling geven

Jammer maar nu al een beoordeling geven als ik mijn product nog niet gekregen heb is moeilijk. Product besteld op 30 maart, Ik blijf wachten. Alhoewel de levering een kleine vertraging opliep, kan ik tevreden zijn over de opvolging en de levering. Als we het over klantvriendelijkheid hebben van zowel het telefonisch contact en de levering aan de deur dan kan het een voorbeeld zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Dewaele, Naar aanleiding van uw review hebben wij dinsdag telefonisch contact gehad. Wij hadden een melding gedaan bij de transporteur. Gisteren einde van de dag heeft u uw pakket ontvangen. Dat heeft u zojuist telefonisch ook bevestigd. Fijn om te horen dat u uw pakket heeft ontvangen. De transporteur had helaas wat vertraging, waarom is voor ons helaas onbekend. Wij vragen u vriendelijk om eerst contact op te nemen met de klantenservice. Wij gaan het altijd voor de klant uitzoeken en oplossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perfect Water

9

Snelle complete levering duidelijke website

Makkelijk online bestelde onderdelen snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

perfekt produkt gekocht

content van mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mooi op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

slecht

ik heb het verkeerde item toegestuurd gekregen na 2 e-mails te hebben gestuurd kreeg ik uiteindelijk een reactie, en werd het juiste item opgestuurd en een retourticket voor het verkeerde ge-emaild zodat ik het verkeerde item kosteloos kon retourneren

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Damme, Bedankt voor uw review. I.v.m. de vakantieperiode waren wij beperkt bereikbaar. Inmiddels heeft u bericht van ons gehad dat u inderdaad een verkeerd artikel toegestuurd had gekregen maar dat wij vandaag nog een juiste artikel naar u toesturen. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan ervan uit dat het nu voor u is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perfect Water

10

Super tevreden

Snelle en vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Snelle en vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Snelle en vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en eenvoudig

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.