snel een mooie pen

Mooie pennen met handige ontwerpmogelijkheden. Hier al vaker besteld bevalt altijd goed.

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent Marcel. En natuurlijk bedankt voor je mooie review:). Veel schrijfplezier!

Snelle levering en voldoet aan verwachtingen

100 pennen met logo besteld. De pennen zagen er netjes uit, schijven prima, goede prijs en levering netjes op de afgesproken datum.

Geweldig om te horen dat de pennen met logo aan je verwachtingen voldoen Kim. En natuurlijk bedankt voor je mooie review:). Veel schrijfplezier!

Goed en snel

Goed geregeld en nette pennen

We zijn blij om te horen dat alles naar wens was Lucas! Veel plezier met je bestelling:).

Duidelijke website met duidelijke mogelijkheden.

Prima service en informatie.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling:). Veel plezier met je bestelling!

Overzichtelijk site en snelle correcte levering.

Mooi product en voldoet aan de wens.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling:). Veel plezier met je bestelling!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Rik:). Veel plezier met je bestelling!

Slechte aflevering

Na 1 week pennen op de verwarming en in de zon schreven er maar 18 stuks van de 70. Er was wel goed contact met het bedrijf, maar de levering was bedroevend slecht. Gelukkig hebben we ze allemaal uitgeprobeerd, anders was het op ons feest nog dramatischer geweest. Na nog 2 testen en verwarmen van de pennen schrijven ze eindelijk allemaal. Het heeft ons in totaal meer dan 6 uur gekost!!! De contacten zijn wel goed om het op te lossen. Daarom toch nog een voldoende.

Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met onze pennen en we stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we willen graag een oplossing bieden voor de ongemakken die u heeft ervaren. Zou u alstublieft de details van uw klacht en uw bestelnummer kunnen e-mailen naar onze klantenservice op [email protected]? We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we horen graag van u.

Niet het bestelde gekregen

Niet het bestelde gekregen Wat ik nu heb gekregen Kan ik elders voor de helft bestellen

We hebben voldaan aan de verwachtingen die u als klant redelijkerwijs van ons kunt hebben, zoals uiteengezet op onze website. We betreuren het natuurlijk ten zeerste dat u niet tevreden bent. Verdere inhoudelijke feedback kunt u sturen naar: [email protected].

Je krijgt wat je vraagt en bij ons was dit dik in orde!

Wij hadden een promotie besteld via reclame op sociale media, toen we de levering hadden ontvangen hebben we er direct nog bij besteld.

Leuk om te horen dat jullie onze sociale media-advertenties hebben gezien. En natuurlijk veel plezier met de bestelling:)!

Prachtig resultaat

logo en tekst keurig netjes verwerkt op de mooie kleur (antraciet) bestelde pennen, zeer tevreden met het resultaat!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling:). Veel plezier met je bestelling!

niets ontvangen

Een tracking gekregen maar er verandert niets.

Dag Brecht, bij PostNL komt het inderdaad wel eens voor dat de Track & Trace-code niet direct werkt, daar hebben wij helaas geen invloed op. In ieder geval wensen wij jou veel plezier met je bestelling.

Fijn contact

Duidelijke website en makkelijk contact te leggen. Hierdoor ook makkelijk om duidelijke afspraken te maken. En er wordt meegedacht en overleg gepleegd.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Annagré! Veel plezier met je bestelling:).

Onder de maat

126 Pennen met gravering besteld die op voorraad waren en binnen 2-3 werkdagen binnen hadden moeten zijn. Na een week nog niets gehoord te hebben zelf gebeld en toen bleken ze niet op voorraad. Ik zou een dag later hierover worden teruggebeld, dat is niet gebeurd. Toen zelf maar weer gebeld maar het bedrijf blijkt heel slecht telefonisch bereikbaar te zijn. Na 1,5 dag kreeg ik een medewerker aan de lijn en die heeft de klacht goed opgepakt want een dag later kreeg ik door dat de zending onderweg was.

Bedankt voor je feedback Martijn, deze nemen we ter harte! En fijn dat je de bestelling inmiddels hebt ontvangen:).

Goede en snelle levering

Zeer snel geleverd.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met je bestelling:).

juiste en correcte levering na overleg omdat de pennen niet op vooraad waren ander model gehad

meer dan een voldoende

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Adrie ! Veel plezier met de bestelling:).

Ik ben weer super tevreden

Goed om te horen dat je weer zo tevreden bent:)!

Keurig geleverd

Geleverd conform afspraak. Versturen met Dhl ipv post nl Waarom handtekening nodig

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Jos! Veel plezier met de bestelling:).

Snelle service. De pennen zien er mooi uit. Mooi resultaat.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Ardina! Veel plezier met de bestelling:).

Ik heb een pennen besteld als bedankje voor de gasten na mijn verjaardagsfeest. Achteraf heb ik een beetje spijt van de kleuren, maar dat is mijn eigen schuld. Verder ging alles voorspoedig. Levering was ook op tijd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Claudia! Veel plezier met de bestelling:).

mooie bedrukking

Goede pennen met een goede bedrukking erop. Nogmaals een setje pennen besteld nu met bedrukking aan 2 kanten

Bedankt voor deze mooie beoordeling Marg! Veel plezier met de bestelling:).

Snel en goed geholpen

Beetje voorzichtig geweest met bestellen, want ik wist niet wat ik kon verwachten, maar bij vragen werd ik direct goed geholpen, Drukproeven ontvangen met maar liefst 7 voorstellen. Bij akkoord werd er binnen een week geleverd. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de bestelling:).

gemakkelijk bestellen

Bestellen ging goed jammer dat je geen bevestiging krijgt en dat je niet weet wanneer je ongeveer gaan versturen tussen 1 en 5 werkdagen en was nu zelf 7de werkdag dat ik ze ontving. bij het nazien merkte ik dat er een 5 stuks te weinig inzaten. 5 stuks op 1500 is niet veel maar je betaald wel voor 1500 stuks

Bedankt voor deze mooie beoordeling en je feedback Eric. Veel plezier met je bestelling!

Top kwaliteit

Snelle service Top kwaliteit En handig dat je vanaf 25 stuks kan laten bedrukken.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Cora! Heel veel plezier met je bestelling.

leuk en mooi.

Leuk om pennen met eigen logo te laten drukken. Netjes duidelijke communicatie en goed binnen die tijd geleverd.

Goed om te horen dat je tevreden bent Wilbert! Veel plezier met je bestelling.

Mooi product

Als ik opnieuw zou bestellen doe ik het weer bij jullie

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Astrid! Veel plezier met je bestelling:).

Bedrijfsgegevens

Gildestraat 17

8263 AH Kampen

[email protected]

Over Pennendrukkerij.nl

Je zou het misschien niet denken als je op onze naam afgaat. Toch vind je bij Pennendrukkerij.nl veel meer dan alleen pennen. Je kunt bij ons ook terecht voor schrijfgerei, notitieboekjes, kantoorartikelen en relatiegeschenken. Zo schrijf je jouw succesverhaal, organiseer je jouw leven en zet je de volgende stap met je bedrijf samen met Pennendrukkerij.nl. Upload je design en plaats je bestelling. Pennendrukkerij.nl doet de rest! VOORDELEN VAN PENNENDRUKKERIJ.NL: - Al vanaf 25 stuks - Snelle levertijden - Eigen design uploaden - Géén instelkosten

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.