PERFECT!!!!!!

pennen waren mooi bedrukt en op tijd bezorgd

Bedankt voor deze mooie review Karin! Veel plezier met je bestelling:).

Perfext goede pennen mooi verpakt

Perfext

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met je bestelling:).

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering en mooie kwaliteit.

Hele goede kennismaking, correcte bestel procedure, snel en prima geleverd.

Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het bestelproces en de levering. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Makkelijk bestelproces

Het personaliseren en bestellen is duidelijk en makkelijk. Bestelling is ook bezorgd volgens aangegeven tijdsvak.

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het personaliseren en bestellen makkelijk ging en dat je bestelling precies op tijd is bezorgd. We hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop en zien je graag weer terug!

Snel en netjes

Wij hadden pennen besteld zelf het verkeerde logo gestuurd na een telefoontje kon dat nog verandert worden we kregen toch de pennen binnen met verkeerde logo erop gelijk gemaild en ze hebben dat netjes opgelost ze zijn vriendelijk denken met je mee en reageren snel op je email wij bestellen voor bedrukking de volgende keer weer bij jullie top bedrijf

Hartelijk dank voor je begripvolle en positieve review! Fijn dat je onze service en snelle reactietijd waardeert. We kijken uit naar je volgende bestelling en staan graag weer voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in Pennendrukkerij.nl.

Optijd

Zondag besteld vervolgens miste ik wat communicatie. Vrijdag kreeg ik toch eindelijk het verwachte bericht en toen was het ook heel snel binnen.

Bedankt voor je review, Fenna! Veel plezier met je bestelling:).

Duidelijk, betaalbaar en op tijd

Prima hulpmiddelen om eigen ontwerp op te nemen en ook zo uitgevoerd. Betaalbaar, levering op tijd en geen probleem!

Bedankt voor je positieve review, Rein! We streven er altijd naar om betaalbaar te blijven en op tijd te leveren. Tot de volgende bestelling! 😊

Top geregeld

Goed product vlotte levering

Bedankt voor je positieve feedback Joop, daar doen we het voor:).

Ik ben er zeer tevreden over

Goed geregeld. Snel verzonden. Goede kwaliteit

Bedankt voor je positieve feedback Rene! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Tot de volgende keer!

Super klantenservice

Mijn aanstekers werden scheef geleverd, maar dit is netjes en snel opgelost! Chapeau, in de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

Bedankt voor je begrip en geduld! We zijn blij dat we het snel hebben kunnen oplossen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Chapeau voor jou! 😊

Perfect gecommuniceerd

Als er maar een lichte twijfel zit in de bestelling klimmen ze gelijk in de email. Dat kan ik bijzonder waarderen. Zo weet je al bijna zeker dat je het juiste grleverd krijgt. En dat was hier ook zeker het geval. Mijn volgende bestelling komt hier zeker vandaan.

Bedankt voor je geweldige feedback, Jan! We vinden het belangrijk om altijd snel en duidelijk te communiceren, zodat je zeker weet dat je het juiste geleverd krijgt. We kijken ernaar uit om je volgende bestelling weer met zorg en aandacht te behandelen! 🌟😊

zeker aan te bevelen!

alles was tiptop in orde ,gemakkelijke bestelling,mooie bedrukking snelle levering,mooie prijs/kwaliteit.ik ben zeer tevreden! dank u

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning!

Prima kwaliteit

Bedankt voor deze mooie review, Anneke. Daar doen we het voor! 😊

gewoonweg fantastich

zeer mooi afgewerkt een aanbeveling voor iedereen gewoon weg fantastisch

Bedankt voor je fantastische review, Patrick! We zijn blij dat je tevreden bent. 😊

Mooi

Mooi gedrukt ,mooie balpennen en vlug geleverd

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met de bedrukking en de balpennen. Snelle levering is voor ons erg belangrijk, fijn om te horen dat dit goed is gegaan. We kijken uit naar je volgende bestelling! ✒️

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Bedankt voor deze top beoordeling Nick:).

Mooi product

De bedrukte pennen waren helemaal naar mijn verwachting

Wat leuk om te horen dat de pennen helemaal aan je verwachtingen voldeden! Niets is beter dan een product dat precies is zoals je had gehoopt. Geniet van je nieuwe pennen!

Net resultaat.

De pennen en de opdruk zien er prima uit.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn heel blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de pennen en de opdruk. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we kijken ernaar uit om je in de toekomst nog meer mooie producten te leveren!

Sneller service.

Dacht eerst dat het niet op tijd zou komen de bestelde pennen maar het was perfect op tijd dus een hele goeie service.

We zijn blij te horen dat alles perfect op tijd is aangekomen! Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je compliment over onze service. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Fijn geholpen en goed advies gekregen!

Mijn originele logo kwam niet lekker uit op de pen en hier ben ik netjes van op de hoogte gesteld. Samen met Hans hebben we gekeken naar een betere oplossing en zijn de pennen super geworden!

Wat leuk om te horen dat je ervaring zo positief was! Fijn dat Hans je goed heeft kunnen helpen met het vinden van een betere oplossing voor je logo. Geniet van je nieuwe pennen!

Duidelijke site en snel geleverd.

Je kan makkelijk je eigen design uploaden en zo je eigen pen maken.

Bedankt voor dit geweldige rapportcijfer! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

Opdruk niet geheel naar verwachting Wel opgelost.

Zag een advertentie voorbijkomen en besloot pennen met logo opdruk te bestellen. Nu was mijn logo niet heel geschikt voor de gekozen pen. Waardoor het logo een gedeelte mistte. Na telefonisch contact is er snel een tweede druk gemaakt en verzonden. Dit zou direct zichtbaar geweest zijn als men een digitale drukproef zou aanbieden. uiteindelijk alles netjes opgelost

Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet aan de verwachtingen voldeed. Wij nemen jouw opmerkingen zeer serieus en willen dit graag voor je oplossen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.

Alsof het met de pen zelf erop is geschreven

Aanstekers en pennen besteld. Zeer slechte druk ontvangen, niet alleen scheef gedrukt maar ook nog eens slechte kwaliteit. De inkt laat gelijk los.

Geweldig en tevreden. Snelle levering

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Hendrik. Veel plezier met je bestelling!

ok

Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je ervaring niet voldeed aan de verwachtingen. We nemen je klacht serieus en een van onze verkoopadviseurs neemt spoedig contact met je op om een oplossing te vinden.

Gildestraat 17

8263 AH Kampen

Over Pennendrukkerij.nl

Je zou het misschien niet denken als je op onze naam afgaat. Toch vind je bij Pennendrukkerij.nl veel meer dan alleen pennen. Je kunt bij ons ook terecht voor schrijfgerei, notitieboekjes, kantoorartikelen en relatiegeschenken. Zo schrijf je jouw succesverhaal, organiseer je jouw leven en zet je de volgende stap met je bedrijf samen met Pennendrukkerij.nl. Upload je design en plaats je bestelling. Pennendrukkerij.nl doet de rest! VOORDELEN VAN PENNENDRUKKERIJ.NL: - Al vanaf 25 stuks - Snelle levertijden - Eigen design uploaden - Géén instelkosten