Ik heb een pennen besteld als bedankje voor de gasten na mijn verjaardagsfeest. Achteraf heb ik een beetje spijt van de kleuren, maar dat is mijn eigen schuld. Verder ging alles voorspoedig. Levering was ook op tijd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Claudia! Veel plezier met de bestelling:).

mooie bedrukking

Goede pennen met een goede bedrukking erop. Nogmaals een setje pennen besteld nu met bedrukking aan 2 kanten

Bedankt voor deze mooie beoordeling Marg! Veel plezier met de bestelling:).

Snel en goed geholpen

Beetje voorzichtig geweest met bestellen, want ik wist niet wat ik kon verwachten, maar bij vragen werd ik direct goed geholpen, Drukproeven ontvangen met maar liefst 7 voorstellen. Bij akkoord werd er binnen een week geleverd. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de bestelling:).

gemakkelijk bestellen

Bestellen ging goed jammer dat je geen bevestiging krijgt en dat je niet weet wanneer je ongeveer gaan versturen tussen 1 en 5 werkdagen en was nu zelf 7de werkdag dat ik ze ontving. bij het nazien merkte ik dat er een 5 stuks te weinig inzaten. 5 stuks op 1500 is niet veel maar je betaald wel voor 1500 stuks

Bedankt voor deze mooie beoordeling en je feedback Eric. Veel plezier met je bestelling!

Top kwaliteit

Snelle service Top kwaliteit En handig dat je vanaf 25 stuks kan laten bedrukken.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Cora! Heel veel plezier met je bestelling.

leuk en mooi.

Leuk om pennen met eigen logo te laten drukken. Netjes duidelijke communicatie en goed binnen die tijd geleverd.

Goed om te horen dat je tevreden bent Wilbert! Veel plezier met je bestelling.

Mooi product

Als ik opnieuw zou bestellen doe ik het weer bij jullie

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Astrid! Veel plezier met je bestelling:).

Bedankt voor deze mooie beoordeling Annie:). Heel veel plezier met je bestelling!

Boekje super/top ; pen minder

Ik geef een 3 score omdat ik de pen gravering net niet vinden passen. Eigenlijk een 2 Het boekje is een dikke 5

Wat vervelend om te horen dat je (nog) niet tevreden bent. Kun je je klacht a.j.b. mailen naar [email protected]? Dan zoekt onze collega Carmen naar een oplossing.

geweldig

mooie pennen

Bedankt voor deze mooie beoordeling:). Heel veel plezier met de bestelling!

Tassen en pennen zijn vaag bedrukt (inkt op?).

Tassen en pennen zijn vaag bedrukt (inkt op?). Nu wachten op reactie op mijn mail......

Mooie pennen en snelle levering

Ruime keuze aan soorten pennen, het resultaat was erg mooi en de pennen schrijven ook goed. Dit alles super snel geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Erik:). Veel plezier met je bestelling!

Prima geregeld en vlot.

Keurige afhandeling met drukproef vooraf en correct verwerkt.

Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel plezier met de bestelling:).

Vriendelijke telefonisch contact zeer vlotte en goede service

Bedankt voor deze mooie beoordeling Joop! Heel veel plezier met je bestelling.

Mooie pen, schrijft lekker. Ik wist niet dat je een proefdruk kan aanvragen maar het bedrijf heeft het prima opgelost

Goed om te horen dat alles naar volle tevredenheid is opgelost Linda:)!

Zeer tevreden met het geleverde

De pennen werden geleverd conform het zelf gemaakte ontwerp. Geen poespas of kleine lettertjes. Zeer corect

Bedankt voor deze mooie beoordeling Peter! Veel plezier met je bestelling.

Goed product, snelle levering en prima prijs.

Verrassend goed kwaliteit pennen voor een scherpe prijs.

Bedankt voor dit mooie cijfer Robert! Veel plezier met je bestelling:).

Zeer professioneel

Mooie pennen Goeie kwaliteit. Leuk dat je zelf kleuren en tekst kan bedenken

Bedankt voor deze mooie beoordeling Agnes! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

flabbergasted goede service en levering

Ik dacht even, dit gaat zo gesmeerd waar zijn de addertjes onder het gras. Niets van daten vanaf het bezoek aan de website, het uitzoeken en samenstellen van de pen met het bijbehorende logo is helemaal TOP

Bedankt voor deze fijne beoordeling Alex! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Het is 10 december.

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Het is 10 december

Wat vervelend dat je pakketje nog niet is aangekomen Rene. Volgens PostNL komt het pakketje vandaag aan. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtermijn.

Super fijne service, mail wordt snel beantwoord en snel geleverd,

Bedankt voor deze prachtige beoordeling Tessa! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

Meer dan prima geholpen en goede kwaliteit

Als nagelstudio in Delft wilde China Body iets leuks doen voor haar klanten, een presentje voor de maand december. De keuze viel op een pen. Die kan iedereen wel gebruiken was de gedachte. Maar dan een pen die de klant dan ook ècht zal gebruiken. Het kiezen was wat lastig omdat er een beperkte beschrijving is en omdat vele modellen op elkaar lijken. Daardoor vallen de verschillen een beetje weg. Maar een paar belletjes gaf verduidelijking. Dan het logo, daarin zijn we goed geholpen! Men dacht mee en paste het logo aan om zo een meest optimaal resultaat te verkrijgen. Prima service! Dan het resultaat: een mooie pen met een super duidelijk logo!

Bedankt voor deze supermooie beoordeling:). En natuurlijk veel plezier met de bestelling:).

geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de bestelling:).

Prima pennen, levering duurt wat lang

De pennen waren zo ontworpen en besteld. Helaas een week moeten wachten op de levering na er zelf achteraan te hebben gebeld. De pennen zien er mooi uit en zijn goed ontvangen.

Bedankt voor deze mooie review! En natuurlijk veel plezier met de bestelling:).

Slecht

Wilde aan 2 kanten opdruk maar kreeg maar op een kant

Over Pennendrukkerij.nl

Je zou het misschien niet denken als je op onze naam afgaat. Toch vind je bij Pennendrukkerij.nl veel meer dan alleen pennen. Je kunt bij ons ook terecht voor schrijfgerei, notitieboekjes, kantoorartikelen en relatiegeschenken. Zo schrijf je jouw succesverhaal, organiseer je jouw leven en zet je de volgende stap met je bedrijf samen met Pennendrukkerij.nl. Upload je design en plaats je bestelling. Pennendrukkerij.nl doet de rest! VOORDELEN VAN PENNENDRUKKERIJ.NL: - Al vanaf 25 stuks - Snelle levertijden - Eigen design uploaden - Géén instelkosten