Onder de maat

126 Pennen met gravering besteld die op voorraad waren en binnen 2-3 werkdagen binnen hadden moeten zijn. Na een week nog niets gehoord te hebben zelf gebeld en toen bleken ze niet op voorraad. Ik zou een dag later hierover worden teruggebeld, dat is niet gebeurd. Toen zelf maar weer gebeld maar het bedrijf blijkt heel slecht telefonisch bereikbaar te zijn. Na 1,5 dag kreeg ik een medewerker aan de lijn en die heeft de klacht goed opgepakt want een dag later kreeg ik door dat de zending onderweg was.

Goede en snelle levering

Zeer snel geleverd.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met je bestelling:).

juiste en correcte levering na overleg omdat de pennen niet op vooraad waren ander model gehad

meer dan een voldoende

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Adrie ! Veel plezier met de bestelling:).

Ik ben weer super tevreden

Goed om te horen dat je weer zo tevreden bent:)!

Keurig geleverd

Geleverd conform afspraak. Versturen met Dhl ipv post nl Waarom handtekening nodig

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Jos! Veel plezier met de bestelling:).

Snelle service. De pennen zien er mooi uit. Mooi resultaat.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Ardina! Veel plezier met de bestelling:).

Ik heb een pennen besteld als bedankje voor de gasten na mijn verjaardagsfeest. Achteraf heb ik een beetje spijt van de kleuren, maar dat is mijn eigen schuld. Verder ging alles voorspoedig. Levering was ook op tijd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Claudia! Veel plezier met de bestelling:).

mooie bedrukking

Goede pennen met een goede bedrukking erop. Nogmaals een setje pennen besteld nu met bedrukking aan 2 kanten

Bedankt voor deze mooie beoordeling Marg! Veel plezier met de bestelling:).

Snel en goed geholpen

Beetje voorzichtig geweest met bestellen, want ik wist niet wat ik kon verwachten, maar bij vragen werd ik direct goed geholpen, Drukproeven ontvangen met maar liefst 7 voorstellen. Bij akkoord werd er binnen een week geleverd. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de bestelling:).

gemakkelijk bestellen

Bestellen ging goed jammer dat je geen bevestiging krijgt en dat je niet weet wanneer je ongeveer gaan versturen tussen 1 en 5 werkdagen en was nu zelf 7de werkdag dat ik ze ontving. bij het nazien merkte ik dat er een 5 stuks te weinig inzaten. 5 stuks op 1500 is niet veel maar je betaald wel voor 1500 stuks

Bedankt voor deze mooie beoordeling en je feedback Eric. Veel plezier met je bestelling!

Top kwaliteit

Snelle service Top kwaliteit En handig dat je vanaf 25 stuks kan laten bedrukken.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Cora! Heel veel plezier met je bestelling.

leuk en mooi.

Leuk om pennen met eigen logo te laten drukken. Netjes duidelijke communicatie en goed binnen die tijd geleverd.

Goed om te horen dat je tevreden bent Wilbert! Veel plezier met je bestelling.

Mooi product

Als ik opnieuw zou bestellen doe ik het weer bij jullie

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Astrid! Veel plezier met je bestelling:).

Bedankt voor deze mooie beoordeling Annie:). Heel veel plezier met je bestelling!

Boekje super/top ; pen minder

Ik geef een 3 score omdat ik de pen gravering net niet vinden passen. Eigenlijk een 2 Het boekje is een dikke 5

Wat vervelend om te horen dat je (nog) niet tevreden bent. Kun je je klacht a.j.b. mailen naar [email protected]? Dan zoekt onze collega Carmen naar een oplossing.

geweldig

mooie pennen

Bedankt voor deze mooie beoordeling:). Heel veel plezier met de bestelling!

Tassen en pennen zijn vaag bedrukt (inkt op?).

Tassen en pennen zijn vaag bedrukt (inkt op?). Nu wachten op reactie op mijn mail......

Mooie pennen en snelle levering

Ruime keuze aan soorten pennen, het resultaat was erg mooi en de pennen schrijven ook goed. Dit alles super snel geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Erik:). Veel plezier met je bestelling!

Prima geregeld en vlot.

Keurige afhandeling met drukproef vooraf en correct verwerkt.

Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel plezier met de bestelling:).

Vriendelijke telefonisch contact zeer vlotte en goede service

Bedankt voor deze mooie beoordeling Joop! Heel veel plezier met je bestelling.

Mooie pen, schrijft lekker. Ik wist niet dat je een proefdruk kan aanvragen maar het bedrijf heeft het prima opgelost

Goed om te horen dat alles naar volle tevredenheid is opgelost Linda:)!

Zeer tevreden met het geleverde

De pennen werden geleverd conform het zelf gemaakte ontwerp. Geen poespas of kleine lettertjes. Zeer corect

Bedankt voor deze mooie beoordeling Peter! Veel plezier met je bestelling.

Goed product, snelle levering en prima prijs.

Verrassend goed kwaliteit pennen voor een scherpe prijs.

Bedankt voor dit mooie cijfer Robert! Veel plezier met je bestelling:).

Zeer professioneel

Mooie pennen Goeie kwaliteit. Leuk dat je zelf kleuren en tekst kan bedenken

Bedankt voor deze mooie beoordeling Agnes! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

flabbergasted goede service en levering

Ik dacht even, dit gaat zo gesmeerd waar zijn de addertjes onder het gras. Niets van daten vanaf het bezoek aan de website, het uitzoeken en samenstellen van de pen met het bijbehorende logo is helemaal TOP

Bedankt voor deze fijne beoordeling Alex! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

Over Pennendrukkerij.nl

Pennen met logo is het meest gebruikte promotiemiddel, wij bij Pennendrukkerij.nl zijn gespecialiseerd in het bedrukken en leveren van pennen met eigen opdruk in 1 kleur of in full color. Wij hebben pennen voor ieder budget wat past bij de uitstraling van uw bedrijf of product. Heeft u een kleine oplage pennen nodig, dan is dit al mogelijk vanaf 25 stuks. Wanneer u de pennen snel nodig heeft kunt u gebruik maken van onze 24- 48 uurs levering. Met een bedrukte pen met logo en/of tekst maakt u snel en effectief reclame. Kunt u geen keuze maken neem dan contact op met onze medewerkers 030 - 7400130.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.